FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   Yleistä keskustelua (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   ZIP ja Summit (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=19100)

Rimfire 10.03.2018 09:06

Äh, mä mogasin tämän. Just tilasin Zip:ltä C3 Gas Tank Fuel Sending Unitin (GT-302) ja rahdeista ei ole vielä tietoa. Ne visiin meilaa maanantaina, että otanko sillä ja sillä rahtikululla.

Olin katsovani, että tämä oli konttirahtikeskustelu ja siksi en kiinnitänyt tarpeeksi huomiota.

Muuten, kun laitoin Ecklers:llä noi tankin pienehköt hilut ostoskoriin oli niiden summa $100,25, sitten kun se web-sivu laski Shipping & Hadling niin se oli $95.48. Grand Total $195.73. Lähdin sitten ihmettelemään saako noita muualta ja liipasin sen Zip:n tilauksen liikkeelle.

Eli kyllä toi Eckler's (Zip ja Summit varmaan myös) nettihinta on aika eri juttu kuin se mitä tavara maksaa kotiin saatuna.

bulldog's 28.03.2018 19:53

Osakasakin on ilmaantunu tontille, mutta kiireistä ei hirveemmin ole kerennyt keskittyä. Nyt kysellään että kuka haluu tulla Hyvinkään(Nurmijärven välistä noutamaan osansa ja kenelle lähetellään?
Muutamia juttuja jäi tulematta, kun oli niin pitkät jälkkärit.
YV:nä voi laitella tietoja.

bulldog's 30.03.2018 10:24

Quote:

Originally Posted by Rimfire
Äh, mä mogasin tämän. Just tilasin Zip:ltä C3 Gas Tank Fuel Sending Unitin (GT-302) ja rahdeista ei ole vielä tietoa. Ne visiin meilaa maanantaina, että otanko sillä ja sillä rahtikululla.

Olin katsovani, että tämä oli konttirahtikeskustelu ja siksi en kiinnitänyt tarpeeksi huomiota.

Muuten, kun laitoin Ecklers:llä noi tankin pienehköt hilut ostoskoriin oli niiden summa $100,25, sitten kun se web-sivu laski Shipping & Hadling niin se oli $95.48. Grand Total $195.73. Lähdin sitten ihmettelemään saako noita muualta ja liipasin sen Zip:n tilauksen liikkeelle.

Eli kyllä toi Eckler's (Zip ja Summit varmaan myös) nettihinta on aika eri juttu kuin se mitä tavara maksaa kotiin saatuna.


Tälläkertaa kerroin oli 1,275 kaikkien huttujen jälkeen. En tiedä sitten onko hirveen paha...

bulldog's 20.10.2018 07:46

Olen taas tekemässä uutta tilausta ZIP:iltä ensviikolla. Lentona tulee. Onko muilla tarvetta lähtee kimppatilaukseen tähänhätään?

Rimfire 21.10.2018 15:40

Mulla olisi tarve pari kiekkaa Summitin silikoniletkua ja 4-6kpl AN-liittimiä. Kiirettä ei tosin ole. Onko sellaista kamaa joka sopisi sinun tilaukseesi?

Asun Keravalla ja voin hyvin hakea kamat jostakin 100km säteellä.

bulldog's 21.10.2018 18:52

Moro, Olen kahdenvaiheella tässä että otanko summitilta tähän hätään myös. Varmaan selvii tulevalla viikolla. Eli jos itsellä on tarvetta, niin sitten otan myös summitilta.

Rimfire 22.10.2018 06:46

Quote:

Originally Posted by bulldog's
Moro, Olen kahdenvaiheella tässä että otanko summitilta tähän hätään myös. Varmaan selvii tulevalla viikolla. Eli jos itsellä on tarvetta, niin sitten otan myös summitilta.

Ai niin, mulla luetun ymmärtämisessä vikaa? Sähän puhuit ZIP:stä tällä kertaa kokoa ajan. Jään kuulolle josko Summit ajankohtaistuu sinulla lähi viikkoina / kuukausina.

Sammy_ 22.10.2018 21:14

C5:seen tarviis melkein ilmastoinnin osia about kaikki ~500 usd. Osaatko sanoa kulupuolesta mitä? Nämä on sellaisia osia, että periaatteessa etanarahtikin riittää.

bulldog's 23.10.2018 06:29

Quote:

Originally Posted by Sammy_
C5:seen tarviis melkein ilmastoinnin osia about kaikki ~500 usd. Osaatko sanoa kulupuolesta mitä? Nämä on sellaisia osia, että periaatteessa etanarahtikin riittää.

Moro. Viimeks osat tuli 1.275 kertoimella lentorahtia. Luulisin että aika lähellä sielä ollaan. Sen verran on kamoja kasassa.

Yorcci 24.10.2018 18:10

Milloin tarvii tietää varmaksi, jos jotain tarvitsee?


All times are GMT +2. The time now is 18:43.

Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.