FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   Tapahtumat (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=37)
-   -   Pirkanmaan topic (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=12859)

Jardze 24.01.2009 17:22

Quote:

Originally Posted by Jarmo79
Ihan hyvältä kuullostaa, vaikkei mulla mitään jäsenkorttia olekaan. Vaihtelun vuoksi kannatan tätä, muttei mulla mitään ABC:täkään vastaan ole. Pitäisi vaan jotenkin saada tieto leviämään, että paikka on vaihtunut (jos siis vaihdetaan).

Jarmo



Toteutuessaan tuo paikanvaihto toisi myös ajoreittien muutoksia. Hyviä reittejä on jo myöskin mietitty ;)

groovyjay 24.01.2009 17:36

Quote:

Originally Posted by Jardze
Niinhän se oli suunnitemissa :rolleyes: Olen keskustellut American Dinerin http://www.diner.fi/ Lielahden päällikön kanssa alustavasti aiheesta. He tahtoisivat meidät (ja automme ;) ) asiakkaakseen. Siellä on myös hyvän kokoinen parkkipaikka käytössämme. Lupasivat -15% listahinnoista ja ilmaisia kahveja tiskiltä (ei ateriointi pakkoa) jäsenkorttia vilauttamalla. Vastineeksi pyysivät linkkiä sivuiltamme heidän sivuilleen. YLLÄPITO OHOI! RIKUU!!!... KURKIS!!! Paikka hakkaisi ABCn 6-0 :cool:


Hieno mesta! Tonne tulis lähdettyä jo kauempaakin, ABC meillä on jo omasta takaa... :D

Jamboree 24.01.2009 20:00

Tuo olisi ihan hyvä kokoontumispaikka. Kerranhan siellä viime kesänä käytiin "kevyttä naposteltavaa" popsimissa. Ei sitten mitään jäsenkorttiehtoja, vai onko se kerho tässä osallisena?

Jarmo79 24.01.2009 20:13

Quote:

Originally Posted by Jamboree
Tuo olisi ihan hyvä kokoontumispaikka. Kerranhan siellä viime kesänä käytiin "kevyttä naposteltavaa" popsimissa. Ei sitten mitään jäsenkorttiehtoja, vai onko se kerho tässä osallisena?


Joo, jäsenkorttiehdot saisi jäädä pois :). Tuskin mesta hirmuista tappiota pääsisi kärsimään, jos joku onnistuisi siipeilemään itselleen ilmaiset kahvit ;).

Jardze 24.01.2009 20:46

Mahtaakohan ylläpito laittaa linkkejä tai mainoksia tänne ilman korttikytköksiä :rolleyes: Dinerilläkin alkaisi käymään asiantuntevaa "vettesakkia" kahvilla enemmän kun ehtivät keittämään. Ymmärtääkseni noita kortteja saa jos tahtoo :confused:

Jamboree 24.01.2009 20:50

Quote:

Originally Posted by Jardze
Mahtaakohan ylläpito laittaa linkkejä tai mainoksia tänne ilman korttikytköksiä :rolleyes: Dinerilläkin alkaisi käymään asiantuntevaa "vettesakkia" kahvilla enemmän kun ehtivät keittämään. Ymmärtääkseni noita kortteja saa jos tahtoo :confused:


Jaa sä tarkoitit ravintolan jäsenyyttä. Luulin yhden toisen kerhon jäsenkortista olevan kysymys.

Jarmo79 24.01.2009 20:54

Quote:

Originally Posted by Jardze
Mahtaakohan ylläpito laittaa linkkejä tai mainoksia tänne ilman korttikytköksiä :rolleyes: Dinerilläkin alkaisi käymään asiantuntevaa "vettesakkia" kahvilla enemmän kun ehtivät keittämään. Ymmärtääkseni noita kortteja saa jos tahtoo :confused:


Njooh, saattaahan se olla noinkin. Suottapa tuosta korttihommasta on sen enempää murehtia, ei oo ehdoton kriteeri varmaan kenellekään :). En vaan itsekään ees tiedä, mistä kortista oli kyse :). Eikun vaan mun mielestä ajamaan Dineria läpi, itse mukana ku pukama.

Jarmo

Jardze 24.01.2009 20:58

Quote:

Originally Posted by Jamboree
Jaa sä tarkoitit ravintolan jäsenyyttä. Luulin yhden toisen kerhon jäsenkortista olevan kysymys.


Sitä tyylikästä korttia tarkoitin missä on se C4 emblem ;) (Ainakin mun kortissa.)

Motörhead 24.01.2009 21:44

Kuullostaa hyvältä tuo Dineri mutta toivottavasti ei mitään jäsenkortteja tarvi vilautella koska en ole jäsen.

vette-91 24.01.2009 22:08

Quote:

Originally Posted by Motörhead
Kuullostaa hyvältä tuo Dineri mutta toivottavasti ei mitään jäsenkortteja tarvi vilautella koska en ole jäsen.


Tuo dineri kuulostaa tosi hyvältä hommalta,
vois vaikka kauempaakin tulla mukaan :D :salut:
Toivottavasti ei tarviis mitään jäsenkorttia olla..
Kerran oon maksanu sen jäsenyyden ja mitään ei oo kuulunu,
joten antaa sen jäsenyyden sitten olla...


All times are GMT +2. The time now is 20:45.

Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.