FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   C6 (vuosimallit 2005-2013) (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   C6 pihaan ? (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=29975)

paasse 05.11.2019 17:09

C6 pihaan ?
 
Moro tänne puolelle, mulla on c5 (-00) nyt 3 kesää ollu ajossa ja oon autosta pitänyt todella paljon...
Olis kuitenkin mukava vaihtaa ja ajaa välillä muutakin mutta merkissä ajattelin pysyä, corvetessa on sitä jotain mistä ite pidän...

Löysin nettiautosta ID 10180226
Johon silmät osui aika äkkiä, mitä mielipidettä tulee porukoilta joilla c6 on jo ? Kuvissa ainakin siistin näköinen vaikka kilsoja jo rullattu, auto on vasta tuotu jenkeistä ilmeisesti.

Yhtä c6 kävin katsomassa sysmässä, ahdettu ja musta mutta ei myyjän kanssa päästy samalle sivulle c5 hyvityshinnasta...

Mitä itse pitäisit kohtuullisena hintana tästä autosta ?

Maxbrotha 05.11.2019 21:21

Väliraha ratkasee. Magee väri, ei muuta kuin kaupoille. Kone on luodinkestävä, joten varmaan mukavia kilsoja edessä.

Tummat on etulasit, ne menee poistoon omasta tai veli sinisen toimesta. Samoin ajovalojen linssit kulahtaneet mutta ne voi vaihtaa itsekkin uusiin pikku jumpalla. Kuskin penkki näköjään ottanut vähän osumaa mutta tarvikepenkkiä tilalle jos ahdistaa.

Quote:

Originally Posted by paasse
Moro tänne puolelle, mulla on c5 (-00) nyt 3 kesää ollu ajossa ja oon autosta pitänyt todella paljon...
Olis kuitenkin mukava vaihtaa ja ajaa välillä muutakin mutta merkissä ajattelin pysyä, corvetessa on sitä jotain mistä ite pidän...

Löysin nettiautosta ID 10180226
Johon silmät osui aika äkkiä, mitä mielipidettä tulee porukoilta joilla c6 on jo ? Kuvissa ainakin siistin näköinen vaikka kilsoja jo rullattu, auto on vasta tuotu jenkeistä ilmeisesti.

Yhtä c6 kävin katsomassa sysmässä, ahdettu ja musta mutta ei myyjän kanssa päästy samalle sivulle c5 hyvityshinnasta...

Mitä itse pitäisit kohtuullisena hintana tästä autosta ?


Turismo 06.11.2019 07:36

Potkin tuosta 0226:sta renkaita elokuussa.

Taustaa: Mobile, Alabama-tuonti ja Copart-ostos. Myyjän välittämä raportti sanoi että flood damage, vaikka raportin kuvista ei mitään kostumista erotakaan. Siinä kohtaa kuitenkin oma kiinnostus lopahti. Tarkistin säätiedot ja hiukan ennen kuin tuo on tullut häkkiin, on alueella tosiaan ollut myrsky ja tulva. Myyjän mukaan auto ei ole kärsinyt vahinkoja, vaan laitettu vakuutuksen piikkiin myrskyn varjolla...

Kuskin penkin kylkitoppaus on minun mielestäni myös korjattu vähän sinne päin, vaikka myyjä (erittäin asiallinen) sitä hyväksi ja suomessa tehdyksi kehuikin.

Positiivista oli että hinnassa oli vähän laskuvaraa jo elokuussa, joten todellisuus selviää vasta paikan päällä - kannattaa käydä tutustumassa...

MPÄ 06.11.2019 08:23

En tiedä autoveron suuruutta, mutta jenkeissä tuollaisen tulva-auton hinta lienee ollut 10-15k$

JJC56 06.11.2019 08:57

On maalattu mun mielestä uusiksi ainakin osittain, kun kävin aikanaan kurkkaamassa. Ei mikään täydellinen missään suhteessa.. Hinta sen mukaan, 30 t on jo paljon.

Corvette63 06.11.2019 09:02

Voi olla, että on toimiva laite kyseessä, mutta en silti siihen koskisi. Sähkövaivat on viimeisiä, mitä autooni kaipaisin. Taitaa olla C6:ssakin apparin jalkatilassa sähkölaitteita, eli ei vaadi kovinkaan suurta tulvaa, että ne pääsee uimaan. Mihinkään kuluttaja-asiamiehiinkään on turha vedota vikatilanteissa, jos auton historia on tullut esille myyntitilanteessa.

Yhtäkään toimivaa ja kilvitettyä alle $10k tulvapeliä ei ole kyllä tullut yleisillä markkinapaikoilla vastaan.

Yly 06.11.2019 16:04

Aina vaan jaksan ihmetellä, miksi näitä tulva, kolari yms Vettejä tuodaan tietoisesti Suomeen ?

kipi79 06.11.2019 16:18

Quote:

Originally Posted by Yly
Aina vaan jaksan ihmetellä, miksi näitä tulva, kolari yms Vettejä tuodaan tietoisesti Suomeen ?

Sulo Vilen!

Antt1N 06.11.2019 17:34

Quote:

Originally Posted by Corvette63
Voi olla, että on toimiva laite kyseessä, mutta en silti siihen koskisi. Sähkövaivat on viimeisiä, mitä autooni kaipaisin. Taitaa olla C6:ssakin apparin jalkatilassa sähkölaitteita, eli ei vaadi kovinkaan suurta tulvaa, että ne pääsee uimaan. Mihinkään kuluttaja-asiamiehiinkään on turha vedota vikatilanteissa, jos auton historia on tullut esille myyntitilanteessa.

Yhtäkään toimivaa ja kilvitettyä alle $10k tulvapeliä ei ole kyllä tullut yleisillä markkinapaikoilla vastaan.


Apparin jalkatilassa, rintapellissä sulakeboksi. Eli varsin matalalla

paasse 06.11.2019 20:07

Kiitoksia tiedoista, tulvan kokenut auto ei hirveästi nosta pisteitään haluttavuus listalla.
Tarvii harkita vielä tarkemmin, väri on kyllä nätti vaikka musta onkin ainoa oikea... ainakin omaan silmään.
Ei kukaan käynyt koeajolla toteamassa toimintaa tarkemmin ? Tonne on matkaa jonkun verran, eikä viittis vaan ohimennen käydä.


All times are GMT +2. The time now is 05:02.

Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.