FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   C4 (vuosimallit 1984-1996) (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Motörhead kysyy - fiksummat vastaa -topic (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=9745)

Motörhead 07.04.2008 13:52

Motörhead kysyy - fiksummat vastaa -topic
 
No niin. En mitään nysväysketjua viitsinyt pistää pystyyn, mutta ajattelin että kun mulla riittää kysymyksiä nyt ja tulevaisuudessa niin tälläisellä kysymys/vastaus-ketjullahan se parhaiten hoituu.

Aloitetaan nyt heti yksinkertaisella kysymyksellä. Elikkäs palaako pakkivalot jos pistän virrat päälle ja valot päälle ja pakin päälle? Eikös pitäisi palaa?

Meinaan on pirun vaikea yksin tarkastella noita jos pitää olla kone käynnissä, pitää tunkata renkaat ilmaan ;)

Ja samalla voisi heittää hyviä vinkkejä että missä vika kun ei pakkivalot pala?

Nipa 07.04.2008 14:21

Kyllä pitäis palaa. Tunkkia helpompi keino on ostaa peili sinne taakse ;)

janiv 07.04.2008 15:01

Quote:

Originally Posted by Motörhead
Ja samalla voisi heittää hyviä vinkkejä että missä vika kun ei pakkivalot pala?

Polttimot poks, piuhat poks tai vaihteenvalitsimessa oleva kytkin joka sytyttää peruutusvalot poks.

Se, missä kohtaa C4 manuaalissa sijaitsee tuo kytkin on meikäläiselle vielä täysin arvoitus ;) Vaan eiköhän se selviä tän topikin myötä.

Motörhead 07.04.2008 15:18

Quote:

Originally Posted by ippe73
Se, missä kohtaa C4 manuaalissa sijaitsee tuo kytkin on meikäläiselle vielä täysin arvoitus ;) Vaan eiköhän se selviä tän topikin myötä.


Olet siis suhteellisen varma että mulla on juurikin tuo kytkin rikki. ;) No jos sitä täytyy alkaa roplaan niin sitten täytyy kiesi viedä kaverille montun päälle.

Mulla kun ei ole tunkkia. Ellei sitten vararenkaan mukana auton alla...

mikke75 07.04.2008 15:29

Ainakin mulla alkoi pakkivalot pelaamaan virran ja tietenkin pakin ollessa päällä kun vaihdoin kummatkin palaneet polttimot.

janiv 07.04.2008 15:37

Quote:

Originally Posted by Motörhead
Olet siis suhteellisen varma että mulla on juurikin tuo kytkin rikki. ;)

Viimisenä mie oikeestaan sitä epäilisin. Ekana tarkastasin tosiaankin polttimot.

86vette 07.04.2008 20:56

Aja jonkun ison ostoskeskuksen kaupan ikkunaa vasten ja laita pakki päälle (älä päästä jarrua pois :D), niin se toimii sulle peilinä.

Motörhead 07.04.2008 21:12

Quote:

Originally Posted by 86vette
Aja jonkun ison ostoskeskuksen kaupan ikkunaa vasten ja laita pakki päälle (älä päästä jarrua pois :D), niin se toimii sulle peilinä.


Kätevää. Aina kun olen jotain korjausyritystä koittanut ajan auton tallista jonnekin hypermarketin pihaan ja jos ei toimi niin tallille takaisin testaan jotain muuta ja sitten taas hypermarketille ja sitten taas takaisin... ;)

86vette 07.04.2008 21:23

Quote:

Originally Posted by Motörhead
Kätevää. Aina kun olen jotain korjausyritystä koittanut ajan auton tallista jonnekin hypermarketin pihaan ja jos ei toimi niin tallille takaisin testaan jotain muuta ja sitten taas hypermarketille ja sitten taas takaisin... ;)


Saapahan samalla vette vähän ulkoilmaa :D, eikun meinasin vaan että noita valoja on hyvä välillä katella ikkunoita vasten niin tietää että kaikki toimii, eikä ole niinkuin välillä tulee auto vastaan jossa palaa etuvalot muttei yhtään takavaloa.

Parasta mitä duunissa sattunut oli tapaus jossa naisella hävis etuvalot lahdesta järvenpäähän tullessa iltamyöhäisellä, no se soitti hinurin joka toi auton huoltoon, aamulla täti soittaa että auto on hinattu meille ja valot edestä hävinnyt, minä sitten kyselin että toimiikos pitkät valot, sano ettei toiminut, kysyin vielä että jos käännät valokatkaisijasta valot päälle niin eikö pitkät vieläkään toimi, ei toimi vilkkuu vaan, no auto halliin ja valoja kokeilemaan katkaisijasta valot päälle ja viiksestä pitkät päälle, totesin että parkit ja pitkät toimii, sitten vaan uudet polttimot sisään ja taas toimii valot, täti eivaan tiennyt, että pitää olla valot katkaisijasta päällä ennenkuin pitkät jää päälle, arvaa vaan naurattiko :D

Motörhead 23.04.2008 18:25

Kilisee?!?
 
Rupesin tuossa kuuntelemaan että Vette kilisee? Sellainen ääni kuin oli kiviä tyhjässä lasipullossa tai pultti roikkuisi jossain löysällä. en oikein saanut sitä paikallistettua, mutta tod.näk. se ei ainakaan konehuoneen puolelta kuulu. Aluksi luulin että takajarruissa jokin kilisee, mutta ääni kuuluu myös paikallaan seistessä kun antaa hieman kierroksia... :confused:

Huomenna pitää tutkia oikein stetoskoopin kanssa... jos se edes huomenna enää kilisee...


All times are GMT +2. The time now is 01:21.

Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.