FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   Yleistä keskustelua (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   RP ja vetteosat? (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=4777)

Pappatunturi 18.10.2006 07:50

RP ja vetteosat?
 
Nipa ja MrT hohoi!

Onko RPllä mitään virallista diiliä esim ecklerin kanssa?

MrT 18.10.2006 08:05

ei mitään erityis speciaalia, Floridan Cris ne hoitelee suomeen mun tilausten perusteella välillä paremmin välillä katastrofaalisesti ;) .
Crisillä on ne omat rabatti kuviot Ecklerille, toistasek ei sieltä niin suuria tilauksia ole tullut että kannattaisi suoraan alkaa tilailemaan, kaikki mitä niillä ei satukaan olemaan hyllyssä saa rauhassa tulla sit joskus seuraavan tilauksen yhteydessä.

Mitään pikkunippeleitä mä en tietenkään ala erikseen/yksittäin tilaileen sisämaan rahtien takia.

Tällee mennään siis tällä hetkellä

Pappatunturi 18.10.2006 08:54

Ok! Tuli vaan mieleen kun joku kertoi että suomessa on 1500 vetteä jo. Luulis sillä määrällä saavan jonkun ecklerin tms toimittajan kiinnostumaan omasta "diileristä" täällä ?

groovyjay 18.10.2006 09:06

Noilla kaikilla Vette varaosa firmoillahan on sivuillaan linkki "become a dealer" tms. Eli niiden kanssa voi tehdä sopimuksen jälleenmyynti puolesta Suomessa. Ihan mielenkiinnosta kerran menin aika pitkällä Corvette Centralin kanssa, kun halusin tietää mihin hintaan niitä osia sais ja -prossat oli jotain 30-60... :king:

MikkoM 18.10.2006 09:21

Siinä vois olla hyvä lisätienestin paikka:confused:
Ehkä tuo ei ainoastaan riitä, mutta lisäbisneksenä ??

Groovy is back !!!

Juha 18.10.2006 09:22

Quote:

Originally Posted by MikkoM
Siinä vois olla hyvä lisätienestin paikka:confused:
Ehkä tuo ei ainoastaan riitä, mutta lisäbisneksenä ??

Groovy is back !!!


Tai sivubisneksenä jollekin?

Pappatunturi 18.10.2006 09:34

Tollainen homma pitää hoitaa vahvalla osaamiella yhteyksillä. Eli ihan sivubisneksenä ei pitkälle kanna. Jos kerran CCkin antaa noin isot dealer netot niin nykykurssilla ja sopivalla rahdilla ei kannattaisi enää itse tilata.

groovyjay 18.10.2006 09:39

Quote:

Originally Posted by Pappatunturi
Tollainen homma pitää hoitaa vahvalla osaamiella yhteyksillä. Eli ihan sivubisneksenä ei pitkälle kanna. Jos kerran CCkin antaa noin isot dealer netot niin nykykurssilla ja sopivalla rahdilla ei kannattaisi enää itse tilata.


Aiva olen samalla alueella sen kanssa, ettei ihan harrastus bisneksenä kannata lähteä hinkkaamaan. Noista rahdeista en sen ihmeemmin tiedä, mutta uskoisin, että upsit ja fedeksit ja muut tarjoavat omat kiinteät rahdit yrityksille?

MikkoM 18.10.2006 09:52

Mutta mä vähän epäilen ettei tuo ainoana työnäkään elätä:confused:
Nipa79 kansanedustajaks;)

poppamies 18.10.2006 09:57

Quote:

Originally Posted by MikkoM
Nipa79 kansanedustajaks;)

montas nimeä adressissa jo on :confused:


All times are GMT +2. The time now is 20:12.

Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.