FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   C4 (vuosimallit 1984-1996) (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Pienten kysymysten kerho (C4) (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=16020)

Yorcci 22.08.2018 13:15

Quote:

Originally Posted by johannes
No eikö mun tekstistä käynyt ilmi, että olen nappulasta tietoinen? :D


:oops:

Olis vissiin pitänyt lukea vähän tarkemmin... juu, käy ilmi.

Harba 22.08.2018 21:35

Quote:

Originally Posted by johannes
Hassu juttu muuten tossa. Ekaa kertaa avasin avaimella pelkääjän oven, niin takaluukku aukes :D Onko tämä vika vai ominaisuus?

Kun auto mulle aikoinaan tuli, niin esim. tossa pelkääjän ovessa ei toiminut kuin lasi. Muuten ei oven sisällä ollut enää edes muita johtoja. Paitsi orkkiskajareiden. Olen sen fiksaillut silleen, että nyt siinä toimii kaikki. Paitsi takaluukunavausnappi. Johdoille ei tule virtaa. Mietin vaan, että jos tuo ei ole ominaisuus, niin voisin saada napin aika helpostikkin toimimaan. Keskuslukko pelittää.

Ootko kytkenyt takaluukun avausjohdot lukkopesän katkaisijaan (oletan että lukossa on hälyttimen katkaisin)? :)

johannes 22.08.2018 22:27

Quote:

Originally Posted by Harba
Ootko kytkenyt takaluukun avausjohdot lukkopesän katkaisijaan (oletan että lukossa on hälyttimen katkaisin)? :)


En. Se tässä onkin hassua. Mut tarttee nyt tsekkaa, että mikä oikeen menee väärin, ni sais sen napin toimii. Ei ole hälytintä.

Yorcci 24.08.2018 11:28

Quote:

Originally Posted by johannes
Ei ole hälytintä.


Pitäisi olla(?) Kun avaat oven, vilkkuuko kojetaulussa "security" -valo?

ossi 24.08.2018 12:22

Quote:

Originally Posted by Yorcci
Pitäisi olla(?) Kun avaat oven, vilkkuuko kojetaulussa "security" -valo?



Omassa 90-mallisessa vilkkui ennen toi valo, mutta nykyisin on täysin pimeänä. Tiedä sitten onko polttimo palanut vai koko hälytin sökähtänyt, sen enempää ei ole tullut tutkittua.

Yorcci 24.08.2018 12:30

Quote:

Originally Posted by ossi
Omassa 90-mallisessa vilkkui ennen toi valo, mutta nykyisin on täysin pimeänä. Tiedä sitten onko polttimo palanut vai koko hälytin sökähtänyt, sen enempää ei ole tullut tutkittua.


Helppo testata. Jätä ikkuna auki, avaa ovi ja pistä keskuslukosta ovet lukkoon. Ovi kiinni ja odota hetki. Sitten avaat ikkunan kautta keskuslukosta ovet, niin kun sisävalot syttyvät, pitäisi hälyn aktivoitua (alkaa tööttäämään).

Häly kuittaantuu, kun kääntää avaimella jommankumman oven lukon auki-suuntaan.

MPÄ 24.08.2018 13:54

Ei se tööttää, jos ei ole hälytintä. Alunperin tietysti on ollut.

ossi 14.09.2018 16:34

Varsinaisesti ei liity Vetteen, mut tarttisin muutaman desin 20W50 mineraali moottoriöljyä. Motonetissä ja Biltemassa löytyy 4 litran tonkka, mutta ei raaskisi ostaa turhaan ylimääräistä, löytyykö mistään litran kannua? Litran tölkeissä löytyisi 15W40 mineraaliöljyä, voiko sitä lotrata vanhojen 20W50 sekaan? Tulisi pienkoneen voimansiirtoon.

B-52 14.09.2018 19:35

kato motonetin moottoripyörä öljyista sieltä löytyy ainakin bel-rayn tököttiä ja varmaan motulia toi on HD yleisesti käyttämä viskositeetti.

johannes 14.09.2018 23:14

Quote:

Originally Posted by ossi
Varsinaisesti ei liity Vetteen, mut tarttisin muutaman desin 20W50 mineraali moottoriöljyä. Motonetissä ja Biltemassa löytyy 4 litran tonkka, mutta ei raaskisi ostaa turhaan ylimääräistä, löytyykö mistään litran kannua? Litran tölkeissä löytyisi 15W40 mineraaliöljyä, voiko sitä lotrata vanhojen 20W50 sekaan? Tulisi pienkoneen voimansiirtoon.


On motonetiski litran pulloi. Itse käytän prätkässä tota viskositeettia ja ostanut litran pulloi. Sitä löytyy myös ihan Motox-merkiltä jota en kyllä prätkääni pistäis mutta on laadukkaampia.
Ja tosiaan tota mainittua bel-rayta on. Sitä olen vaihteistoon vaan ostanut.
Hetki sit oli red linen loppuunmyyntikin.


All times are GMT +2. The time now is 01:45.

Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.