![]() |
O: Öljynpainemittarin putki C3
Eli Tämmöinen
Tai sitten semmonen 10cm tumppi (siitä jatkuu kupariputkena) mikä nytten on käytössä, mutta molemmissa päissä pitää olla noi helmiliittimet... |
Tuo on sellainen osa, että ehdottomasti ostaisin sen uutena tai ainakin sen pitää olla uudenveroinen.
Arvaat varmaan miksi. Mulla on jossain yksi vanha edellisestä autosta menossa roskikseen, mutta en suostu antamaan sitä edes ilmaiseksi koska se on pahasti kovettunut ja saattaa haljeta. |
Tilaukseen kyllä menee, on taas vaan sellanen osa että tehokkaasti estää moottorin koekäytön, ja jos ei finskalandiassa tota ole niin menee parisen viikkoa ennen kun on kotona moinen...:mad:
"uushan" tuokin oli, taisin vaan keretä neppaa vanhan roskiin, tarvinnee tarkistaa tosin. |
Eikohän tuon sais joku paikallinen hydrauliikka firma tai ETRA tehtyä, malli vaan mukaan;)
|
Tarvinnee kiertää liikeet, tai sitten tarvii tota WBBC:tä suostutella vaikka karhupaketin turvin...:rolleyes:
Liitin on semmonen erittäin pieni helmimalli, melkosen erikoiselta vaikuttaa enssilmäyksellä. |
Mä hain omaan 72:eeni vauhtiputkasta (US-parts tälläkertaa) ihan yleismallin letkun (valmistaja tais olla Autometer) ja se sopi ihan heittämällä paikoilleen. Oli ns tee se itse kitti, eli letkun saa lyhentää itselle sopivaksi.
|
Quote:
|
Quote:
US-Parts:ista mäkin hain Autometerin yleismallin letkun. |
Kiitokset kovasti, oletin automaattisesti että toi on joku "corvette" only tavara, eli tää ois tällä selvä :cool:
|
| All times are GMT +3. The time now is 02:29. |