FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   C6 (vuosimallit 2005-2013) (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   C6 kysymyksiä (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=24369)

Tuomas 23.01.2019 13:44

Mulla Z06 OEM lokasuojat joutilaana. Takaset uudet.

Maxbrotha 23.01.2019 17:13

Quote:

Originally Posted by Coupe*
En tiedä mitä kirjotan väärin hakukenttään mutta yksi ACI:n valmistama setti taakse ja pari cabrioon käypää löytyy. Loput base mallin osia.

Sulla on max varmaan vinkata myös mielipiteitä leveämpään sarjaan?


Tuomakselta saat tosiaan heti ne oem zetan sarjan. Ne menee myös siihen base puskuriin pikku venyllä. Siihen kaveriks Paavolta base puskuriin basepuskuriin hiilari lippa (myyntiosio) ni varmaan ihan jees lookki.

LOMAn sarjaa saa Saksasta varmaan kohtuu toimitusajalla. Supervettesin sarjaa ei tietoa toimitusajoista. SS vettes aivan jumissa tällä hetkellä. Hinnat varmaan about samoissa(Loma/zr6x). Näihin leveempiin tarttet sen zetan etupuskurin, koska muuten näyttää ihan dorkalle.

Vaihtoehto 3: Mun zr6x korisarja heinäkuussa myyntiin etupuskurineen ja ledivaloineen. Ehkä.

Vaihtoehto 4: myyt sen basen pois ja ostat sen Matin ahdetun keltasen Loma vetten tilalle.

Tuomas 23.01.2019 17:36

Yleisesti ja käsittääkseni etulokarit edullisissa lasikuituisissa after market versioissa istuvuuden kannalta vähän Herran hallussa.
Itse basea muuttaessa widebodyksi muutamalta harmaalta hiukselta välttyäkseni pysyttelisin OEM osissa.
Tosin aftermarket versiot itselläkin, toki hiukan massasta poikkeavat.

Tuomas 23.01.2019 17:38

Niin ja joo, löytyy tarvittaessa uusi Z06 etupuskurikin ja kaikki ns. Bolt on oheistarvikkeet. Taskua joutuu vaan jonkun verran kaivamaan.

Antt1N 23.01.2019 19:53

Kyllähän tuolta näyttäisi yhä haulla useita löytyvän (corvette C6 widebody)
Mulla kontissa tulossa ACIn etulokarit ja OEM puskuri, katsotaan kuinka sopii.
Duraflexin sarjoja haukuttiin huonosta sopivuudesta

Coupe* 23.01.2019 21:25

Quote:

Originally Posted by Maxbrotha
Tuomakselta saat tosiaan heti ne oem zetan sarjan. Ne menee myös siihen base puskuriin pikku venyllä. Siihen kaveriks Paavolta base puskuriin basepuskuriin hiilari lippa (myyntiosio) ni varmaan ihan jees lookki.

LOMAn sarjaa saa Saksasta varmaan kohtuu toimitusajalla. Supervettesin sarjaa ei tietoa toimitusajoista. SS vettes aivan jumissa tällä hetkellä. Hinnat varmaan about samoissa(Loma/zr6x). Näihin leveempiin tarttet sen zetan etupuskurin, koska muuten näyttää ihan dorkalle.

Vaihtoehto 3: Mun zr6x korisarja heinäkuussa myyntiin etupuskurineen ja ledivaloineen. Ehkä.

Vaihtoehto 4: myyt sen basen pois ja ostat sen Matin ahdetun keltasen Loma vetten tilalle.


Noni kiitos vastauksista. Siinä oli monta hyvää vaihtoehtoa. Tuomakselle lähtenyt YV myös.

Matin ahdettu olisi jotain niin hienoa.Jotain kauppaa pitäs käydä pihaympäristössä että tähän pääsisi käsiksi. Yksi harrasteautoista menikin myyntiin :D

Vaihtoehto 3 olisi sekin valmis paketti, infoa jos tulee aikasemmin myyntiin. Eli aika pian :)

Vincent 29.01.2019 19:46

Toi 4 vaihtoehto on musta järkevin. Sulla lähtee kumminkin lapasesta toi homma etkä ton mun auton pyyntihinnalla varmasti rakenna vastaavaa :D


Quote:

Originally Posted by Maxbrotha
Tuomakselta saat tosiaan heti ne oem zetan sarjan. Ne menee myös siihen base puskuriin pikku venyllä. Siihen kaveriks Paavolta base puskuriin basepuskuriin hiilari lippa (myyntiosio) ni varmaan ihan jees lookki.

LOMAn sarjaa saa Saksasta varmaan kohtuu toimitusajalla. Supervettesin sarjaa ei tietoa toimitusajoista. SS vettes aivan jumissa tällä hetkellä. Hinnat varmaan about samoissa(Loma/zr6x). Näihin leveempiin tarttet sen zetan etupuskurin, koska muuten näyttää ihan dorkalle.

Vaihtoehto 3: Mun zr6x korisarja heinäkuussa myyntiin etupuskurineen ja ledivaloineen. Ehkä.

Vaihtoehto 4: myyt sen basen pois ja ostat sen Matin ahdetun keltasen Loma vetten tilalle.


Maxbrotha 19.02.2019 09:29

Tuossa kesällä pimeällä on mietityttänyt motarilla ajaessa, että mitäköhän tapahtuu jos tulee hirvi eteen. Autohan on suht matala ja kiilamainen. Hirven jalat napsahtaa poikki keulasta ja mihis se sit osuu seuraavaksi? Tietysti riippuu vähän hirven koosta osuuko katon korkeudelle. Vai tuleeko möykky suoraan kabiiniin.

Ja tärkein kysymmys loppuun voiko ennakoivia toimenpiteitä tehdä ja onko niistä hyötyä. Tarkkana toki pitää aina olla mut nopeestihan se sarvipää siihen eteen ilmestyy.

Vakuutusteknisesti ilmeisesti hirveen pitää aina hieman ainakin osua niin jäätävältä kun se kuullostaakin saadakseen korvausta.

frost63 19.02.2019 11:06

Hirvi ja peura käyttistä muotoilleena, erityisen kiinnostavaa ollut poliisien tiukka asenne kunnes karvoja, jätöksiä ja lopulta pötköttävä otus on löytynyt.

Hätäkeskuskin vaatimalla vaatinut jäämään odottamaan viranomaista vaikka vauriot jääneet pelteihin. Sanoisin että urheiluautolla on oman oikeusturvan ja elikon kannalta parempi osua niin että elikko kuolee siihen.

C4:n erinomaisilla valoilla tätä ehtii ajatella kesäyössä aika paljon ;)

barum 19.02.2019 14:32

Kojelautakamera voisi olla kova sana, toki turvakaaren pääkaareen kiinnitettynä niin säilyy paremmassa kunnossa.


All times are GMT +2. The time now is 11:28.

Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.