FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   C4 (vuosimallit 1984-1996) (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Viritys c4-88 (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=2935)

Kjell 01.03.2006 20:29

Viritys c4-88
 
Kannattaisiko ottaa ne etukatit pois ja laitta putket tilalle kun olen kullut, että ne voisi olla tukossa. Autossa on muuten katti poissa ja olen laittanut tuppla putket koko matkan.Tai onko peltipakosarjasta mitään hyötyä ja onko ne niin pitkät, että etukatit lähtevät pois samantien. Autosta olen ottanut se freesbeen pois ja tehnyt sen TBn vesiohitus ja 10 asteen ennakko. Kannataisiko siihen vielä laittaa, joku KN tai vortex rammer vai onko se vain rahan haaskausta ja vielä se plenum pitääisikö sekin portata. KIITOS ETUKÄTEEN!!!

Rokka 01.03.2006 23:11

-Kannattaa vaikka eivät olisi tukossakaan.
-Peltisarjoista esim hooker 2149 on hyvä hyöty ja poistavat etukatit.
-Ainakin K&N säästää pitkällä tähtäimellä rahaa, ja ehkäpä tuo jotain muutakin tullessaan, joten mielestäni kannattaa.
-Patopaine ajaessa on melkoinen jos sen saa hyvin valjastettua. Tekisin / suunnittelisin itse oman fiksun ilmansyötön putsarille.
-Vakio plenumin porttaus auttaa tosi vähän, ei kannata pelkästään (mielestäni) mutta kun porttaat imusarjan ja tasottelet runnerit sekä siihen plenum ja läppärunko samaan, niin se kannattaa.
-Ja kun tuosta edellisestä menet pikkusen pidemmälle vastaan tuleekin kannet, joka on hyvinkin kannatavaa.

Nutrobal 01.03.2006 23:18

Millä tavalla tuo K&N säästää rahaa kun tuli sellainen tilattua viime viikolla? Kiva kuitenkin kuulla että hyvät kaupat tein :D

ZR1 01.03.2006 23:23

Quote:

Originally Posted by Nutrobal
Millä tavalla tuo K&N säästää rahaa kun tuli sellainen tilattua viime viikolla? Kiva kuitenkin kuulla että hyvät kaupat tein :D


Ei tarvitse vaihtaa ilmanpuhdistinta, kun voit pestä ja öljytä tuon uudelleen sopivilla aineilla.

Tuosta pitikin kysyä, myydäänkö K&N puhdistusainetta erikseen tai pelkkänä kittinä öljyn kanssa.. Öljyä olisi jäljellä, mutta puhdistusaine on vähissä.

Kysyn nyt sitten samalla :)

red89 02.03.2006 10:34

Quote:

Originally Posted by ZR1
Ei tarvitse vaihtaa ilmanpuhdistinta, kun voit pestä ja öljytä tuon uudelleen sopivilla aineilla.

Tuosta pitikin kysyä, myydäänkö K&N puhdistusainetta erikseen tai pelkkänä kittinä öljyn kanssa.. Öljyä olisi jäljellä, mutta puhdistusaine on vähissä.

Kysyn nyt sitten samalla :)



Ainakin sitä kittiä myydään jossa on puhdistusaine ja pesuaine!! Olisko ollu Autoracing josta itse joskus ostin.

heimo huima 02.03.2006 10:47

mopo-sportin sivuilla ainakin on sitä pesulitkua. Kaipa sitä
muistakin puljuista löytyy.

Rokka 02.03.2006 10:51

Mä ostan puhdistusaineet erikseen, eikä se ole alkuperäistä K&N putsausainetta! Mutta toimii hyvin eikä vahingoita putsaria. Tohon käy monet muutkin hiilivetypohjaiset puhdistusaineet, mutta kokeilemisen vastuu on Teillä että sopii!

Lopuksi mä pesen vielä putsarin aina vedellä ja jollain shampoolla (ei tartte olla hilseshampoo) tai käsienpesuaineella.

poppamies 02.03.2006 10:56

Pelkkä puhdistus aine 12oz 7,7€. 32oz 11,50€. Kerronkoko vielä mistä

groovyjay 02.03.2006 10:57

Quote:

Originally Posted by nipa79
Pelkkä puhdistus aine 12oz 7,7¤. 32oz 11,50¤. Kerronkoko vielä mistä


Hessumobiili? :confused:

poppamies 02.03.2006 11:08

Quote:

Originally Posted by groovyjay
Hessumobiili? :confused:


?


All times are GMT +2. The time now is 07:57.

Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.