FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   C6 (vuosimallit 2005-2013) (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   C6 ja e-force (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=24481)

JaPu 23.07.2014 11:37

C6 ja e-force
 
Terve.
Alkoi taas kiinnostamaan tämä ahistus. Onko kokemuksia tai valmiita asennuksia kenelläkään Finnsharkkilaisella?



Tiedän, että ei varmaankaan onnistu ahtimen laittaminen otteeseen ja on päästöjen kanssa hankala katsastaa, eli näitä juttuja en tässä nyt kysele.

Menikö ongelmitta, kävikö helposti, toimiiko luotettavasti, millä eculla nyt ajetaan, asensiko tämän joku tietty taho, eli harjoittelut on tehty ja jne. Tietysti, jos haluat asiasta keskustella ja autoa esitellä privana niin sekin käy tiettyyn rajaan saakka, mikäli välimatka pääkaupunkiseudulta ei asetu esteeksi.

t:janne

Tuomas 23.07.2014 14:05

Quote:

Originally Posted by JaPu
Terve.
Alkoi taas kiinnostamaan tämä ahistus. Onko kokemuksia tai valmiita asennuksia kenelläkään Finnsharkkilaisella?



Tiedän, että ei varmaankaan onnistu ahtimen laittaminen otteeseen ja on päästöjen kanssa hankala katsastaa, eli näitä juttuja en tässä nyt kysele.

Menikö ongelmitta, kävikö helposti, toimiiko luotettavasti, millä eculla nyt ajetaan, asensiko tämän joku tietty taho, eli harjoittelut on tehty ja jne. Tietysti, jos haluat asiasta keskustella ja autoa esitellä privana niin sekin käy tiettyyn rajaan saakka, mikäli välimatka pääkaupunkiseudulta ei asetu esteeksi.

t:janne


Unohda toi tyystin, ellet konehuoneen koristetta ainostaan kaipaa..

Pappatunturi 23.07.2014 16:32

Quote:

Originally Posted by Tuomas
Unohda toi tyystin, ellet konehuoneen koristetta ainostaan kaipaa..



Kerro ihan mielenkiinnosta vähän perusteita?

poppamies 24.07.2014 13:47

BK-meetissä kuultua: "Toi ei riitä mihinkään, sillä kovin harva saanut sen verran lisä hummia kuin luvataan, ja se 150hv lisää ei kuitenkaan riitä kun nälkä kasvaa syödessä, paitsi BK:ssa kun siellä saa mahan täyteen, jonka jälkeen uudet rahan hassaukset paxton/vortech osastolle ja sitten jossain vaiheessa se hihnojen kanssa jumppaaminen alkaa kyllästyttämään ja edessä on tuplaturbo sarjan asentelut. Summa summarum tjsp, kannattaa laittaa samoilla asennus juomilla samoin tein se tuplaturbo"

Tuomas voi oikaista yllä olevaan jos nyt nestehukka-auringonpistos/lämpöhalvaus/sokerihumala-päissäni satuin kirjoittelemaan mitä sattuu.

TOMAS 24.07.2014 14:26

Minusta vaan tuo e-force on visuaalisesti hieno paketti.
Ja varmaankin normi käyttöautoon järkevä ja luotettava tehonlisäys.

Samoin johonkin restomodiin olisi makea paketti.

poppamies 24.07.2014 17:35

Quote:

Originally Posted by TOMAS
Minusta vaan tuo e-force on visuaalisesti hieno paketti.
Ja varmaankin normi käyttöautoon järkevä ja luotettava tehonlisäys.

Itse olen hyvinkin paljon samaa mieltä, edellä kirjoittamani olikin vain BK-meetissä kuultua.

barum 24.07.2014 18:06

Heh, kuinkahan monella on termit "normi käyttöauto" sekä "luotettava ja järkevä" ovat olleet perusteluina pienelle virille ennen totaalista lapasesta lähtemistä... :)

Corvette on rakennussarja, joka ei tule koskaan valmiiksi.

Pekka Berkeles 24.07.2014 18:23

Quote:

Originally Posted by barum
Heh, kuinkahan monella on termit "normi käyttöauto" sekä "luotettava ja järkevä" ovat olleet perusteluina pienelle virille ennen totaalista lapasesta lähtemistä... :)

Järkevyydestä en tiedä, mutta mielestäni luotettavuus ei välttämättä ole kovin hyljeksitty asia.

Luotettavuudesta vielä: kerran olen itse moottorini rikkonut vuosia sitten ja kyseessä oli ihan itse säätämäni moottori, joten en ole immuuni aiheelle.

Eihän se kiva homma ollut, mutta samalla opin jotain ja voin myös asian eli rikkoontumisen näin julkisesti myöntää. Muistelisin kyllä että olen joskus aiemminkin asiasta kirjoittanut ja taisi olla ihan lokiakin tarjolla; täällä ja jossei niin ainakin Overdrivellä.

Aika hiljaista on ollut sen jälkeen (näissä asioissa).

Quote:

Originally Posted by barum
Corvette on rakennussarja, joka ei tule koskaan valmiiksi.

No kait nyt joskus sentään! Varaosia/huoltojahan ei lasketa.

Cosa 24.07.2014 19:51

Quote:

Originally Posted by barum
Corvette on rakennussarja, joka ei tule koskaan valmiiksi.


Mä lainasin ja muokkasin tämän omaan allekirjoitukseen toisaalla. Toivottavasti sopii :D

Pappatunturi 25.07.2014 07:51

Eli BK miitin raadin mielestä vaihtoehtoja on kaksi. Joko zr1 tyylinen ratkaisu maltillisella voimantuotolla tai saattaa loputon modausrumba alkuun tuplaturboilla :D

Näyttäis kuitenkin löytyvän +500 takimmaiselta renkaalta

http://www.lingenfelter.com/LPEforum...-LS3-2008-2011


All times are GMT +2. The time now is 04:00.

Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.