FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   C4 (vuosimallit 1984-1996) (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Early konepeiton pumput (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=28661)

wili1 21.09.2017 02:21

Early konepeiton pumput
 
Eli 84-87 lyhyet pumput. Mistä olette hankkineet, vai oletteko siirtyneet uudempiin?

Ja onko se konepeitto toimivilla kevyt? Nyt saa repiä kaksin käsin, kun ei ole mitään eloa pumpuissa.
Noin lyhyitä patukoita ei tunnu löytyvän halvalla mistään, tai ei ainakaan Suomeen toimiteta.

Ps. pitääkö vaihtaa konepeitto?

MPÄ 21.09.2017 09:56

Quote:

Originally Posted by wili1
Eli 84-87 lyhyet pumput. Mistä olette hankkineet, vai oletteko siirtyneet uudempiin?

Ja onko se konepeitto toimivilla kevyt? Nyt saa repiä kaksin käsin, kun ei ole mitään eloa pumpuissa.
Noin lyhyitä patukoita ei tunnu löytyvän halvalla mistään, tai ei ainakaan Suomeen toimiteta.

Ps. pitääkö vaihtaa konepeitto?

Kyllä löytyy molemmista Suomen corvette kaupoista hyllystä. Ulkomailta suoraan tilaamista rajoittaa se, että niitä ei saa kuljettaa lentorahtina, koska ovat painepakkauksia.
Hinta n. 25¤ kpl. Tiedä sitten, että onko kallista vai halpaa...

wili1 09.03.2018 03:48

Quote:

Originally Posted by MPÄ
Kyllä löytyy molemmista Suomen corvette kaupoista hyllystä. Ulkomailta suoraan tilaamista rajoittaa se, että niitä ei saa kuljettaa lentorahtina, koska ovat painepakkauksia.
Hinta n. 25¤ kpl. Tiedä sitten, että onko kallista vai halpaa...

Ei toi paha ole.
US-Partsista joskus ohimennen osia hakiessani kysäsin, niin ei ollut hyllyssä.
Luettelo sanoi hinnaksi 40¤/kpl. Myyjä ihmetteli halpuutta, ja sanoi olevan vanha hinta.:rolleyes:

Kiinasta löysin halvimmillaan 20¤/pari kuluineen. Tilasinkin jo, mutta tuli ilmoitus parin päivän päästä, ettei voida toimittaa maahanne. Vaikka ilmoituksessa luki, että toimitetaan suomeen.

KävelenVettenPäällä 09.03.2018 14:17

Mulla on 84ssa orkkiksen näkönen pelkkä rauta mikä menee ns niskoilleen, voikohan se olla orkkis. Tarttee ottaa kuva, vaikea selittää

Macho 09.03.2018 14:42

On se varmaan alkuperäinen, mutta lisäksi kaksi pientä pumppua saranoiden luona. Jos et niitä löydä niin löydät varmaan vielä niiden kiinnityspisteet, jos joku on ne sieltä ottanut pois.

wili1 09.03.2018 20:52

Mulla on pari kertaa rämähtänyt pelti alas, kun pumpuissa ei ole mitään eloa. Se rauta ei ole suunniteltu kantamaan koko painoa.

kipi79 09.03.2018 22:29

Quote:

Originally Posted by wili1
Mulla on pari kertaa rämähtänyt pelti alas, kun pumpuissa ei ole mitään eloa. Se rauta ei ole suunniteltu kantamaan koko painoa.

Uudemman mallin stoppari on hyvä päivitys

PR1 10.03.2018 13:09

87 on vain se kiinteä tanko joka lukkiutuu kun on pystyyn nostettu. Napista sitten vapautetaan. En tajua mikä siinä peitossa painaa. Paksu lasikuitu ja onhan se iso mut 7-maalikerrosta? (Tai sit alapaloista maalari hieman liioitteli kun edestä ja takaa oli irrallaan maalaamossa)

Sitä vain et ihmekkään jos pumput väsyy. Tää versio hyvä. Yhtään vastusta ei olisi lisää tarpeen.

johannes 10.03.2018 13:44

Quote:

Originally Posted by Macho
On se varmaan alkuperäinen, mutta lisäksi kaksi pientä pumppua saranoiden luona. Jos et niitä löydä niin löydät varmaan vielä niiden kiinnityspisteet, jos joku on ne sieltä ottanut pois.


Muistatko kun autoit mua konepellin kanssa (kiitos vielä tuhannesti siitä, olen usean bissen pystyssä), niin mullakin oli se perinteinen itäautorauta ja sanoit, että ei kuulu olla. Vai mites.

johannes 10.03.2018 13:47

Quote:

Originally Posted by wili1
Mulla on pari kertaa rämähtänyt pelti alas, kun pumpuissa ei ole mitään eloa. Se rauta ei ole suunniteltu kantamaan koko painoa.


Mulla siis tällanen. Kestää kyl


All times are GMT +2. The time now is 20:58.

Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.