FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   Yleistä keskustelua (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Clubin vuosikokous ja pikkujoulut (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=1121)

ZL1 29.01.2005 12:57

Clubin vuosikokous ja pikkujoulut
 
Onkos joku menossa, näyttävät olevan 26.2 :evil: :evil: :twisted: :evil: :twisted: näyttäisi siltä että saatan olla just etelän lämmössä enkä itse pääsekään

groovyjay 29.01.2005 14:00

Re: Clubin vuosikokous ja pikkujoulut
 
Quote:

Originally Posted by Vesa
Onkos joku menossa, näyttävät olevan 26.2 :evil: :evil: :twisted: :evil: :twisted: näyttäisi siltä että saatan olla just etelän lämmössä enkä itse pääsekään


Hankoon lähdössä? :wink: Itse ajattelin käydä tuolla Malmilla, laivalla en jaksa hirveästi vähään aikaan killua :oops:

ZL1 29.01.2005 14:27

Re: Clubin vuosikokous ja pikkujoulut
 
Quote:

Originally Posted by groovyjay
Quote:

Originally Posted by Vesa
Onkos joku menossa, näyttävät olevan 26.2 :evil: :evil: :twisted: :evil: :twisted: näyttäisi siltä että saatan olla just etelän lämmössä enkä itse pääsekään


Hankoon lähdössä? :wink: Itse ajattelin käydä tuolla Malmilla, laivalla en jaksa hirveästi vähään aikaan killua :oops:

Ei se tänä vuonna ole malmilla - vaan jossain siinä lähellä mistä laivat lähtee katajanokalla wanhassa satamassa

Danne 29.01.2005 14:33

Hmmm..
Sopivasti juuri silloin lomalla, mutta uskaltaako Turkulainen tulla?
Saan / joudun varmasti kuuntelemaan Turkulaisvitsejä koko illan... :lol: :wink:

ZL1 29.01.2005 14:40

Quote:

Originally Posted by Danne
Hmmm..
Sopivasti juuri silloin lomalla, mutta uskaltaako Turkulainen tulla?
Saan / joudun varmasti kuuntelemaan Turkulaisvitsejä koko illan... :lol: :wink:

Siis Turustahan löytyy tunnetusti älykkäitä missikandidaatteja pilvin pimein eli ota jokunen mukaan niin saat paljon anteeksi...

Danne 29.01.2005 14:45

Quote:

Siis Turustahan löytyy tunnetusti älykkäitä missikandidaatteja pilvin pimein eli ota jokunen mukaan niin saat paljon anteeksi...

Älykkäitä missikandidaatteja ???? :shock: :shock:

Mahdoton yhtälö !!!

Nipa 29.01.2005 15:06

Quote:

Originally Posted by Danne
Quote:

Siis Turustahan löytyy tunnetusti älykkäitä missikandidaatteja pilvin pimein eli ota jokunen mukaan niin saat paljon anteeksi...

Älykkäitä missikandidaatteja ???? :shock: :shock:

Mahdoton yhtälö !!!


Kyllä luulen, että riittää jos ovat missikandidaatteja. Tuskin siellä nyt kovin moni paikallaolija välittää, vaikkei ne niin älykkäitä olisikaan :wink:

Danne 29.01.2005 15:25

Quote:

Originally Posted by Nipa
Quote:

Originally Posted by Danne
Quote:

Siis Turustahan löytyy tunnetusti älykkäitä missikandidaatteja pilvin pimein eli ota jokunen mukaan niin saat paljon anteeksi...

Älykkäitä missikandidaatteja ???? :shock: :shock:

Mahdoton yhtälö !!!


Kyllä luulen, että riittää jos ovat missikandidaatteja. Tuskin siellä nyt kovin moni paikallaolija välittää, vaikkei ne niin älykkäitä olisikaan :wink:



Niin, tämä saattaisi olla jopa hyvä ominaisuus kun ajattelee mihin soppaan työntävät lusikkansa....

Paakari 29.01.2005 17:38

Quote:

Originally Posted by Danne
Hmmm..
Sopivasti juuri silloin lomalla, mutta uskaltaako Turkulainen tulla?
Saan / joudun varmasti kuuntelemaan Turkulaisvitsejä koko illan... :lol: :wink:


Olis muutama hesalaisvitsi tarjolla, tuun mukaan :lol:

Finnshark 31.01.2005 07:36

Quote:

Originally Posted by Danne
Niin, tämä saattaisi olla jopa hyvä ominaisuus kun ajattelee mihin soppaan työntävät lusikkansa....


Miksi Naiset tykkäävät harrasteautoilijoista???
Niillä seisoo vehkeet lokakuusta huhtikuuhun... :lol:


All times are GMT +2. The time now is 04:49.

Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.