FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   Yleistä keskustelua (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Länsiauto, kokemuksia.... (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=29827)

Napolero 25.07.2019 11:58

Länsiauto, kokemuksia....
 
Moro,
Kävi tässä viisi viikkoa sitten, että valoissa kaveri ajoi takakontista sisään. Ei suurta vahinkoa, pakkivalo sököks, takaluukku irvistää, oikeanpuoleinen putkisto (billy boat) vääntyi hieman... Perään ajajan vika. If vakuutuksen korjaamo on Länsiauto. Kävin näyttämässä potilastani siellä. Ottivat kuvat ja kaikki oli sitä osin kunnossa.... nyt viisiviikkoa myöhemmin Vetteni seisoo tuossa eikä asiia ole vielä edennyt mihinkään. Neljännen viikon kohdalla soittelin Länsiautoon, kyselläkseni jotta missä mennään?
Sanoivat, että jusiinkin olin soittamassa, että korjausluvat vakuutusyhtiöltä saatu, myös tuohon pskoputkistoon... kysyin, että vakio putkisto? Kyllä, oli vastaus. Mainitsin että, minullapa ei ole siellä vakiot. Vaan BillyBoat exhaust. ”Nii no, just, jaa...” siellä ihmeteltiin. Noh, pyysi sitten laittamaan s.postia kyseisestä putkistosta, että mistä niitä saa? Laitoinkin heti linkkiä. Viikko tästä laitoins.postia kysyäkseni taas että missä mennään? Ei vastausta. Soitin sitten sinne, että missä mennään? ” no just olin soittamassa sulle kun just kun mutta kun...” sanoivat, että heidän kauttaan ko. Putkea ei saa... että pitää soittaa vakuutusyhtiöön, että mitenkä tästä jatketaan..?!? Tämä tähän asti. Tarina jatkuu vielä...

Napolero 25.07.2019 17:13

... Jatkuu
Ei saa billyboateja ei...
Jos ei itse tilaa ja maksa, sitten kuitti vakuutusyhtiöön ja sitten korvataan.
Eipä mulla nyt ole 2000¤ ylimäärästä jolla saisin putket Suomeen.
Onko suosituksia muista putkista Borla, Corsa? Vaikka en tiedä saako Länsiauto niitäkään hommattua 🤔😳

xxxjanixxx 25.07.2019 17:41

Kuinka paljon päällis muovien alta tutkittu? Mietin kun takaluukku irvistää..onko se itse takakontti ottanut osumaa?

Eddie 25.07.2019 18:45

Quote:

Originally Posted by Napolero
... Jatkuu
Ei saa billyboateja ei...
Jos ei itse tilaa ja maksa, sitten kuitti vakuutusyhtiöön ja sitten korvataan.
Eipä mulla nyt ole 2000¤ ylimäärästä jolla saisin putket Suomeen.
Onko suosituksia muista putkista Borla, Corsa? Vaikka en tiedä saako Länsiauto niitäkään hommattua 🤔😳


No pyydä vaikka Finnvetteä tilaamaan, onnistuu varmasti. Jake vaihtoi mulle tuulilasin vakuutukseen, melkein 4k olisi maksanut ilman lasivakuutusta OEM GM HUD-lasi...

-Eddie-

Macho 25.07.2019 19:18

Jos se putkisto on vain vähän vääntynyt, ehkä sen voi korjata itse.

xxxjanixxx 25.07.2019 20:18

Ja voithan sä viedä auton myös sellaiseen korjaamoon joka sen pystyy korjaamaan koska länsi-auto sitä ei pysty ( eivät kerta saa osia palauttaakseen autoa kolaria edeltävään tilaan) kysy vaikka näiltä vetteihin erikoistuneilta korjaamoilta.

Corvette63 25.07.2019 22:51

Merkkikorjaamohan se on. Merkkikorjaamo asentaa standardisoitua autovalmistajien hyväksymää vakiolaatua.

Kysyisin siis auton korjausta Länsiautossa ja pakoputkiston korjaamista erikseen vakuutusyhtiön maksusitoumuksella Marteliuksella tai FinnVetessä (tai Pekka Berkeleksen AD-korjaamo Seinäjoella?) em. perusteluin, että saatetaan vahingon kärsijä sellaiseen tilaan, kuin vahinkoa ei olisi tapahtunut.

Napolero 26.07.2019 09:49

Tutkivat/korjaavat Länsiautolla peräpään, myös sisuskalut siellä peräosastolla. Päällisin puolin ei pahoja vahinkoja näy. Muovia kun ovat nämä meidän rakkaat Vehkeet 😂 Kiitos vinkeistä 😎

Napolero 02.08.2019 10:35

Tarina jatkuu... Sain selville kun vähän ärhäkämmin kyselin If-vakuutuksesta, niin uhrin asemassa minulla on oikeus viedä autoni korjattavaksi minne vaan korjaamolle :rock: Ja saman ilmoittivat Länsiautossa kun sanoin, että peruutan korjaukseni heillä, että "joo, kyllä voit viedä minne vaan korjattavaksi". Olisivat alun perin ilmoittanut siitä minulle :-x
Ihan vain tiedoksi tuleville uhreille :shock:

Jarmo79 02.08.2019 13:51

Eikö korjaamoa saa muulloin valita?


All times are GMT +2. The time now is 03:21.

Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.