FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   Yleistä keskustelua (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Corvetteihin kohdistuva "road rage". (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=12683)

Puman 24.12.2008 18:36

Corvetteihin kohdistuva "road rage".
 
Eli oletteko Corvettekuskit koskaan kokeneet vihanpitoa muiden autoilijoiden, ohikulkioiden, naapureiden tai tms taholta ?

poppamies 24.12.2008 20:52

Yksi kokemus, ihan outo vette heppu (silloin vielä) pysähtyi ranchin kohdalla ja jätti veten parkkiin siihe pyörätielle. Muutama pyöräilijä ja kävelijä siitä meni ohi ja joku oli nähnyt asiakseen räkästä tuulilasiin, kaiketi halusi sillä ilmoittaa sen tarvitsevan puhdistusta :-k

Ei mitään sen vakavempaa ja tosiaan kerran kun saavuttettiin toyota vaari suht reipasta tahtia, enkä siinä sitten sen kummemmin lisänny vauhtia kun vaihdoin kaistaa. Aloin sitten ihmettelemään kun ei meinannu suora riittääkään :confused:
Lakki vaari 50-60v näki siis asiakseen olla päästämättä ohi, no ei avensiksessa vääntö kumminkaan riittänyt :D
Noi kiilaus jututhan on helppo välttää täyskaasu ohituksella niin se on sillon ihan sama mitä tollaset molot yrittää, eivät vaan ehdi ;)

red89 24.12.2008 21:37

Kyllähän noita liikennevalo kisailijoita aina riittää,mut koskaan en lähde niitä jättämään,vaan liikkeelle niin hiljaa kuin vaan pääsee;) ,kerrankin joku tuninki 1,8 16V vectra jätti mun valoissa,kun ajoin just metrin sen perässä,jälkeenpäin kuulin kun kyseiset tyypit oli suu vaahdossa selittänyt,et ei sellainen Corvette mene mihinkään,mekin jätettiin semmonen ooppelilla\\:D/

vette-91 24.12.2008 21:40

Quote:

Originally Posted by red89
jälkeenpäin kuulin kun kyseiset tyypit oli suu vaahdossa selittänyt,et ei sellainen Corvette mene mihinkään,mekin jätettiin semmonen ooppelilla\\:D/


No on saaneet hyvän mielen... :D

red89 24.12.2008 22:10

Quote:

Originally Posted by vette-91
No on saaneet hyvän mielen... :D



Juuri näin,jos olisin ne jättänyt olisin ollut mulk.u corvettekuski;)

Macho 24.12.2008 22:54

Quote:

Originally Posted by red89
kun ajoin just metrin sen perässä


Oot oivaltanut ihan oikein, tiukka kisa paras kisa! Välillä himmaa että toinen pääsee hiukan edelle sitten taas reippaammin yritetään ohi mutta tehot ei ihan riitä...

mussette 24.12.2008 23:50

Monesti kisatilanteessa (yleisellä tiellä) jos tulee jo ohitetuksi (yllätetyksi) on parempi pysyä perässä. Koskaanhan ei tiedä millainen reikäpää on edellä, valmis menettämään kortin jne. Takana ajamalla jo näkee kuinka syvällä kaasupedaali pitää pitää, jos se on aivan pohjassa niin turha yrittääkkään.
Ainakin itse arvostan ajokorttia niin paljon etten provosoidu liikenteessä(muutakuin joskus ). Itseä harmittanut kun kukaan ei haasta silloin kun on liikenteessä sellaisella vehkeellä jolla voisi kisatakkin (useimmiten kun olen ajellut tehokkaalla mp:llä).

sevy.8 25.12.2008 00:26

Objects in mirror are slower :D

http://anyad.rulez.org/main.php/v/al...aking.flv.html

EDIT: Bensa sillä vaan oli lopussa :) :) :)



Totta puhuen enemmänkin semmosta positiivistä palautetta on tullut.
Pikkupojat puhuu aina totta.

vette-91 25.12.2008 00:59

Quote:

Originally Posted by sevy.8

Pikkupojat puhuu aina totta.


Joo, pikkupojilta kuulee aina hyviä juttuja :D

Muistan kerran kun pistäydyin ärrällä hakemassa tupakkia, niin pikkupojat ootteli siinä pihalla.Rohkein tuli sanomaan että me kerättiin vähän rahaa, voitko polttaa vähän rengasta :D
Katoin poikien keräämän rahamäärän, oli siinä varmaan pari ekeä..
Minä sanoin että ostakaa pojat karkkia tolla rahaa minä poltan vähän ilmaiseksi..:D

jtammel 25.12.2008 01:41

Joo ilman kattoa jos on auto jäänyt kesäpäivänä "rantsun" parkkiin niin on sisälle nakeltu jäätelöpapereista tupakki papereihin.

Hidastetöyssyistä ajettaessa kun olen koukannut kulmittain vastapuolen kaistan kautta, on tullut keskaria useamman kerran.

Moottoritiellä oikealla kaistalla ajaessa on menty oikealta ohi (eli nurmikon puolelta).


Sitte sitä kaikkee peruspaskaa eli valoissa haastellaan, perässä roikutaan, tietä ei anneta, valoja räpsytellään,... eli ihan mitä vaan.

Mä oon jo useemman vuoden kuljettanu autossa kättä pitempää jos joku sekopää osuu kohdalle ja rupee oikeesti hyppiin silmille. Toistaseksi ne on ollu enimmäkseen pullamössöjä perheenisiä farkku volvoillaan tai audeillaan jotka luikkii aika vihaseen karkuun jos vähän ärähtää. Täällä Oulussa niitä piisaa.


All times are GMT +2. The time now is 23:53.

Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.