FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   Yleistä keskustelua (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Corveten vakuutukset (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=23987)

Masa 01.05.2014 15:27

Corveten vakuutukset
 
Ajankohtaiseksi kun tuli , niin tein vertailuja.
1964 mallisen Corveten liikennevakuutus 6,2 litrasella koneella esim. POP vakuutuksessa reilut 1800€ vuodessa ja Ifvissä n. 600€ vuosi ilman bonuksia. Aika tajuton ero! Ja toi POP vakuutus mainostaa itteensä halpana...
Missä teillä on veten vakuutukset?

Fangio13 01.05.2014 15:36

Ihvi...:D

Yorcci 01.05.2014 15:56

Pohjantähteen siirtyi kaikki vakuutukset.

Kilpailutin vähän aikaa sitten ja tuolta sain parhaan tarjouksen + kiinteän korvaushinnan (auton arvosta erillinen todistus) autolle täystuhon varalle.

klovnikala 01.05.2014 16:20

Yv llä yhteys niin saa tarjouksen.

J.A.K 01.05.2014 16:21

Quote:

Originally Posted by Yorcci
Pohjantähteen siirtyi kaikki vakuutukset.

Kilpailutin vähän aikaa sitten ja tuolta sain parhaan tarjouksen + kiinteän korvaushinnan (auton arvosta erillinen todistus) autolle täystuhon varalle.


Olen miettinyt myös tuota todistusta auton arvosta. Miten tuo "todistuksen" saaminen käytännössä tapahtuu?
Entä onnistuuko kiinteän korvaushinnan sopiminen kaikissa yhtiöissä?

jyrkita 01.05.2014 16:36

Tuolla Ifissä on ihan Chevrolet niminen vakuutusnimike,ainut yhtiö mistä sai autopalveluvakuutuksen(hinausauto)

Yorcci 01.05.2014 16:44

Quote:

Originally Posted by J.A.K
Olen miettinyt myös tuota todistusta auton arvosta. Miten tuo "todistuksen" saaminen käytännössä tapahtuu?


Autoa käydään näyttämässä tarkastajalle, joka arvioi, onko oma näkemys auton arvosta vakuutusyhtiön näkemyksen mukainen.

Quote:

Originally Posted by J.A.K
Entä onnistuuko kiinteän korvaushinnan sopiminen kaikissa yhtiöissä?


Ei.

LegendaryCorvette 01.05.2014 17:09

Mulla on Tapiola.
Oli halvin silloin kuin otin. Enkä vieläkään pidä kalliina. En tiedä missä hinnat nykyään menevät, olen huono kilpailuttamaan.

PR1 01.05.2014 17:20

If, toimi ainakin renkaanpuhkomistapauksessa hyvin osakasko ja sysleriin hinauspalvelu pari kertaa 0€. Siirsin hinnan takia joskus kun oli fennia ja tosiaan on merkkikohtaisia ainakin Chevrolet,Ford.

-87 Vet näkyy olevan Chevrolet liikennevak. 495€/V. (5,7l)
- 15% järjestö asiakkaan alennus,
- 5% moniautoetu
Käyttiksessä nostivat bonuksen 75%:iin ja ekasta vahingosta ei tipu. (Hintaa varmaankin nostivat, en tutkinut)

Osakasko 81€ -alennukset=65,50€ , ja s boonusta pari€/V...

1800€ kuulostaa paljolta vaikka isompi kone. Kaskot ihan eri juttu.

lepe 01.05.2014 17:23

Quote:

Originally Posted by J.A.K
Olen miettinyt myös tuota todistusta auton arvosta. Miten tuo "todistuksen" saaminen käytännössä tapahtuu?
Entä onnistuuko kiinteän korvaushinnan sopiminen kaikissa yhtiöissä?


minulla on lähitapiolassa vakuutus ukko kävi kotona katsomassa auton ja pistettiin paperille kertakorvaus hinta jos auto tuhoutuu


All times are GMT +2. The time now is 06:04.

Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.