FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   Yleistä keskustelua (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   HOT ROD & ROCK SHOW 2004 (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=284)

Anonymous 19.04.2004 15:58

HOT ROD & ROCK SHOW 2004
 
Kävin eilen Tampereella kyseisessä näyttelyssä, olin kuullut että se on
ns. parempi näyttely, kuin viikkoa aikemmin oleva ACS. Ei voi kun ihmetellä, mitä ihmeen " jokaiselle jotakin " näyttelyitä nämä ovat. Samba soi, on korua, rättikauppiaita, metrilakua...jne. Tuntuu että näyttelyiden luonne on muuttunut liian kaupalliseksi. Kuka järjestäisi suomessa oikean jenkkiautonäyttelyn????

Paakari 19.04.2004 16:53

Taisin tehdä oikein kun jätin väliin, lakua saa Stoccaltakin.

groovyjay 19.04.2004 18:03

Re: HOT ROD & ROCK SHOW 2004
 
Quote:

Originally Posted by JVH-96
Kävin eilen Tampereella kyseisessä näyttelyssä, olin kuullut että se on
ns. parempi näyttely, kuin viikkoa aikemmin oleva ACS. Ei voi kun ihmetellä, mitä ihmeen " jokaiselle jotakin " näyttelyitä nämä ovat. Samba soi, on korua, rättikauppiaita, metrilakua...jne. Tuntuu että näyttelyiden luonne on muuttunut liian kaupalliseksi. Kuka järjestäisi suomessa oikean jenkkiautonäyttelyn????


Tota on myös moni muu mieltä! Liikaa kaikkea turhaa ja liian vähän itse asiaa. Itse olin sen verran kipee lauantaina ja sunnuntaina, ettei tullut tampereelle lähdettyä. Joskus muinoinhan oli muutama pelkästään Corvetteja näyttely! Ei sitä oikein muuta tarttis :wink:

groovyjay 19.04.2004 18:04

Quote:

Originally Posted by Paakari
Taisin tehdä oikein kun jätin väliin, lakua saa Stoccaltakin.


Joo ja yleensä vielä halvemmalla! :wink:

Nipa 19.04.2004 21:57

Joo, kyllä se Hot Rod Showkin on mennyt aina vaan huonompaan suuntaan. No, olihan siellä silti muutama hieno Corvette :cool:

groovyjay 19.04.2004 21:59

Quote:

Originally Posted by Nipa
Joo, kyllä se Hot Rod Showkin on mennyt aina vaan huonompaan suuntaan. No, olihan siellä silti muutama hieno Corvette :cool:


Onkos kukaan käynyt oulun näyttelyssä? Onko sielläkin suunta sama? Mun mielestä yks parhaita kotimaisia näyttelyit oli se Myrtsis järjestetty Happy Days Car show, silloin joskus! :wink:

Hemmo 19.04.2004 22:35

Quote:

Originally Posted by Nipa
Joo, kyllä se Hot Rod Showkin on mennyt aina vaan huonompaan suuntaan. No, olihan siellä silti muutama hieno Corvette :cool:


Sisällä:





ja ulkonahan ne paremmat vehkeet aina on :mrgreen:





...Varsinki tämä: :shock:




Yhtä mustaa 20" vanteilla olevaa C3:sta siellä olis kyllä tarvittu... :wink:

Finnshark 20.04.2004 09:33

Quote:

Originally Posted by Hemmo
ja ulkonahan ne paremmat vehkeet aina on :mrgreen:


[Yhtä mustaa 20" vanteilla olevaa C3:sta siellä olis kyllä tarvittu... :wink:


Olen jostain syystä samaa mieltä... :wink:

Se musta 20" vanteilla olisi ollut paikallaan ja varmasti saanut pystinkin joka sille kuuluu... :cool:

groovyjay 21.04.2004 15:22

Quote:

Originally Posted by Hemmo
Quote:

Originally Posted by Nipa
Joo, kyllä se Hot Rod Showkin on mennyt aina vaan huonompaan suuntaan. No, olihan siellä silti muutama hieno Corvette :cool:

Yhtä mustaa 20" vanteilla olevaa C3:sta siellä olis kyllä tarvittu... :wink:


Kiitos hemmo kuvista! Ex-Juvosen autoon on tosiaan ilmestynyt uudet momon penkit sisalle ja 4 piste vyot, onko voiden kiinnityksesta kuvia kellaan?

Mustaa C3:sta saa kayda paljon lahempanakin katsomassa ihan ilmaseksi :wink:

groovyjay 21.04.2004 15:23

Quote:

Originally Posted by Finnshark
Se musta 20" vanteilla olisi ollut paikallaan ja varmasti saanut pystinkin joka sille kuuluu... :cool:


Paras palkinto oli kylla toi leima ja sit ekat ajokilometrit! :mrgreen:


All times are GMT +2. The time now is 01:34.

Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.