FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   Yleistä keskustelua (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Kevättä odotellessa... (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=2759)

ZR1 27.01.2006 10:13

Kevättä odotellessa...
 
Aika tuntuu matelevan... Vielä muutama kuukausi...

Miten muut selviävät kevään odotuksesta..

Osa rakentaa tallissa... Mutta entä me, jotka vain odotamme.. :)

Käyttekö tallissa hypistelemässä rattia, starttaamassa konetta tai yritätte unohtaa koko Veten, kunnes kevät taas koittaa..

Huhtikuun alku tuntuu hirveän kaukaiselta.. :)

Nutrobal 27.01.2006 10:27

Quote:

Originally Posted by ZR1
Aika tuntuu matelevan... Vielä muutama kuukausi...

Miten muut selviävät kevään odotuksesta..

Käyttekö tallissa hypistelemässä rattia, starttaamassa konetta

Huhtikuun alku tuntuu hirveän kaukaiselta.. :)


Kyllä :D mulla polttelee ainakin ******** paljon oma vetteni, sillä olen vasta keväällä täyttämässä 18 ja autokoulu alkaa viikon päästä :D Olen sillä kerran päässyt isolla parkkipaikalla kokeilemaan, mutta kyydissä olen ollut jonkun verran. Kuskeja riitti kyllä viime kesänä :D Olin siis 16 vuotias vielä kun auton ostin.

MikkoM 27.01.2006 10:28

Vaikak tuossa pientä projektia on menossa, niin näin kevätauringon paistaessa alkaa kieltämättä polte olla kova ! Vaan eiköhän se kesä sieltä...

energy 27.01.2006 10:32

Quote:

Originally Posted by Nutrobal
Kyllä :D mulla polttelee ainakin ******** paljon oma vetteni, sillä olen vasta keväällä täyttämässä 18 ja autokoulu alkaa viikon päästä :D Olen sillä kerran päässyt isolla parkkipaikalla kokeilemaan, mutta kyydissä olen ollut jonkun verran. Kuskeja riitti kyllä viime kesänä :D Olin siis 16 vuotias vielä kun auton ostin.


Heh.. koskaan ei oo liian aikasta alottaa. :D

Nutrobal 27.01.2006 10:46

Quote:

Originally Posted by energy1610
Heh.. koskaan ei oo liian aikasta alottaa. :D

Aivan näin! Olen vissiin erilainen nuori, kun muut katselevat joitain bemareita. Onneksi näin!

energy 27.01.2006 11:36

Quote:

Originally Posted by Nutrobal
Aivan näin! Olen vissiin erilainen nuori, kun muut katselevat joitain bemareita. Onneksi näin!


No itekkin bemari käyttöautona mut emmä missään bemari-foorumil siltikään jaksa keikkuu. Corveteis on jotain muuta joka vaan on iskeny ja vieny voiton.

C89 27.01.2006 12:16

Kyllähän kesään tuntuu olevan vielä pitkä aika , varsinkin sillion kun käy katsomassa tallissa talviunilla olevaa Vetteä ja käyttää koneen lämpimäksi....alkaa polttelemaan tosissaan ..mutta eiköhän se kesä sieltä kohta tupsahda .

Nutrobal 27.01.2006 12:56

Tänään Helsingissä tällä hetkellä todella kaunis ilma ja jopa tuntee kuinka Aurinko lämmittää!

ToniH 27.01.2006 13:05

Minulla kun ei ole rakentelupaikkaa niin näin keväisin alkaa poltella kaikenmoisten hilujen tilailuinto. Niitä sitten asennellaan touko-syyskuu -välillä. Nyt talvella en muuten sitten koskenutkaan lukuunottamatta muutamaan moottorin pyörittelyä.

PS. Mä olinkin sitten näköjään jo ihan vanha kun ostin ekan Vetten - 19v :wink:

Nutrobal 27.01.2006 13:13

Hehe, on tää odottavan aika ollut pitkä täytyy sanoa, mutta odotus palkitaan.


All times are GMT +2. The time now is 09:34.

Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.