FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   Yleistä keskustelua (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Hyvät/huonot kaupanteko kumppanit... (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=12810)

TomiT 16.01.2009 14:11

Hyvät/huonot kaupanteko kumppanit...
 
Ajattelin että tälläinen topic voisi olla hyvä, kun tuota kauppaa käydään ahkerasti niin tietäisi kenen kanssa kauppa on onnistunut ja kenen kanssa ei.

Tässähän on tullut jo nähtyä näitä huonoja kauppiaita jonkin verran, esim Maarun kohdalla parit hyvät esimerkit...Jatkossa on hyvä tietää kenen kanssa kannattaa kauppaa tehdä...,

Mutta sitten kehuihin...

Poppamies on mies paikallaan, itkemäni osat järjestyi alta aikayksikön ja luottoakin löytyi kun ei ollut hinnat heti tiedossa, silti tavarat sai heti matkaan! Nouto ilta-aikaan "varastoltakaan" ei tuottannut myyjälle tuskaa!! :thumrigh:

Jatketaan...

Yorcci 16.01.2009 14:37

Quote:

Originally Posted by TomiT
Mutta sitten kehuihin...

Poppamies on mies paikallaan


Joo, Poppamiehen kanssa on homma toiminut hyvin.

Myös FinnVetten kanssa asiointi on ollut kohdallaan, tavaraa on lähes aina hyllyssä.

Jkl:ssä JMT-Autopalvelu on pari kertaa vastannut tarpeeseen todella lyhyellä varoitusajalla.

Kaikilla on asiakaspalvelu toiminut vallan moitteettomasti :cheers:

mikko. 16.01.2009 15:58

Poppiksen ja Bulldog'sin kanssa lähinnä tehnyt kauppaa ja hyvin on kaikki pelistänyt :salut:

poppamies 16.01.2009 16:18

Kiitoksia luottamuksesta :salut: ja sitten tiedoksi niille ketkä eivät ole olleet tyytyväisä palveluun niin se voi hyvinkin johtua minun kahvittomasta linjasta :rolleyes:

Toxic Flame 16.01.2009 16:30

Bulldogsille menee täältäkin äänet 6000000-0. Aivan täydellisen loistavaa. Ikinä nähnyt mitään vastaavaa. :king:

Wormie 16.01.2009 17:04

Quote:

Originally Posted by poppamies
Kiitoksia luottamuksesta :salut: ja sitten tiedoksi niille ketkä eivät ole olleet tyytyväisä palveluun niin se voi hyvinkin johtua minun kahvittomasta linjasta :rolleyes:

Mä voin juoda kaffet sunkin edestä. Ja syödä rusinat pullasta. Ja kauppahommat toimii kans.. :cool:

ZL1 16.01.2009 17:45

Quote:

Originally Posted by Toxic Flame
Bulldogsille menee täältäkin äänet 6000000-0. Aivan täydellisen loistavaa. Ikinä nähnyt mitään vastaavaa. :king:

Mitäs se myy:confused:

Toxic Flame 16.01.2009 17:49

Quote:

Originally Posted by ZL1
Mitäs se myy:confused:


Ei mitään... :^o

ZL1 16.01.2009 17:51

Quote:

Originally Posted by Toxic Flame
Ei mitään... :^o

:D

mussette 16.01.2009 18:43

Quote:

Originally Posted by TomiT

Mutta sitten kehuihin...

Poppamies on mies paikallaan, itkemäni osat järjestyi alta aikayksikön ja luottoakin löytyi kun ei ollut hinnat heti tiedossa, silti tavarat sai heti matkaan! Nouto ilta-aikaan "varastoltakaan" ei tuottannut myyjälle tuskaa!! :thumrigh:

Jatketaan...


Kompataan... Pistä poppis tulemaan tietoa paljonko olen velkaa niistä ennen joulua haetuista Duran suodattamista.


All times are GMT +2. The time now is 23:07.

Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.