FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   C3 Projekti Kertomukset (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=33)
-   -   ET 427 Reborn 502 (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=21350)

ET 427 30.01.2013 20:01

Takajarru levyt
 
1 Attachment(s)
No on se amerikan poika niitteja laittanut, aikani pyoriteltya ja ihmeteltyani, porasin niitit ja katsoppa vaan levyt lahtivat irti.
Miten lie kasatessa oletteko laittaneet niitteja takaisin paikoilleen ovat nakojaan 1,5usd kappale, ei mahda tarvia kun kattelin myos uusia levyja ja kaikissa ei edes ole noita reikia kuin vain renkaan puttien reijat, infoa ko asiaan tietajilta.

jyrkita 30.01.2013 20:48

Quote:

Originally Posted by ET 427
No on se amerikan poika niitteja laittanut, aikani pyoriteltya ja ihmeteltyani, porasin niitit ja katsoppa vaan levyt lahtivat irti.
Miten lie kasatessa oletteko laittaneet niitteja takaisin paikoilleen ovat nakojaan 1,5usd kappale, ei mahda tarvia kun kattelin myos uusia levyja ja kaikissa ei edes ole noita reikia kuin vain renkaan puttien reijat, infoa ko asiaan tietajilta.


Reijät on sitä varten että pääsee säätää kenkiä kun levy on paikoillaan

ET 427 31.01.2013 07:42

Quote:

Originally Posted by jyrkita
Reijät on sitä varten että pääsee säätää kenkiä kun levy on paikoillaan


OK, ne kaksi reikaa ovat sita saatoa varten tietty, mutta mitens olette tehneet noitten ns ylimaaristen reikien kanssa joissa oli nuo niitit jotka nyt porailin pois, laitoitteko uudet niitit vai ei.

WhiteShark 31.01.2013 08:09

Ei ollu niittejä paikallaan ainakaan tuossa meikän rakkineessa,.

ET 427 31.01.2013 09:45

Quote:

Originally Posted by WhiteShark
Ei ollu niittejä paikallaan ainakaan tuossa meikän rakkineessa,.



Ok, enpa tieda laitanko jollain tavalla umpeen ko niittien reijat vai mita tulen tekemaan kun kasailen ko palikoita.

zz-2 31.01.2013 16:44

Quote:

Originally Posted by ET 427
Ok, enpa tieda laitanko jollain tavalla umpeen ko niittien reijat vai mita tulen tekemaan kun kasailen ko palikoita.

Laita fillarit siihen päälle niin eivät näjy silmään.

ET 427 01.02.2013 12:13

Quote:

Originally Posted by zz-2
Laita fillarit siihen päälle niin eivät näjy silmään.


No niin nythan tuokin asia on selavaksi tehty, en vain olisi arvaanut etta kuinka helposti se onnistuu, kun mina ensin ajattelin ilman fillareita ajella ja rikia aina silloin talloin katsella, eli kiitos neuvosta.:rolleyes:

T72 01.02.2013 17:08

Jesh ;) Alunperin noitten niittien tehtävä on ollut vain helpottaa auton kasausta liukuhihnalla, ei niillä mitään tärkeämpää funktiota ole. Mun uusissa tarvikelevyissä ei edes ollut noita niitinreikiä, en tiedä onko missään uusissa levyissä.

Jos viimeisenpäälle pussihousuentisöintiä tekee niin sitten vaan niitit tilaukseen, eihän ne kalliita ole, muuten voi kyllä tyytyä tekemään niinkuin Kylmäojan shamaani neuvoi :D

ET 427 01.02.2013 17:17

Quote:

Originally Posted by T72
Jesh ;) Alunperin noitten niittien tehtävä on ollut vain helpottaa auton kasausta liukuhihnalla, ei niillä mitään tärkeämpää funktiota ole. Mun uusissa tarvikelevyissä ei edes ollut noita niitinreikiä, en tiedä onko missään uusissa levyissä.

Jos viimeisenpäälle pussihousuentisöintiä tekee niin sitten vaan niitit tilaukseen, eihän ne kalliita ole, muuten voi kyllä tyytyä tekemään niinkuin Kylmäojan shamaani neuvoi :D


Ok, mulla ei ole ns entisointi meneillaan, ei tule enaa menemaan museo ajoneuvoksi vaan olen ajatellut tehda tuosta vahan erilaista kulkupelia, en tietty kylla tee koriin tai runkoon mitaan muutoksia vaan kaikki ns bolt on kitteja mita autooni laitan, tarkoituksen GM.n zz 502 kone, Tremecin 600 laatikko ja hookerin sivu putket, C5.n istuimet ja kaikki nivelet, puslat jne uusiksi ja terasrae puhallusta ja pulveri maalia rungon ja alustan osien pintaan. Homma on jo hyvalla alulla menossa.

jarimakela 01.02.2013 19:12

Quote:

Originally Posted by ET 427
Ok, mulla ei ole ns entisointi meneillaan, ei tule enaa menemaan museo ajoneuvoksi vaan olen ajatellut tehda tuosta vahan erilaista kulkupelia, en tietty kylla tee koriin tai runkoon mitaan muutoksia vaan kaikki ns bolt on kitteja mita autooni laitan, tarkoituksen GM.n zz 502 kone, Tremecin 600 laatikko ja hookerin sivu putket, C5.n istuimet ja kaikki nivelet, puslat jne uusiksi ja terasrae puhallusta ja pulveri maalia rungon ja alustan osien pintaan. Homma on jo hyvalla alulla menossa.


Aika samanlaista speksiä kun tuossa mun vettessä. Kyllä siitä hauska lelu tulee! :D
Oli kanssa c5 penkit suunnitelmissa mutta olen ollut tyytyväinen noihin kirkeyn penkkeihin pienten muokkausten jälkeen.
-Jari


All times are GMT +2. The time now is 22:32.

Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.