FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   Ostetaan osat ja tarvikkeet (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Mekaaninen kiekkamittari (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=28835)

1Elvis 30.12.2017 20:21

Mekaaninen kiekkamittari
 
Ostetaan vaijerikäyttöinen kierroslukumittari. 0445621123

KTM 31.12.2017 12:59

Minulla on tuolla tallissa yksi tuollainen rundari. Pitää käydä kaivamassa se esiin. Ostin sen yhdeltä nascar teamilta vuosi sitten. Vanha se on varmaan 1960-luvun alusta. Otan kuvat ja mitat, niin katsotaan olisiko tuo juuri oikea sinulle?

1Elvis 31.12.2017 17:13

OK. Pelaisiko se Corvetten jakajan kanssa yhteen?

WBBC 01.01.2018 10:50

Siis haetko sellaista koteloitua tarvikerundaria -60 luvulta?
Niitä on ollut ebayssa Smiths, SUN ja Stewart Warnerin tekemänä.
Hienon näköisiä.

Kaiken järjen mukaan pitäisi mennä vetten ja muidenkin autojen jakajaan, koska ei niitä ole myyty merkkikohtaisesti? Kunhan vaan on kasipyttyiselle tehty.

KTM 01.01.2018 11:24

Accutronic 11k rundari juorulla. Ostin sen Tiger Tom Pistonelta joka on ajanut nascaria numerolla 59. Mukana oikein käyntikortin lisäksi aitoustodistus minkä herra on itse allekirjoittanut.



Näillä vanhoilla Accutronic mittareilla on lienee oma arvo, mutta rehellisyyden nimissä en tiedä kuinka kuiva tuo on sisältä. Ihan varmasti sille kannattaa tehdä/teettää huolto ammattitaitoisella mittarihuoltajalla.

1Elvis 01.01.2018 11:29

Tulee vanhaan kilpuriin. Koteloitu yleismittari on helppo asentaa mutta käy myös koteloimaton. Vetten alkuperäinen käy myös. Tauluun voin tehdä uuden pohjan jos tarvitsee. En tarvitse mitään kallista huippu mittaria. Mieluiten aika iso.

1Elvis 01.01.2018 11:36

Quote:

Originally Posted by KTM
Accutronic 11k rundari juorulla. Ostin sen Tiger Tom Pistonelta joka on ajanut nascaria numerolla 59. Mukana oikein käyntikortin lisäksi aitoustodistus minkä herra on itse allekirjoittanut.



Näillä vanhoilla Accutronic mittareilla on lienee oma arvo, mutta rehellisyyden nimissä en tiedä kuinka kuiva tuo on sisältä. Ihan varmasti sille kannattaa tehdä/teettää huolto ammattitaitoisella mittarihuoltajalla.


Harmi kun ei näy kuva. Voitko laittaa kuvan mulle muuta kautta? Vähän epäilyttää että tämä Tomppa Tiikerin ex mittari on turhan arvokas.

KTM 01.01.2018 12:06

Quote:

Originally Posted by 1Elvis
Harmi kun ei näy kuva. Voitko laittaa kuvan mulle muuta kautta? Vähän epäilyttää että tämä Tomppa Tiikerin ex mittari on turhan arvokas.


Hillittömän säätmisen jälkeen kuvan pitäisi näkyä nyt.

1Elvis 02.01.2018 11:31

En ole koskaan nähnyt tuomoista Accutronicia. Mun kilpamoottorille kieroslukualue menee reilusti yli. Ei tämä mittari ole nyt se jota haen. Kiitos kovasti vaivan näöstä.

VeeVe 02.01.2018 18:29

Kieppikello
 
Minulta löytyisi Corveten alkuperäistä mekaanista 2 kpl.
Vanhemmassa redline 5300 rpm ja uudemmassa 6500 rpm.
Tuo vanhempi on irrallaan, sen hinta 50 eur ja uudempi on vielä hetken kiinni, sen hinta vaikka 100 eur, tähän saat vaijerin mukaan.
Kuvia tarvittaessa sähköpostiin.

-pasi


All times are GMT +2. The time now is 12:38.

Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.