FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   Yleistä keskustelua (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Corvetten vuosikatsastus (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=19650)

Vette90 20.03.2012 15:36

Corvetten vuosikatsastus
 
Voiko Corvetten katsastuttaa Finnvette`llä Janakkalassa ?

Hara 20.03.2012 15:42

Quote:

Originally Posted by Vette90
Voiko Corvetten katsastuttaa Finnvette`llä Janakkalassa ?


Kyllä Jake käyttää veten katsastuksessa kun vaan sovit sen kanssa asiasta.

savihousu 20.03.2012 16:22

Mä en ikinä ole ymmärtäny näitä tällasia foorumi/palstakysymyksiä, eikö se nyt ole kuitenkin helpompi ottaa luuri käteen ja soittaa Finnvetteen, vai pelottaako puhuminen ihmisen kanssa???

Ihan sama asia, saakohan tosta meidän lähikaupasta koivuklapeja, en kyl mee ees kattomaan ennenku joku kertoo täällä...

Yorcci 20.03.2012 16:58

Miksei sitä voisi itse viedä katsastuskonttorille :confused:

zz-2 20.03.2012 17:03

Quote:

Originally Posted by Vette90
Voiko Corvetten katsastuttaa Finnvette`llä Janakkalassa ?

Jos oikein ymmärrän niin ei. Tuskin heillä katsastus toimintaa on. Varmaan tunkemalla fyrkkaa kouraan käyttävät konttorilla niin kuin muut oli asian ymmärtänyt.
Minäkään en tosin ymmärrä koko kysymyksen ideaa.

Kurkis 20.03.2012 17:38

Eiköhän tuo "katsastuttaa" viittaa siihen että korjaamo käyttää katsastuksessa. Epäilisin että tuohon liittyy asiakkaan puolelta ajatus että korjaamo tarkistaa auton ennen katsastusta ja tarvittaessa huoltaa mahdolliset huomautuskohteet jo ennen näyttöä.

Jos itse lähtisin tuohon niin perusteena olis homman vaivattomuus. Ei odottelua konttorilla. Ei mahdollista ruuvaamista tai polttimoiden uusimista jne.
Tähän asti olen itse katsastuksessa käytöt hoitanut, mutta työ ja perhekiireiden keskellä ajatus siitä että joku maksusta hoitaa alkaa houkuttaa entistä enemmän.

allu 20.03.2012 18:05

Kyllä mä voin käyttää vaikka minkä merkkisiä teidän autoja leimalla,tarkistan töötin ja valot ja että jarrut toimii. Saisko siitä vaikka 200e + kats hinta.

zz-2 21.03.2012 17:15

Quote:

Originally Posted by Kurkis

Jos itse lähtisin tuohon niin perusteena olis homman vaivattomuus. Ei odottelua konttorilla. Ei mahdollista ruuvaamista tai polttimoiden uusimista jne.
Tähän asti olen itse katsastuksessa käytöt hoitanut, mutta työ ja perhekiireiden keskellä ajatus siitä että joku maksusta hoitaa alkaa houkuttaa entistä enemmän.

Joo. Siinä kun auton ajaa korjaamolle ja hakee sen joskus poiskin lienee kerennyt käydä katsastus konttorillakin.
No jos aikaa ei ole niin sitten saavat hakea auton kotoa, virta avain odottaa virtalukossa ettei sitä tarvii olla antamassa. Toistaiseksi aikaa tuntuu olevan vaika ylikin.

ToniH 21.03.2012 18:07

Koska Suomi on niin ******** tasa-arvoinen ja korttuptoimaton mesta niin sehän on aina ihan sama viekö auton itse vai viekö joku ammattilainen kaverilleen katsastettavaksi. Jätkät on harrastaneet autoja vuosikymmenet ja olette edelleen noin ******** naiveja? Voisko sen lässytyksen lopettaa ja antaa kaverin viedä autonsa just niinkuin haluaa katsastukseen jos rahaa riittää?

Mäkin olen käyttänyt käyttistä katsastuksessa niin, että olen vuosihuollon yhteydessä pyytänyt katsastamaan. Mutta, mä olenkin niin ******** rikas, ettei mun tartte inistä joka ******** asiasta niinkuin tämänkin foorumin köyhät liimatukkajenkkilintta luuserit.

Vitsi... ;) :D

TomYum 21.03.2012 20:29

Tuossa oli kyllä paikoin näkemystä eikä tarvinnut edes tihdata rillien yli rivien väliin :lol:


All times are GMT +2. The time now is 02:56.

Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.