FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   C4 Projekti Kertomukset (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=34)
-   -   Tehdääs Temelle uus mosa (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=15522)

Teme_76 08.03.2010 19:34

Tehdääs Temelle uus mosa
 


Se on ny siinä. Mitäs sit? :rolleyes:

No joo... Eli niinku näkyy, ni tuli nostettua toi patti pois. Pääsee mukavammin häärimään tuolla konehuoneessa jne. Samalla kun se nyt on nostettu tuulettumaan, niin miks ei rakentais sitä uusiks?

Eli. Haaveissa/suunnitelmissa olis 383 ja sillä -08 asennetulla puhaltimella + IC:llä avitettuna. Puristuksia ajattelin siihen 9.3...9.5 paikkeille, eli aikalailla siihen nykyiseen. Kannet varmaan menee vaihtoon, kun noi originaalit on kai vähän liian pienellä palotilalla. Imusarjoissa ei taida kovin montaa vaihtoehtoa olla.

Onks noista ns. valmiista stroker paketeista mihinkään? Ei näyttäis olevan kovin pahan hintasia. 1500...2000$ summitilla.

Eli ei muuta kun sana on vapaa. Vinkkejä ja neuvoja kaivataan. Kiitos. :study:

Edit: Ennen ku kukaan ehtii kysymään, ni heitetään tehotavoite sinne 400...500 välimaastoon. Ai miks niin alas? No pessimisti ei pety...

Pekka Berkeles 08.03.2010 19:45

Typerä kysymys ehkä, mutta onko sulla mitään uusia osia tuossa? Vesipumppua tms., jotka sitten käy rempan jälkeen sellaisenaan?

Corvette63 08.03.2010 19:49

LS3. ;)

Teme_76 08.03.2010 19:51

Quote:

Originally Posted by Corvette63
LS3. ;)


Ei siinä kauaa menny. :cool:

Eli jätetään noi pois ja pysytään tossa pataraudassa. Piste.

Teme_76 08.03.2010 19:53

Quote:

Originally Posted by Pekka Berkeles
Typerä kysymys ehkä, mutta onko sulla mitään uusia osia tuossa? Vesipumppua tms., jotka sitten käy rempan jälkeen sellaisenaan?


Ei mitään. Toi on mun tietojen mukaan (ollu mulla -03 vuodesta lähtien) avaamaton ja alkuperänen L98, 130tkm ajettu.

Pappatunturi 08.03.2010 19:56

Quote:

Originally Posted by Teme_76
Ei siinä kauaa menny. :cool:

Eli jätetään noi pois ja pysytään tossa pataraudassa. Piste.



Sulla on paljon ylimääräistä rahaa;)

Teme_76 08.03.2010 19:59

Oon kyllä tietonen että noita LS kiukaita sais aika edullisesti, mutta mulle se ei oo vaihtoehto, että mennään leimalle sokkoja sormet ristissä ja toivotaan ettei katsuri tajua että pata on vaihdettu. Enkä mä ymmärrä kuinka mä saisin sen muutoskatsastettua sille padalle, varsinkaan ton ahtimen kera? Tietty voihan sitä narinaa tulla jo pelkistä kansista...

Sen takia ajattelin että jos kuitenkin pitäis tota alkuperäistä niinku lähtökohtana. Rahaahan ei oo koskaan liikaa...

Pekka Berkeles 08.03.2010 20:15

Quote:

Originally Posted by Teme_76
Sen takia ajattelin että jos kuitenkin pitäis tota alkuperäistä niinku lähtökohtana. Rahaahan ei oo koskaan liikaa...

Anna mennä vaan. Noi LSx:t - poislukien LS9 johon on varaa vain tämän palstan eliitillä - eivät kestä edes yhtä baaria ahdinkäytössä. Joten jos väsäät tukevan alakerran, ei tehosta tule olemaan koskaan pulaa.

Noilla sun tavoitteilla 383 on aivan mainio valinta strokerikitiksi, eikös vaan? :-)

Pekka Berkeles 08.03.2010 20:20

Kuis muuten imusarja? Tuhannen euroa maksava portattu plastiikki-viri-imusarja a'la FAST LSx vaiko jokin perinteisempi wanhan liiton alumiini-yksitasoimusarja? :-)

Pappatunturi 08.03.2010 20:32

Quote:

Originally Posted by Teme_76
Oon kyllä tietonen että noita LS kiukaita sais aika edullisesti, mutta mulle se ei oo vaihtoehto, että mennään leimalle sokkoja sormet ristissä ja toivotaan ettei katsuri tajua että pata on vaihdettu. Enkä mä ymmärrä kuinka mä saisin sen muutoskatsastettua sille padalle.



Ok. Mutta mistä lähtien moottorin vaihto on ollut kiellettyä Suomessa? Mitäs jos toi sun tuleva mosa vaikka halkeaa silkasta voimasta?? Eli jääkö se sitten seisomaan ilman moottoria? Rohkeasti vaan vaikka meikäläisen vanhan skodan reknumerolla soittelemaan arkkkiin ja utelemaan mitä siellä lukee moottorin kohdalla..

Ja sehän ois oikea ympäristöteko! Vähemmän päästöjä ja enemmän kilsoja :D


Mutta ihan omilla fiiliksillä..kunhan vähän vänkäsin vänkäämisen ilosta;)


All times are GMT +2. The time now is 12:44.

Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.