FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   C3 (vuosimallit 1968-1982) (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Tööttinapin korjaus (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=22427)

joukoy 20.07.2013 13:57

Tööttinapin korjaus
 
Osaako kukaan sanoa millä osilla äänimerkin voisi saada kuntoon?

Osia näyttää löytyvän ainakin Täältä

Ilmiselvästi jotain puuttuu, ainakin ratin alta se eristerengas, sellainen nimittäin oli mutta sain tuhottua totaalisesti.
Eli osa numero 43622 tulee tänne?


Mutta lisäksi ainakin tuo keskiö/horn-button on nyt kiinnitetty ruuveilla, pitäisi olla jotain muuta? Pitääkö ostaa keskiö, osanumero 37662?
Entä muuuta? 36865 ?


Ja tööttinapin takaakin puuttuu jotain, tulisiko kuntoon osalla 43443 ?



Se on jo testattu että jos ratin alta maadoittaa niin äänimerkki toimii.

jyrkita 20.07.2013 14:51

Täältä löytyis saman firman osa : 30016 jos tarviit ,niin 10 e maksaa,sis postikulut

jyrkita 20.07.2013 14:59

Quote:

Originally Posted by jyrkita
Täältä löytyis saman firman osa : 30016 jos tarviit ,niin 10 e maksaa,sis postikulut


Ja googlesta apua:corvette tilt telescoop ym..on hyvät hajoituskuvat

ToniH 20.07.2013 18:08

Tästä suora linkki pääkallopaikalle: linketilink

joukoy 21.07.2013 11:35

Kiitoksia vinkeistä, jatkoin kaivamista ja esim. täältä löytyi hyvä kuva selityksineen.

Tosin jotain on muuttunut vuosien mittaan, ilmeisesti vanhemmissa keskiosa ratin keskiöstä on ollut tööttinappi kun taas uudemmissa koko keskiö toimii nappina?

Ellei kukaan esitä eriävää mielipidettä niin laitan huomenna tilaukseen Corvette American tuotteet 43622 ja 43443. Toivottavasti niillä tulee kuntoon.

lepe 21.07.2013 13:28

Quote:

Originally Posted by joukoy
Kiitoksia vinkeistä, jatkoin kaivamista ja esim. täältä löytyi hyvä kuva selityksineen.

Tosin jotain on muuttunut vuosien mittaan, ilmeisesti vanhemmissa keskiosa ratin keskiöstä on ollut tööttinappi kun taas uudemmissa koko keskiö toimii nappina?

Ellei kukaan esitä eriävää mielipidettä niin laitan huomenna tilaukseen Corvette American tuotteet 43622 ja 43443. Toivottavasti niillä tulee kuntoon.


Itsellä on töötin nappi ratin alapuolelle laitettu ei alkuperäisessä paikassa jopa katsastusmieskin sen löysi ihan itse :rock:

jyrkita 21.07.2013 13:49

Quote:

Originally Posted by lepe
Itsellä on töötin nappi ratin alapuolelle laitettu ei alkuperäisessä paikassa jopa katsastusmieskin sen löysi ihan itse :rock:



Sama täällä :rock:

ToniH 21.07.2013 14:58

Mä laitoin rekisteröintikatsastusta varten kojetaulun alle napin (piuha tuliseinän läpi töötin releelle) ja printtasin tarran, jossa luki töötti. Kelpasi. Asensin ratin keskelle töötin napin vasta tänä kesänä kun vaihdoin uuden ratin autoon.

joukoy 21.07.2013 22:03

Quote:

Originally Posted by ToniH
Mä laitoin rekisteröintikatsastusta varten kojetaulun alle napin (piuha tuliseinän läpi töötin releelle) ja printtasin tarran, jossa luki töötti. Kelpasi. Asensin ratin keskelle töötin napin vasta tänä kesänä kun vaihdoin uuden ratin autoon.


Minä poistin radion (wanha risa, ei kytkettynä) ja asensin punaisen painonapin radion volumenapin paikalle. Kelpasi tööttinapiksi rekisteröintikatsastuksessa ilman mitään merkintöjä :rock:
Mutta voisihan tuon korjata oikeastikin.

ToniH 21.07.2013 23:44

Onhan se kätevä kun siihen ylettyy välittömästi.

Jahas, toinen radio delete -mies :cool:


All times are GMT +2. The time now is 17:29.

Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.