FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   C2 Projekti Kertomukset (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=32)
-   -   Road Ranger, kukkakepin räpläystä (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=21544)

KTM 25.09.2015 10:53

Quote:

Originally Posted by JJ66
Kiitos tsempeistä, kannustus antaa virtaa vaikka rankasti v''tuttaski.
Täytyy yrittää huumorilla ja asenteella. Mäntiä meni rikki mutta ne ei edes harmita enään.
Ns "viimeiselle rundille" ennen talviseisontaa ja sitten rysähtää.
Lasaretti -keikka on nyt takana ja muutaman viikon toipuminen edessä. Päällimäisenä tunteena on aivan armoton morkkis mutta myös käsittämättömän suuri vit'''utus. Autohan on siis aika romuna ja vaikka en sitä ole vielä nähnytkään niin onhan se kuntoon laitettava. Tuskin yksi talvi riittää mutta kunhan tästä pääsen liikkeelle niin käväsen tutkimassa vauriot ja pistän taas vaikka projektikuvaa kuin homma etenee.


Hienoa kun olet liikkeellä lippu korkealla vaikka tuossa on varmasti ääretön määrä henkilökohtaisia tunteita liikkeellä kun tämä tapahtui. Kun projekti nytkähtää liikkeelle, niin ilmoittele. Pisteosia nimittäin on vuosien kuluessa jäänyt nurkkiin ja niitä kyllä sitten sopivasti saa lunastettua. Uskoisin monella muulla Old Farth Club osaston herrasmiehellä on sama tilanne?

JJ66 25.09.2015 12:30

Quote:

Originally Posted by systeemi
Tsemppiä! En ole viitsinyt aikaisemmin laittaa mitään kun olen odotellut että itse kommentoit ekana. Melko pahalta se näytti, mutta laita sitten raporttia kun olet päässyt tutkimaan. Aivan sama se näille "romuille" kunhan mies on kunnossa!

Hallitus meinasi alkaa rajoittamaan minun virittely budjettia kun kuuli tästä......


Hallitukselle terveisiä, että ei virittämisellä ollut taaskaan osuutta tapahtumien kulkuun :thumrigh:

JJ66 25.09.2015 12:35

Quote:

Originally Posted by KTM
Hienoa kun olet liikkeellä lippu korkealla vaikka tuossa on varmasti ääretön määrä henkilökohtaisia tunteita liikkeellä kun tämä tapahtui. Kun projekti nytkähtää liikkeelle, niin ilmoittele. Pisteosia nimittäin on vuosien kuluessa jäänyt nurkkiin ja niitä kyllä sitten sopivasti saa lunastettua. Uskoisin monella muulla Old Farth Club osaston herrasmiehellä on sama tilanne?


Jep, olen tässä jo kuukkelilla tsekannu tarjontaa mutta voishan niitä tosiaan löytyä naapuristakin. Heti alkajaisiksi vänkärin ovi täydellisenä ja kaikki lasit. Harmittaa nuo lasikin ku olivat orkkikset paitsi tuulilasi oli uusi.

Sharkou 25.09.2015 15:57

Quote:

Originally Posted by JJ66
Jep, olen tässä jo kuukkelilla tsekannu tarjontaa mutta voishan niitä tosiaan löytyä naapuristakin. Heti alkajaisiksi vänkärin ovi täydellisenä ja kaikki lasit. Harmittaa nuo lasikin ku olivat orkkikset paitsi tuulilasi oli uusi.


Hienoa että Mies on kunnossa ja asenne kohdallaan! :rock:

Tämä on sitä motorsporttia... sanan varsinaisessa merkityksessä. :cool:

Former67er 25.09.2015 16:11

Quote:

Originally Posted by Sharkou
Hienoa että Mies on kunnossa ja asenne kohdallaan! :rock:


Aivan samaa ajatellaan täällä, hieno homma että olet kunnossa ja ei tullu isompaa tälliä mihinkään...kun taas auton voi aina korjata :)
Tsemppiä!

hateju 25.09.2015 17:18

Hieno homma ettei menny mies rikki eikä ketään kyydissä olis voinu sattua pahastikkin.
Auton voi aina rakentaa uudelleen. Näytti kyllä todella pahalta:(
Tsemppiä toipumiseen ja nyt on mahdollisuus tehdä pirssi vielä perusteellisemmin jos se on edes mahdollista tässä tapauksessa?
Saakos C2 koria uustuotantona millasissa osissa? Kai nuita kuituja joku tekee.. varmaan häkki vääntyny ja irronnu aika pahasti:|

Jamppa777 25.09.2015 18:49

Tsemppiä ja jaksamista täältäkin!

Pantse 25.09.2015 19:16

Jotain mennyt ilmeisesti multa ohi mutta pääasia että mies on ehjä... Voimia jatkoon.

Juke 25.09.2015 22:41

Jätin itsekin kommentoimatta, kun odottelin että isäntä itse ilmestyy palstalle. Voimia isoon urakkaan ja pikaista toipumista !

Fangio13 26.09.2015 05:10

Voimia Savosta! Pääasia, että äijä on ehjä, materiaalia voi uusia...:salut:


All times are GMT +2. The time now is 12:43.

Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.