FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   C4 (vuosimallit 1984-1996) (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Keskuslukitukseen kaukosäätö (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=1223)

vette87 26.02.2005 09:52

Keskuslukitukseen kaukosäätö
 
Moi onko kukaan asentanut kaukosäätöä olemassa olevaan ns. keskuslukitukseen mikä toimii auton sisältä ovi paneeleista .
Vaiko pitäneekö hankkia kaikkiosat uudet,moottori,piuhat ym vermeet.
Onko jotakin merkkiä tai mallia joka ois helppo asentaa, mahdollisesti myös takaikkunan aukaisu samaan ohjaukseen.

t.vette87

Nipa 26.02.2005 10:56

Mulla on ollut sama mielessä joskus.. Kertokaa nyt te, jotka tiedätte. Ei ihan ensimmäisenä ostoslistalla, mutta ehkä joskus myöhemmin olis mukava :shock:

Rokka 26.02.2005 11:33

Mä laitoin 1990 autoon Cobran ja se toimii oikein hyvin ja oli helppo (ainakin mulle) asentaa jo valmiisiin johtoihin!
Mitään ei tarvinnut muuttaa, vain johtolinjoja katkoa, ohittaa ja kolvata.

Sitten sen lähestymistutkan ja puhemodulin asennus tuohon mukaan toimivaksi vaatikin jo suunnittelua ja keskittymistä.

PS pistän jossain vaiheessa jakoon täydellisen sähkökaavio- ja diagnoosikirjan 1990 autosta. Skannaaminen vie kuukausia, mutta ollaan jo loppusuoralla :o(

Vet 26.02.2005 14:06

Laitoin Firebirdiin aikoinaan DEFA:n hälyttimet kiinni ja sen sai avaamaan
ovetkin kaukosäädöllä. :lol:

VetteMan 28.02.2005 15:50

Omaani pari vuotta sitten laitoin Meta System merkkisen kauko-ohjauksen. Hinta n. 100e. Saa myös avattua takalasin samalla kaukosäätimellä.
Asennuksessa meni pari iltaa.. Piuhat juotin johtosarjaan ja suojasin liitokset. Ei mikään mahdoton tehtävä ole asennus :) Hieman lisäreleiden kanssa joutuu kikkailemaan että Vetten oman hälyn kanssa toimii.

Dalton 28.02.2005 21:25

Mistäpäin olet? Itselläni on myös '90:sen omat korjaamokäsikirjat. Itseni tavoittaa Espoosta, joten kirjoista selviää aika hyvin kytkennät.

T. Masa

vette87 05.03.2005 11:05

Keskuslukitus
 
Mistä mahtaisi löytyä se alkuperäinen ohjauspoksi.
Miten saan apparinpuoleisen alapaneelin irti pitäis uusia verhoilu mutta
ei löydy kiinnitysruuveja ,vai jokin pura kaikki.

vette87

ToniH 11.03.2005 15:20

Mä tilasin aikoinaan Mid Americalta kitin jonka kaveri kolvasi parissa tunnissa kiinni. Avaa ja sulkee ovien lukot ja poistaa/kytkee hälyn sekä avaa myös takalasin. On pelannut 2-3 vuotta ihan täysillä.

harma 30.03.2005 11:07

keskuslukituksen kaukosäätöasiasta vielä
 
Oliko jollain siis vinkkiä helposti asennettavasta sarjasta, jota olisi edelleen kaupan? Käytännössä kaikki hälyttimethän saa toimimaan tietysti, joten niitä on turha luetella. Mutta nyt haetaankin siis tommosta mahdollisimman "helppoa" sarjaa, joka olisi joko tarkoitettu suoraan vetteen tai sitten jollakulla olisi mallikohtaiset asennusohjeet. Tällöin ei jokaisen tarvitsisi alkaa sähkökaavioita tavailemaan.

MidAmericanilta sai kai joskus sarjaa , joka oli plug&play-tyylinen, jossa ei itse tarvinnut juotella ja hakea oikeita johtoja. Mutta nykyään ´86:seen en nopealla hakemisella löytänyt valmista kittiä.....

Joten löytyykö keneltäkään mihin tahansa merkkiin/malliin mallikohtaisia asennusohjeita, tai muuten hyvät muistiinpanot omasta asennuksesta...?

Ja noita jonkun valmistajan mallikohtaisia asennusohjeita voi tietysti hyvin helposti hyödyntää ihan minkä vaan hälyttimen/kauko-ohjaussysteemin kanssa.....

Eli laittakaa tietoa jo pelkistä mallikohtaisista asennusohjeistakin.....


-toni-

harma 07.04.2005 10:08

terve!

niin edelleen tuosta.....

onko kellään siis olemassa minkä tahansa valmistajan merkkikohtaista ohjetta, jota siis voitaisiin soveltaa minkä tahansa hälyttimen asennukseen.......?

Pistäkääpä tietoa jakoon, ne jotka ovat hälyttimen/kauko-ohjauksen asentaneet.....


All times are GMT +2. The time now is 19:06.

Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.