FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   C6 (vuosimallit 2005-2013) (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Akku tyhjä ja ovet lukossa... (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=12829)

FL-C6 18.01.2009 13:24

Akku tyhjä ja ovet lukossa...
 
*******! Tyhmyydestä sakotetaan - ja se on ihan oikein. No nyt se kuitenkin kävi, että olin edellis kerralla tallilla käydessä paiskannut konemuovin kiinni ja pistänyt ovet lukkoon kun olin käyttänyt koneen lämpimäksi. Sen enempää ei tullut ajateltua näitä C6:n "hienouksia".

Nyt kuitenkin akku on hiipunut ja ovet on ja pysyy lukossa. Eli tyhmä kysymys: eikö C6:n takakontin pitäisi avautua siitä rekisterikilven yläpuolella olevasta lukosta? Vaan eipä aukea, onko siinä vielä joku muu kikka mitä pitää tehdä? Vai pitääkö se kiskoa väkivalloin samaan aikaan kun avaimella kääntää lukosta?

Ja juu juu, laturi on, mutta ei siellä missä sitä olis tarvittu. #-o

Corvette63 18.01.2009 13:34

"From outside the vehicle, use the key in the
cylinder above the license plate to open the hatch
the use the door release tab located on the
carpet inside the trunk on the driver’s side of the
vehicle. Pull the tab to unlock and unlatch the
driver’s door......"

Lainattu suoraan sun auton owner's manualista ;)

FL-C6 18.01.2009 13:42

Jep, kyllä mä ton proseduurin tiedän ja kokeilinkin jo, mutta tuntuu luukku istuvan tiukassa kuin paska Junttilan tuvan seinässä. Sen takia kysyinkin, että onko siinä vielä joku muu kikka.

No ei auta muu kuin käydä kokeilemassa uudelleen, alkoi vaan jo epäilyttämään että onko American Joe oikaissut mun auton kohdalla koska lukko pesä kyllä kääntyy, mutta mitään ei tunnu tapahtuvan...

Corvette63 18.01.2009 13:44

Ei ollut ainakaan sillon kikkakolmosia, kun tehtiin Corvette kaupassa noin Orlandossa :-k

FL-C6 18.01.2009 13:46

Ponnahtaako luukku auki kun avaimesta kääntää vai pitääkö se esim sormilla koittaa nostaa siitä luukun reunasta samaan aikaan kun avaimella kääntää?

FL-C6 18.01.2009 15:11

Löyty tuolta jenkki forumilta vastaava tapaus. Mitäs jos mulla on sama homma ja vaijeri ei ole paikallaan?? Joutuuko tässä purkamaan puoliautoa eli ottamaan peräpalan irti? Vai iskemään ikkunan sisään?

Vai oliko täällä kenties pätevöityneitä autovarkaita jotka voisivat tulla apuun ;)

JORVETTE 18.01.2009 15:23

Otappas takavalo irti ja kokeilet kädellä josko toi vaijeri olisi lukkopatruunan päästä irti ja saisi siintä vedettyä kannen auki.
Tai nosta auto ylös ja laita virtaa akulta starttimoottoriin tulevaan paksuun kaapeliin ja miinus tietysti runkoon. Ei tarvitse paksua johtoa, että ovi aukeaa

Toxic Flame 18.01.2009 16:44

Ceenepan konepellin saa aukin sellaisella koukkutsydeemillä. Oiskohan kutskaan samanlaisia patentteja jo markkinoilla?

Tommi_K 18.01.2009 17:13

Mulla kyllä ainakin takaluukku pomppaa auki heti kun vain avaimella kääntää siitä rekisterikilven yläpuolelta, joten jotain häikkää siinä sun lukossa varmaan on...

Pappatunturi 18.01.2009 19:32

Quote:

Originally Posted by JORVETTE
Tai nosta auto ylös ja laita virtaa akulta starttimoottoriin tulevaan paksuun kaapeliin ja miinus tietysti runkoon. Ei tarvitse paksua johtoa, että ovi aukeaa


Hemmetin hyvä idea Jorvette!


All times are GMT +2. The time now is 12:40.

Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.