FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   C6 (vuosimallit 2005-2013) (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   C6 penkkien vaihto (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=29601)

JaPu 18.03.2019 13:11

C6 penkkien vaihto
 
Terve.
Olikos niin, että vakio jakkaroissa on airbäkit? ja jos ne vaihtaa sellaisiin, joissa ei bäkejä ole, niin tarvitsee laittaa huijausvastuksen "jonnekin" piuhoihin, jotta airback valo ei ala tuikkimaan tuolla mittaristossa. Jos jollain on tälläiset huijauskapulat tai miksi niitä pitää kutsua, niin olisin kiinnostunut ostamaan ne pois.

t:janne

Tuomas 18.03.2019 19:19

Quote:

Originally Posted by JaPu
Terve.
Olikos niin, että vakio jakkaroissa on airbäkit? ja jos ne vaihtaa sellaisiin, joissa ei bäkejä ole, niin tarvitsee laittaa huijausvastuksen "jonnekin" piuhoihin, jotta airback valo ei ala tuikkimaan tuolla mittaristossa. Jos jollain on tälläiset huijauskapulat tai miksi niitä pitää kutsua, niin olisin kiinnostunut ostamaan ne pois.

t:janne


Mulla pitäis löytyä, mut oon vasta ensviikolla takas maisemissa.

JaPu 18.03.2019 20:19

Quote:

Originally Posted by Tuomas
Mulla pitäis löytyä, mut oon vasta ensviikolla takas maisemissa.


Kiitos Tuomas! Ilmoittele sitten, kun passaa tulla käymään Jägesä.

VetteMan 18.03.2019 20:22

Quote:

Originally Posted by JaPu
Terve.
Olikos niin, että vakio jakkaroissa on airbäkit? ja jos ne vaihtaa sellaisiin, joissa ei bäkejä ole, niin tarvitsee laittaa huijausvastuksen "jonnekin" piuhoihin, jotta airback valo ei ala tuikkimaan tuolla mittaristossa. Jos jollain on tälläiset huijauskapulat tai miksi niitä pitää kutsua, niin olisin kiinnostunut ostamaan ne pois.

t:janne

Jos perus 1LT varustetaso, niin ei ole penkeissä airbageja.
Jos on alkuperäiset verhoilut ja korkeampi varustetaso, niin penkin verhoilussa ulkoreunalla on painettuna airbag teksti ja silloin on sivubagit.

JaPu 18.03.2019 20:28

Quote:

Originally Posted by VetteMan
Jos perus 1LT varustetaso, niin ei ole penkeissä airbageja.
Jos on alkuperäiset verhoilut ja korkeampi varustetaso, niin penkin verhoilussa ulkoreunalla on painettuna airbag teksti ja silloin on sivubagit.


Kiitos VetteMan! Äärimmäisen hyvä tieto. Tarkistellaan tuo verhousten tikkaus ennen pulikoiden hankintaa. Taas ois vähemmän kierreltävää vuositarkastuksissa, jos ois 1LT varustetasolla.

hateju 18.03.2019 23:59

Merkkasivat tietoihin mulla rekisteröintikatsastuksessa ne penkeissä olevat airbägit eli ei aftermarket penkkejä voi laillisesti kai sitten vaihtaa....

Reeperbahn 19.03.2019 06:44

Recarolta löytyy Sportster -merkkiset kuppipenkit, joita saa sivuairbageilla. En tiedä miten istahtaa Corvetteen, kiinnostuneet voivat googlettaa. Itse hankin nuo Bemariin viime kesänä vakiopenkkien tilalle.

Antt1N 19.03.2019 09:20

Quote:

Originally Posted by hateju
Merkkasivat tietoihin mulla rekisteröintikatsastuksessa ne penkeissä olevat airbägit eli ei aftermarket penkkejä voi laillisesti kai sitten vaihtaa....


Turvatyynyjen määrä näkyy auton tiedoissa, EDIT enpä tiedäkkään varmaksi. Trafin tiedoissa omassa näkyy vain kuskin turvatyyny

barum 19.03.2019 19:11

Jos autoa on saanut ilman sivutyynyjä, ne voidaan poistaa käytöstä jälkikäteen, mutta muistelen että toimenpiteen tehneen firman tulee antaa todistus että homma on tehty asianmukaisesti. Ainakin zetan karvalakein versio tuli ilman sivubagejä, ja näköjään basekin.

niklas83 27.03.2019 22:12

Juttelin katsastuskonttorilla juuri tästä hommasta ja katsastaja (harrastaja) sanoi että suurin ongelma on penkin kiinnityskiskot. Jos löytyy fmvss ? todistuksella juuri kyseiseen autoon niin voi saada ne otteeseen. Ja rullavyöt myös pakolliset uudemmissa autoissa.

Ja jos euroauto niin lähes mahdotonta


All times are GMT +2. The time now is 05:37.

Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.