FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   Yleistä keskustelua (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   ***Kuvien lisääminen tekstiin ja Galleriaan*** (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=2904)

MikkoM 24.12.2006 16:29

Eiks tuolla hiekkalaatikon puolella oo testitopic ;)

MrT 24.12.2006 16:51

Quote:

Originally Posted by MikkoM
Eiks tuolla hiekkalaatikon puolella oo testitopic ;)

On, mutta corvette63 tahtoo kasvattaa ruikkua postaus määräänsä, löyndäänkö vaikka vetoa että tähänkin se vastaa jotain :)

Mulla tosiaan ongelma tossa kuvien liittämisen kanssa on siinä kun mulla ei vielkään ole sitä irfanwievtä :mad:

Corvette63 24.12.2006 17:37

Quote:

Originally Posted by MrT
On, mutta corvette63 tahtoo kasvattaa ruikkua postaus määräänsä, löyndäänkö vaikka vetoa että tähänkin se vastaa jotain :)

Mulla tosiaan ongelma tossa kuvien liittämisen kanssa on siinä kun mulla ei vielkään ole sitä irfanwievtä :mad:


Aijai, äläs nyt.. Asiaahan mä aina kirjoittelen, ja pitäähän sitä FinnSharkki kaveria auttaa hymiöiden taikka kuvien kanssa ihan miten vaan! Sitä paitsi ei mulla ole edes paria viestiä enemäpää tässä koko ketjussa, ja ei mitenkään offtopiccia.. Kyllähän me sunkin kanssa ollaan MrT käyty näitä läpi ;)

hakkis 24.12.2006 18:17

Opetellaan....
 
:thumleft:
Quote:

Originally Posted by corvette63
Kyllä sun thumbnailit tulee näkyviin.. Jos suoraan netistä linkität hymiöitä tänne, niin se käy esimerkiksi tällä samalla kuvienliittämis periaatteella:

[IMG]Hymiön URL[/IMG]

FinnSharkin hymiö gallerian saat tästä klikkaamalla.. ;)

Onko itse kuvien liitännässä joku ongelma?


Kyllä oli,mutta kun sain sulta ohjeet,niin nyt jo näkyy vähän valoa putken päässä.:bigsmurf::thumleft:

Corvette63 24.12.2006 18:18

Quote:

Originally Posted by hakusellaan
:thumleft:

Kyllä oli,mutta kun sain sulta ohjeet,niin nyt jo näkyy vähän valoa putken päässä.:bigsmurf::thumleft:


Hieno homma! :thumleft:

hakkis 24.12.2006 18:28

Oppikoulu 2.luokka
 
Quote:

Originally Posted by corvette63
Kyllä sun thumbnailit tulee näkyviin.. Jos suoraan netistä linkität hymiöitä tänne, niin se käy esimerkiksi tällä samalla kuvienliittämis periaatteella:

[IMG]Hymiön URL[/IMG]

FinnSharkin hymiö gallerian saat tästä klikkaamalla.. ;)

Onko itse kuvien liitännässä joku ongelma?


Siis siirryn luokalle 2. ja koitan LISÄÄ:confused: :p :p :smurfin: :smurfin:

Corvette63 24.12.2006 18:45

Quote:

Originally Posted by hakusellaan
Siis siirryn luokalle 2. ja koitan LISÄÄ:confused: :p :p :smurfin: :smurfin:



Toimii nekin näköjään :thumleft:

hakkis 24.12.2006 18:49

Kauhiast pal kiitoksii.Kyl mää täl nyt pärjäänkin seuraavaan ankiaan aamun asti.

CC-5 24.12.2007 21:17

koe
 
1 Attachment(s)
onnistuko kuvan laitto

Yorcci 24.12.2007 21:28

Quote:

Originally Posted by CC-5
onnistuko kuvan laitto


Jep!

P.S. Sitten, kun olet liittämässä sitä 'attachementtia', niin siinä pikkuikkunassa klikkaat sitä liitettyä 'attachementti'-linkkiä kakkosnapilla ja valitset 'copy link location'. Palaat reply viesti-ikkunaan ja klikkaat vasemmalla hiiren näppylällä tuota "Inser image" -näppylää ja siihen avautuvan ikkunan tekstikenttään tyrkkäät sen aiemmin kopiomasi osoitteen joko

1) näppäimistöltä Ctrl-V

tai

2) klikkaat hiiren kakkosnapilla ja valitset 'Paste'

jolloin kuva näkyy viestissä isona ilman liitteen klikkaamista.


All times are GMT +2. The time now is 11:04.

Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.