FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   C4 (vuosimallit 1984-1996) (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Siitä jollekin nätti Vette turbolla. (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=26058)

Tapio.L. 11.06.2015 21:00

Nätti on, mutta sitä mä vaan ihmettelen kun tästäkin maasta jokunen remmitetty nelonen löytyy niin yksikään ei ole käynyt maililla rykäsemässä? All show no go? :D

brod1 11.06.2015 21:02

Tuskin nyt kuitenkaan 30t¤.hyvä jos puolet.
Tohon hintaan myin omanikin.
Hieno peli kuitenkin.ja eihän se hullu joka maksaa.

tötterö 11.06.2015 22:03

No sun auton koneeseen on laitettu tautisesti hightekkiä ja tossa 19.9k kamppeessa on vakiopata.
Sitä kovasti kummastelen että jos turbolla eikun remmillä saa 100% tehonnousun niin miksi koneille yleensäkään tehdään muuta kuin "turbotus" ?
Halpa ja nopea ratkaisu ilman koneen purkuja yms..

tötterö 11.06.2015 22:06

Nostan tässä ja nyt hattua että tollaset -80 luvun vanhat koneet ja voimansiirrot kestävät vakio-osilla tupla tehot.
Alkaa pikkuhiljaan sisäistämään mistä Veten hintalappu muodostuu.

PR1 11.06.2015 22:14

Onneks oli "vain" Suomen hienoimpia eikä hienoin. Ihan suht tavallisen näkönen jos ei kato ikkunasta ulos.. Konehuone hienon näköinen ainakin. Muustapa en ymmärräkkään kun et omassa jympytys juuri kohdallaan kiitos apujenne. Eiks ne kierroskone tojotat tarvii just niitä turboja ja föönejä?

tötterö 11.06.2015 22:29

Ehkä hienoin olisi joka ilmoon oikea termi. Koskaan ei tiedä mitä talleissa tapahtuu.
Mitkä tekijät erottaa 86 ja 90 koneet keskenään? 86 kun taitaa vakiona olla selvästi vähemmän ruutia kuin vähäpäästöisessä pikkuveljessään ?

red89 12.06.2015 05:40

Eihän noissa ole kuin noin 15 hp ero..

brod1 12.06.2015 06:05

No ei sitten millään kestä voimansiirto ainakaan kovin pitkään ahdinta vahvistamatta.mulla kesti automaatti vakio konella ahtimella vajaan vuoden kunnes petti 2 panta.
Tupla tehot eli 460 hp ,tpi viilauksella,ruiskulla ja paxtonilla0,8 ahdoilla.mahdollista,mutta uskoisin ,että alle 400 kuitenkin.
80- luvulla nää oli high tech,tänä päivänä vois sanoa että saa aikas paljon vastinetta rahalle,on kuitukoria,kolmitukiripustusta ym...

PR1 12.06.2015 07:36

Aloin joskus epäilemään et kun on itse saanut alkunsa Late 70 luvulla eli ollut 80 luvun lapsi niin kaikki oli silloin hienoo. Vieläkin Amigat, Corvetet, Casio DataBankit ranteessa, Iron Maidenit soi ym. vaikkakin nykyaikaistettuna osa, retroa ja alkup. osa. Saattaa jopa VHS:kin joskus pyörähtää (vaikka Betamax olikin parempi..) joskaan esim. telkusta ei suorilla viitsi kattoa mitään kun digiboxilla hoituu aika ja mainokset pois. Eli olen tietoisesti tosi vanhanaikainen and fond of it. 70 luvulla tyttöjen tyyli on kyllä aika wow ja vaimoke meniskin siihen muottiin kun muuttais kuvan vain m/v:ksi..

Mites samoilla ja muilla luvuilla syntyneet. Voi olla et Gimmelhiplee vuodet on yäk. Tyyli olikin karseeta.

Edit: @Lepe, meillä on se 10v. ero. Mun mielestä C3 keulamuoto on kyllä tosi hieno. Perä joissain? (Siellähän ne muut ajelee hehhehh huono vitsi niinkuin muualla ei rekkariakaan tarttee valmistusmaassaan ja täällä kauniissa korvessa pilataan niitä korveja just niillä)

Puman 12.06.2015 08:11

Itse tiedän kertoa vain sen mitä V8 4/12 sanottiin. Paljon on rahaa käytetty.

Tuo oli minulle vaihtoehto kun omaa C4 projektia hain, mutta koska LS2 tekniikka tulee omaan, tuo olisi ollut tuhlausta.


All times are GMT +2. The time now is 03:03.

Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.