![]() |
Hups!
![]() Mites se nyt sillä lailla kävi! :shock: :D |
:neutral: Toi ei nyt oikein auennu mulle... Mitä tossa haetaan :roll: :?:
|
Quote:
Luultavasti ihmisten tälläisiä ilmeitä :shock: :wink: |
Tuohan on aika arvokasta taidetta :shock:
|
Pikaseen arvioituna taitaa olla photoshopilla näppinsä pelissä... :roll:
|
Kyl toi aidolta minusta näyttää.
|
Kyl toi aidolta minusta näyttää.
|
On tainnu vetessä olla hiukan liian tehokkaat hydraulit kun on tolleen hypänny... :shock:
Ei vaan, photoshoppia minäkin veikkaisin. Näyttää tuo vette hiukan liian isolta tuohon Impalaan verrattuna... Muuten on kyllä hienosti tehty taustat pinnavanteiden taaksekin... :cool: |
Voihan tuo olla aito kuva. vettessä ei kyllä näytä olevan takajarruja tai muita alustan osia. eli joku muotti tai tyhjä hylsy on showmielessä asennettu tuohon. ???
|
nyt en kyllä tajunnu tuota ideaa :???:
|
Jaa, mun arvaustako?
en minäkään :wink: |
Siis tota koko kuvan ideaa en hokassu :roll:
|
Miks mun postaus tuli kahteen kertaan vieläpä siten että toinen ilmestyi jälkikäteen :)
No groovy onko se aito vai ei, ni ei tarvi väitellä :razz: |
Amerikassa kun autot on ilmaisia härmäläiseen hintatasoon verrattuna, voi tehdä kaikenlaista kuten tällaista.
http://www.t-rexsoftware.com/50th/index.htm |
On se niin väärin että täällä kaikki on niin kallista :(
|
Quote:
Kuva on aito, otettu erään marketin pihalla. Mulla on pari muutakin kuvaa tosta "teoksesta" tallessa jossain. :D |
Quote:
Aito... No voi p..... Olisin kyllä lyönyt vetoa että on Photoshoppi. Kaivapas Groovy ne lisäkuvatkin esiin! Oletko itse ottanut kuvat? Ilmeisesti autoa siis ajetaan tuolta Corveten sisältä? Erikoinen taideteos... :shock: |
Quote:
:shock: no en mä taiteesta mitään ymmärräkkään :wink: |
Quote:
Sama juttu :neutral: |
Quote:
Onhan toi nyt paljon parempaa ja ymmärrettävämpää taidetta kuin esim. Kekkosen näköispatsas. :D |
Quote:
I rest my case.. |
| All times are GMT +3. The time now is 11:15. |