FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   C5 (vuosimallit 1997-2004) (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   C5 Pienten kysymysten kerho (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=25091)

zake 06.06.2015 16:33

Quote:

Originally Posted by Yly
Ei nollaudu kulutus !

Onko Zakella euro vai jenkkimalli ?

Laita kilometrit tai mailit "ristiin" siis jenkkimalissa kilsat tai euromalliin mailit.

Sitten käynnistät. Jos vaihtuu takaisin, niin väitän, että jännite käy liian alhaisena ja siksi nollaa / palauttaa näytöt !


Jenkkimalli on, oire katosi tänään....

zake 08.06.2015 16:05

Quote:

Originally Posted by zake
Jenkkimalli on, oire katosi tänään....


Bensapumppu pyörii jatkuvasti virran ollessa päällä, releen kokeilin vaihtaa ei vaikutusta, pcm:n pitäs kai katkaista virta pumpulta hetken päästä? Muuten toimii ihan ok, tälläsii pikku vikoja....

Juke 08.06.2015 21:23

Sähköstä ja antennitekniikasta jotain ymmärtävät saisi nyt kertoa, mitä on viisainta tehdä kytkentöjen kanssa, että tulis kerrasta hyvä...

Perus antennipiiska on menossa piiloon femman a-pilarin verhoilun taakse...
Siis yksi kokeilu lisää, kun vakio lasiantennit aiheuttaa rätinää aina vaan.

Piiska on sisäisesti vahvistettu, eli punainen virtajohto sinne menee.

Kun ei ole peltiä laittaa piiskan kiinnityspultin alle, niin kuin normaaliautoissa, niin pitääkö vetää sinne pultin alle paksu maajohto rungosta ?

Vai maadoittaako soittimen päästä plugin ulkokehältä ?

Vahvistimen virtajohto, otanko soittimessa olevasta sähköantennin herätteestä suoraan vai onko syytä releistää ?
Häiriöherkkyyden kannalta kumpi kytkentä parempi ?

Miten vahvistimen maadoitus, erillistä johtoa ei näy ?

.

Juke 20.06.2015 21:10

Onkos kukaan kokeillut... :?:

Mun autossa oli alunperin RPO koodi F45 eli säädettävät iskarit.
Siis luistonestonapin vieressä on se käännettävä nuppi, josta sai eri alustan säätöjä valittua.

Kun F45 optio on ohjelmallisesti poistettu ja se säätöyksikkö takapaksissa on johtosarjasta irti kytketty, sekä iskarit tietenkin vaihdettu, niin onko johtosarjassa jotain eroa, eli voinko vaihtaa sen luistonesto-napin paneelin sellaisesta autosta, jossa ei säädettävää alustaa ole ollut ?

Itse en osaa sähkökaavioita niin hyvin lukea, että nyt tarvitsen viisaammilta apua tähän, please !

Juhatee 21.06.2015 07:48

Sille moniasentovivulle on oma liittimensä eli luistonestonnappula ei muutu kun paneli vaihtuu.

Juke 21.06.2015 23:33

Quote:

Originally Posted by Juhatee
Sille moniasentovivulle on oma liittimensä eli luistonestonnappula ei muutu kun paneli vaihtuu.


Mulla oli muistikuva, että olis vaan yksi pistoke "valintavivullisen" paneelin alla... :confused:
Pitää huomenna tarkistaa.

Cosa 25.06.2015 17:37

Mitäs bensaa C5-äijät tankkaa? Itse olen ajanut yleensä 98E5:lla, mutta tänään laitoin ajatuksissani 95E10:iä koko tankillisen.

Vanha muistikuva on, että LS1:een voi tankata huolettomasti 95E10.

Pekka Berkeles 25.06.2015 17:47

Quote:

Originally Posted by Cosa
Mitäs bensaa C5-äijät tankkaa? Itse olen ajanut yleensä 98E5:lla, mutta tänään laitoin ajatuksissani 95E10:iä koko tankillisen.

Vanha muistikuva on, että LS1:een voi tankata huolettomasti 95E10.

Vakiomoottori toimii tuollakin bensalla.

Cosa 25.06.2015 18:35

Quote:

Originally Posted by Pekka Berkeles
Vakiomoottori toimii tuollakin bensalla.


Mutta se tärkein kysymys, eli väheneekö tehot, jos ajelee 95:lla?

Pekka Berkeles 25.06.2015 19:45

Quote:

Originally Posted by Cosa
Mutta se tärkein kysymys, eli väheneekö tehot, jos ajelee 95:lla?

Lienee saman verran kuin likaisella ilmansuodattimella.


All times are GMT +2. The time now is 09:55.

Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.