FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   C6 (vuosimallit 2005-2013) (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   C6 putket (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=13094)

Adiemus 27.02.2009 16:48

C6 putket
 
Pahoittelut, jos kyselen itsestäänselvyyksiä mutta googletustaidot ei riittäneet...

Eli, mistä kannattaa tilata esim. Borlan putkistoja C6:een? Ajatus on ainakin nyt ensivaiheessa vaihtaa vain loppuosa, tosin jos tulee hyvä tarjous niin menee koko putkisto vaihtoon :)

Corvette63 27.02.2009 17:19

Mulle tais tulla C5:een ihan Eckleriltä tai Corvette Centralilta. Tuli lentokoneessa ja ihan itse tilasin.

Suomesta saa varmasti esim. Racer's Placen kautta hankittua

PUU-1 27.02.2009 18:48

Quote:

Originally Posted by Corvette63
Mulle tais tulla C5:een ihan Eckleriltä tai Corvette Centralilta. Tuli lentokoneessa ja ihan itse tilasin.

Suomesta saa varmasti esim. Racer's Placen kautta hankittua


Suosittelen tuota jälkimmäistä vaihtoehtoo...
meinaan jos tulee jotain häikkää tilauksessa (tavaraa rikki ym.) niin on paljon helpompi hoidella.

Missäs päin vaikutat? meinaan jos haluat kuulla livenä Borlan hörpötystä;)

Adiemus 27.02.2009 20:28

Kiitos vinkistä! Houkuttelee huomattavasti enemmän tuo Suomesta osto pessimistinä; jotain menee kuitenkin pieleen :)

Porvoon suunnalla ollaan... Se vähä. mitä on tullut kuultua niin vaihto kyllä kannattaa :D

Corvette63 27.02.2009 20:32

Ihan vinkkinä vaan, että mulla oli Borlan putkista tipisit kolhuilla. Valitusta laitettiin kuvineen, mutta minkäs teet. Rahti maksaa ihan vidusti ja itse oisin sen joutunut kustantamaan painavalle paketille. Mielummin oisi ostanut toiset putket kuin kuljetellut edes takas. Tilasin putket tosiaan ihan itse..

TorgueManagement 09.03.2009 10:59

Miks Borlat kun Corsaakin saa ? :-k

Adiemus 09.03.2009 21:01

Quote:

Originally Posted by TorgueManagement
Miks Borlat kun Corsaakin saa ? :-k


Kansa vaatii perusteluja :)

Uudessa Spinnerissä muuten C6-juttua! Hyviä vinkkejä omaan "aihioon", vaikka nyt varsinaisesti ei suurta käsityön juhlaa ollutkaan... Hitto, auto ei edes oo vielä omassa tallissa ja työlista alkaa olla jo kilometrin pituinen :D Sen siitä saa kun on puoli vuotta ilman projektiautoa!

Corvette63 09.03.2009 21:08

Quote:

Originally Posted by Adiemus
Kansa vaatii perusteluja :)

Uudessa Spinnerissä muuten C6-juttua! Hyviä vinkkejä omaan "aihioon", vaikka nyt varsinaisesti ei suurta käsityön juhlaa ollutkaan... Hitto, auto ei edes oo vielä omassa tallissa ja työlista alkaa olla jo kilometrin pituinen :D Sen siitä saa kun on puoli vuotta ilman projektiautoa!


Ihan makuasia toi Corsa vs. Borla kysymys.. Foorumilta C6 putkiexpertit taitaa kallistua enemmän Corsan puoleen, joka onkin ihan loistava putki valinta. Vaatii vaan mun mielestä putket ihan alusta alkaen jostain syystä. Pelkällä catbackilla ei ole tyhjäkäynnillä soundit niin jees.

Villen C6:ssa oli aika herkulliset äänet. :thumrigh:

TorgueManagement 09.03.2009 22:34

Quote:

Originally Posted by Corvette63
Ihan makuasia toi Corsa vs. Borla kysymys.. Foorumilta C6 putkiexpertit taitaa kallistua enemmän Corsan puoleen, joka onkin ihan loistava putki valinta. Vaatii vaan mun mielestä putket ihan alusta alkaen jostain syystä. Pelkällä catbackilla ei ole tyhjäkäynnillä soundit niin jees.

Villen C6:ssa oli aika herkulliset äänet. :thumrigh:


Se on just niin ku sanoit, makuasia ja niistähän on aina mukava kiistellä... ;)

Putket alusta asti ilman muuta! Pakosarjoilla on sitten jo horsepoweriakin lisäävä vaikutus.

Ohessa vähän äänimaalimaa
: LG:n peltisarjat + Corsa Sport loppuosa

(näitä putkivideoita on sitten youtube pullollaan)

pomppe 10.03.2009 00:15

Quote:

Originally Posted by Corvette63
Ihan makuasia toi Corsa vs. Borla kysymys.. Foorumilta C6 putkiexpertit taitaa kallistua enemmän Corsan puoleen, joka onkin ihan loistava putki valinta. Vaatii vaan mun mielestä putket ihan alusta alkaen jostain syystä. Pelkällä catbackilla ei ole tyhjäkäynnillä soundit niin jees.

Villen C6:ssa oli aika herkulliset äänet. :thumrigh:



Villen ( ex ) C6:n ääniä voi tulla kuuntelemaan Tampereelle, on kyllä sairaan hyvät!


All times are GMT +2. The time now is 07:21.

Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.