FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   C3 (vuosimallit 1968-1982) (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Pulttijako (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=1219)

Paakari 25.02.2005 15:33

Pulttijako
 
Mikä on C 3:sen pulttijako, kun ei muista kuin korkeintaan pyörien lukumäärän :?:

Finnshark 25.02.2005 15:36

5 x 4,75" toisinsanoen 5 x 4 3/4, jos nyt en aivan väärin muista... :roll: Alkaa vissiin ikää kertyä kun tuollaisetkin jo meinaa tippua muistista...

Paakari 25.02.2005 15:48

Quote:

Originally Posted by Finnshark
5 x 4,75" toisinsanoen 5 x 4 3/4, jos nyt en aivan väärin muista... :roll: Alkaa vissiin ikää kertyä kun tuollaisetkin jo meinaa tippua muistista...


Kiitos

Se on kivaa kun muillakin alkaa oleen tota dalmantiaa!!!

groovyjay 25.02.2005 18:00

5 x 4.75" se tosiaan on :D

Paakari 27.02.2005 10:09

Nyt kun on renkaiden ja pulttien lukumäärä sekä pulttijako selvillä, esitetään kiperämpi kysymys(ainakin minulle): Ovatko spinnerit sallitut? Itse epäilen, mutta jos joku oikein tietäisi :?:

groovyjay 27.02.2005 11:50

Quote:

Originally Posted by Paakari
Nyt kun on renkaiden ja pulttien lukumäärä sekä pulttijako selvillä, esitetään kiperämpi kysymys(ainakin minulle): Ovatko spinnerit sallitut? Itse epäilen, mutta jos joku oikein tietäisi :?:


Faijalla on 65:ssa noi alkuperäiset knock offit, eli yhdellä siipipyörällä vanne kiinni, tuskin laki voi kieltää tällaista alkuperäistä kiinnitys tapaa. Aikoinaan tossa mun 79:ssa oli spinnerit kiinni ja faija jutteli, ettei ne olis olleet lailliset (tarkistan sen siltä vielä). Joka tapauksessa eräänä kauniina päivänä kuskinpuolen etufillarista otti yks noista spinnereistä "suunnat" ja veti kivan naarmun lokasuojaan menneessään. En suosittele! :D

KTM 27.02.2005 13:39

Ainakin näissä vanhemissä keksinnöissä ei koskaan ole spinnereistä valitettu. ´64:ssa pölykapselien alkuperäiset koristespinnerit tuli ulos niin paljon, että ne näkyi takaa katsoessa komeasti. Aika mukavan näköiset olivat kun vilkkuivat ajossa (kerran ajelin perässä toisella autolla ja vaimo ajoi Vettellä). Sitten tuossa ´65:ssa ne K/O-vanteiden spinnerit ovat todella isot. Tulevat kylkilinjasta ulos aivan törkeästi ja ovat muuten törkean komeatkin.

KiRu 23.03.2005 12:31

vähän aiheen vierestä.. tuossa kun olen lueskellut noista knock off:esista niin yksi juttu oli jonkun vanhan kilpa-ajajan :?: kommentti joka meni näin: juu, multa on irronnu vauhdissa monta -- kyllä niitä aina irtoilee jossei napauttele sillä lyijylekalla kiinni aina välillä..
Toisen viestiketjun jonka juuri luin läpi oli kun kaverilta oli irronnut pyörä vauhdissa ja rikkonut pankin ikkunan yöllä.. :D :shock: spinnerin oli joku nice old lady tuonut takaisin (oli lentänyt hänen talonsa seinään.. ja herännyt siihen...)
rouvan sanat palauttaessa spinneriä: Olkaa nyt pojat varovaisia autojenne kanssa :D

Mutta toi on juuri oikea henki, oikeeta 60-luv race meinikiä mä ainakin laittaisin nuo knock off:it.
Ja vielä sivuputkista, paapat ameriikoissa hehkuttavat että se on pure 60's corvette ääni.. (vaikkei voikkaan keskustella/kuunnella radiota ajaessa ja korva soi tunnin vielä koneen sammuttamisen jälkeen :P )
Missähän täällä pääsis kuuntelemaan livenä C2:sta alkup. sivuputkilla? :?: ku en raukka ole kuullut kun filmiltä..

red-red-red 23.03.2005 18:46

Viime kesänä Kowan Teknolokian Päivillä Ramsöössä kaupattiin cd-levyjä, joihin oli tallennettu Koneen Ääniä: cd alkoi muistaaksen Zetorin äänellä ja jatkui sitten erikseen mainittujen aparaattien puksutuksilla.
Olisko tässä aihetta tehdä vaikka kerho-cd-levy, alkaen C1:n äänestä, sitten C2, C3... pikkulohko/isolohko -kylkiputki, suoraputki... vähän kiristetty....???

groovyjay 23.03.2005 22:21

Quote:

Originally Posted by KiRu
Missähän täällä pääsis kuuntelemaan livenä C2:sta alkup. sivuputkilla? :?: ku en raukka ole kuullut kun filmiltä..


Huomenna kello 18.00 messukeskuksella tai maanantai iltana messujen jälkeen! Hyvältä kuulostaa myös kun ajaa vierekkäin 427 67:n kanssa moottoritietä 200Km/h taulussa! 8)


All times are GMT +2. The time now is 12:13.

Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.