FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   Yleistä keskustelua (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   *** Ossi "ElRayno" Vainio 1963-2020*** (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=30128)

groovyjay 26.02.2020 18:03

*** Ossi "ElRayno" Vainio 1963-2020***
 
Surullisin silmin joudun kirjoittamaan, että paras ystäväni, monen vuoden aikainen autoharrastaja kaverini ja maailman paras reissuseuralainen Ossi nukkui tänään pois. Niin kuin sanotaan, parhaat lähtee aina ekana ja tässä tapauksessa tilanne on juuri niin.



Kiitos parhaalle ystävälleni niistä lukuisista uskomattomista hetkistä ja kokemuksista jotka sain sinun kanssa jakaa. Olit aina tukemassa ja tunnelmaa nostattamassa vaikeina hetkinä ja hyvinä hetkinä teit niistä vielä parempia. Olit aina myöhässä ja silti sun seuraa aina kannatti odottaa. Nyt kerrankin olit liian aikaisessa.

Kiitos kaikista hienosta muistoista, kaikesta avusta, kiitos kun sain olla välillä tuntikaupalla pelkästään kuunteluoppilaana kun jaoit elämän varrelta tarttunutta tietoa ja maailmankatsomustasi. Uskon, että kaikki ihmiset jotka sinun kanssaan saivat edes hetken viettää muistavat sinut lämmollä ja hymy huulilla.

Kiitos niistä mielettömistä hetkistä kun sain nauraa vatsan kipeäksi ja leuan sijoiltaan. Kiitos kun ohjasit mua uusiin ja inspiroiviin paikkoihin ja seikkailuihin.

Me duunattiin sun kanssa niin paljon, nähtiin ihan älyttömästi mielettömiä juttuja, tavattiin hienoja ihmisiä ja toteutettiin mitä ihmeellisimpiä visioita.

Mä rakastan sua aivan helvetisti, vaikka nyt on aivan karmea olo tiedän, että sulla on kaikki hyvin ja meidän tarinamme jatkuu vielä.

Kiitos kaikesta, lepää rauhassa veljeni Ossi.


GJ

PS: Ossin hautajaistilaisuus lahdessa 7.3.2020 12.00. Halukkaat osallistujat ilmoittakaa mulle yyveellä tai puhelimella.

bulldog's 26.02.2020 18:13

Ihan vtun tyhjä olo... täällä me pyöritään eksyneinä ihmetellen... ja mä tiedän että Ossi kattoo tuolta jostain ja tyypilliseen tapaansa virnistää jotain tilanteeseen todella sopivaa... Ossi my nigga.... kevyitä multia ja kiitos kaikesta... 😭😭😭

pomppe 26.02.2020 19:45

R.I.P. Ossi, olit hieno mies. Muistoa kunnioittaen.

Former67er 26.02.2020 20:10

Todella surullista... :(
Nuku rauhassa Ossi

mhj 26.02.2020 20:32

Hienot miehet lähtee ensin ja me mulkerot jäädään tänne kaipaamaan ja muistelemaan. Mä en usko kuolemanjälkeiseen elämään, en sieluun, en jälleennäkemiseen enkä muuhunkaan sellaiseen, mistä ihmiskunta on tottunut saamaan lohtua ja etsimään kaikelle tarkoitusta. Uskon kuitenkin, että Ossi katselee jatkossakin mun kanssa sitä isoa ja vanhaa lakkipuuta siinä Mustilan kahvilalta etelärinteelle vievän polun varressa, ja niitä vanhimpia ja suurimpia Tigerstedtien haudoilla olevia purppurapihtoja. Niitä, joiden jälkeläisiä ehkä ne Ossin itsekin istuttamat vastaavat on. Tollasiin mä kyllä uskon.

kaierkki 26.02.2020 20:37

Kevyet mullat Ossi, sinua muistellen...


Sammy_ 26.02.2020 20:40

No voihan surkeus sentään! GJ ja Ossin Norjan reissuakin oli niin mukava sivusta seurata, pariskunta joka aina jaksoi vain nauraa.

tuplakoo 26.02.2020 20:47

Ossi, ehdottomasti hauskin tyyppi johon olen saanut tutustua, kevyet mullat sulle, ikävä ja kyyneleet jää mulle.

Paljon jäi Ossista hienoja muistoja ja jokunen videoklippikin:

https://www.youtube.com/watch?v=ibbYn4NJRVw

Corvette63 26.02.2020 21:30

Todella surullinen uutinen. RIP :(

CC-5 26.02.2020 21:44

***Ossi "ElRayno" Vainio 1963-2020***
 
Ossi oli aikansa supermies,aina positiivinen , vaikka jokin vaiva oli kropassa harmina ,laski silti huumoria viikatemiehen harmiksi.Heikompi olisi jo luovuttanut aikaisemmin,mutta Ossi ei. Kova kaveri kun jaksoi loppuun asti. Viime kesänä Vääksyn vanhojen autojen puistonäyttelyssä nähtiin viimeisen kerran ,Ja sitkeästi Ossi jaksoi selittää meikäläiselle ,ummikolle, kaikkien autojen historiaa.Sitkeä sissi,kaikki kunnioitus viimeiselle taistelulle,lepää rauhassa rakas
ystävämme. T:Minna&Pekka


All times are GMT +2. The time now is 11:13.

Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.