FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   Yleistä keskustelua (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Onko kiinostusta kerhotiloja perustamassa! (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=17444)

ipe 05.02.2011 18:52

Onko kiinostusta kerhotiloja perustamassa!
 
Morjens kerholaiset. Alustavasti kyselisin onko kiinnostuneita perustettavaan kerhotiloihin. Tilat on 1500 neliötä, josta säilytystiloja on 750 neliötä ja loput on saunaosato, baariosasto +lava/bändille tilat. Nää on olemassa jo ja laajennettavissa tosta säilytystilojen osalta. Tilat Hyvinkäällä. Ideoita otetaan vastaan. Tästä Club Corrvette Finlandialle kerhotilat. Vuokrat määräytyis tietysti kuinka paljon tulis jäseniä. Ja täällähän pystyy sitten pitään discoja ja bile-iltoja, josta saa sitten tuloja kerholle. Tiloissa on hälytysjärjestelmät.
T. Ismo Pitkänen
ps Jos akuuttia kyselyä niin soittaa voi puh 0400762676

topi sorsakoski 05.02.2011 20:16

Mikä ettei,mutta ei sharkin nimissä,eikä kustannuksilla.Koska ei palvele tasapuoleisesti kaikkia sharkkilaisia,tää vain mun mielipide.

Sharkou 05.02.2011 22:54

kiinnostusta löytyy, kunhan saan tuon oman pulkan tontilleni.:rolleyes: ollaanpa kuulolla.

ipe 06.02.2011 10:45

Kyllä tää olis tarkotus että pienimutosta huoltoakin voisi tehdä,nosturia ollaan mietitty että vois vaihdella öljyt sun muuta autoillehan on tota säilytys tilaa se 750 neliöö. Vakuutuksetha siihen on otettava, jos sattuu jotain! Eihän nykyään missään saa sisällä polttaa! Kuvia saan paikasta varmaan viikolla, mutta jonkun onne tänne laitettava kun en itse osaa niitä tänne laittaa! Eikä tää tarkottanut että kerhomaksaa vaan ne jotka tuovat autonsa sinne!

ipe 06.02.2011 13:54

Toi on helppo rajata noi tilat ovilla ja silloin kun on jotain bileitä niin autopuoli on lukossa. Jotta vuokrat jäis kohtuuliseksi niin aikamonta autoa pitäisi tulla mitä tohon 750 neliön nyt mahtuu kunnolla että jokaisen auton vieressä on kunnolla tilaa. vuokra on jossain 3500¤ luokkaa ja siitä lähetään nevotteleen! Eikä toi että siellä on noi baaritilat ja sauna niin tarkota sitä että siellä örvelletään joka ilta vaan sitä että vuokrajien kesken järjestetään tapahtumia joista saataisiin kerhoon tuloja ja sitä myöten vuokriakin maksettua ja silloin kun näitä järjestetään niin siellä on auton omistajia reilusti paikalla valvomassa!

ipe 06.02.2011 15:14

Jos laskee autolle 35 neliö tilaa niin reilusti mahtuu toi 20 autoa. Varmaan 25 on yläraja. enkä mä näe sitäkään onkelmana että joku ottaisi hoitaakseen sen aukasun että pääsee sinne, yksi voisi olla vuokranantaja ja joku voisi olla näistä vuokralaisista. ja sitten jos järjestetään jotain juhlia niin se olisi toi autopuoli lukittuna, ja voisihan sielä pitää vaikka Corvette näyttelyn josta sais tuloja. Ajatuksia otetaan vastaan ja kehitellään ideaa! Jokaiselle Vette hepulle se auto on senverra arvokas ettei ainakaan mulle tulis mieleen päästää ketään örveltämään noihin tiloihin,tiedä että täälä on tätä vanhan kaartin porukkaa joka ei paljon netissä surfaile ja ovat varmaan innoissaan tästä mahdollisuudesta. Elikkä tästä voi vapaasti pistää sanaa eteenpäin.

pirre 06.02.2011 20:17

Mitä tuo vuokrahinta pitää sisällään? Tuleeko lisämaksua sähköstä, lämmöstä jne? Minkä muotoinen / millainen kulkuväylä säilytystilaan on? Tarviiko diskon pitäminen jotain huvilupia/anniskelulupia vai onko ne ns. yksityistilaisuuksia? Neliöhintahan ei kuulosta pahalta (1500m2 vs. 3500e)...

reet to vc 06.02.2011 20:36

Täähän kuulostaa hienolta :cool: . Alustavaa kiinnostusta löytyy 2 auton verran.

ipe 06.02.2011 22:09

Moro kuten jo tossa sanoin nää on ihan alkutekijöissään, tää tosiaan täytyy selvittää nä sähköt ja lämmitykset? Huvilupa haetaan jos järjestetään ulkopuolisille. Mutta mä luulen että noita tilaisuuksia jos järjestetään niin meitä harastajia on jo tässä eteläsuomessa/ kautta maan, niin saadan jo silläkin porukalla bileet aikaseksi niin kuin noissa kokontumisissa!
Quote:

Originally Posted by pirre
Mitä tuo vuokrahinta pitää sisällään? Tuleeko lisämaksua sähköstä, lämmöstä jne? Minkä muotoinen / millainen kulkuväylä säilytystilaan on? Tarviiko diskon pitäminen jotain huvilupia/anniskelulupia vai onko ne ns. yksityistilaisuuksia? Neliöhintahan ei kuulosta pahalta (1500m2 vs. 3500e)...


ZR1 07.02.2011 09:36

Missäpäin Hyvinkäällä tuo on? Kerhotila kuulostaa mainiolta, vaikka varsinaiselle säilytyspaikalle ei ole itsellä tarvetta. Yksi cruisailukohde lisää..


All times are GMT +2. The time now is 11:18.

Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.