FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   C4 Projekti Kertomukset (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=34)
-   -   Yorcci's nysväysnurkka (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=5407)

morgan_kane 22.01.2007 20:04

Quote:

Originally Posted by 86vette
Muistaako kukaan että meneekö alkuperäiseen muovikoteloon 6x9 kaiuttimet takakontissa, omassakin on noi boset ja olin kurkkivinani että siellä olis soikeille kaiuttimille paikka jos nykyset ottais pois ja etuoviin menis vissiin 4" kajarit alkuperäisiin reikiin.


Joo, kyllä ne käy just niihin alkuperäisiin muovilevyihin. Siis takana. Edessä pitää tehdä jonkinlaiset sovitekaulukset, kun se reikä on neliskanttinen.

86vette 22.01.2007 20:30

Se helpottaiskin hommaa kun meinasin ottaa noi bosen vahvistimet irti ja laittaa jotkut 6x9 tuumaset taakse ja jotkuterillis-sarjan 4"set alkuperäisille paikoille eteen ja diskantit vois upottaa kojelaudalle alkuperäisen verhoilun alle, näin sais kaikki piiloon ja ainoa puute olis tuo basson puute.

TomYum 22.01.2007 21:41

Just Yorcci toi iltapäivällä vanhat Delco Boset mulle..mulle puukorvalle piisaa ihan alkuperäset. Vein samon tein tutulle ku osaa rapata nuita elektroniikka juttuja. Jospa ens kesänä ei piuvvais eikä viheltäs poppi Tiinasa. Ja löytys ratiostaki kanavia...kassotaa.
Kovat kiitokset miehelle, kovin kauaa ei siinä ehitty poriseen ku pakkane paukku ja korvat jääty. Kesällä sitten....

89fx3 23.01.2007 12:21

86vetelle vihjeeksi oma projektini; nikkaroin bassoa "takakontissa" pelkääjän takana olevaan kannelliseen monttuun, johon saa kokolailla 10 litraisen kotelon väsättyä. Oikeanlainen elementti ja oma styrkkari bassolle, niin pitäisi tömistä ihan kohtalaisesti. Takana on bosejen paikalla kuusysit. Laitan vaikka kuvia ja tuntemukset soinneista, kunhan valmistuu.

Hara 23.01.2007 13:20

Quote:

Originally Posted by 86vette
Muistaako kukaan että meneekö alkuperäiseen muovikoteloon 6x9 kaiuttimet takakontissa, omassakin on noi boset ja olin kurkkivinani että siellä olis soikeille kaiuttimille paikka jos nykyset ottais pois ja etuoviin menis vissiin 4" kajarit alkuperäisiin reikiin.

Kyllä sinne mahtuu 6x9 kaiuttimet ihan hyvin,mutta alkuperänen suoja ei mahdu päälle koska nykyiset 6x9 kaiuttimet on niin korkeet.

morgan_kane 23.01.2007 15:54

Quote:

Originally Posted by Hara
Kyllä sinne mahtuu 6x9 kaiuttimet ihan hyvin,mutta alkuperänen suoja ei mahdu päälle koska nykyiset 6x9 kaiuttimet on niin korkeet.


mahtuu, jos on sopivat kajarit. Ainakin mulla oli suojat paikoillaan. Tosin näissä nykykajareissa on monesti koekea reuna tai diskanttielementit korkealla. Kannattaa tsekata, jos et vielä ole ostanu kajareita.

86vette 23.01.2007 21:17

Täytyykin ruveta mittailemaan että kuinka korkeat 6x9 mahtuu sisään omilla ritilöillä, jos joku tietää jonkun kaiutin merkin joka mahtuu omien ritilöiden alle niin laitappas merkkiä tänne.

Niitä tavaralaatikoita mietin kanssa subeille, vois olla hyvä idea, kun ei niitä boxeja paljon tarvii tavaran säilytykseen.

MikkoM 23.01.2007 21:21

Mä ostin jotku perus Pioneerin 6X9", ne ainakin sopi!
Typpiä en nyt tähän hätään muista!
Täytyy joskus päivittää "hifit"...

86vette 23.01.2007 21:26

No hyvä että tuli toi pioneer, kun meinasin duunista ostaa just pieneerin soittimen ja niiden kaveriksi olen ajatellut jotain pioneerin 2-tie sarjaa eteen (diskantit kojelaudan ritilöiden alle ja toiset oviin) ja 6x9 taakse

MikkoM 23.01.2007 21:35

Mä aikani mietin että miten saan 6,5" midit oviin huomaamattomasti, ja poistamalla alkup. kotelot ja tein suorasta levystä oven sisäpuolelle palat joihin ruuvasin kajarit kiinni niin meni omat suojat vielä päälle(tuosta tekstistä ei kyllä ymmärrä mitään)!


Niinku noin...


All times are GMT +2. The time now is 02:56.

Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.