![]() |
Musta on komia
|
Musta, hopeat, siniset, ja tummat metallic sävyt yleensä vaikkain omasta kohdasta voin sanoa että tummanpunaiset sävyt alkaa haukotuttaan...anteeksi vaan Vet65, Former67 ja Paakari...
|
Quote:
Maroon on cool mun mielestä. "Tavallisen punainen" on sitten vähän käytetty jo. Musta sopii joka Corvetteen generaatiosta riippumatta! :thumrigh: |
on Maroon hieno väri ei siinä mitään liian yleinen vaan kun joka aumallissa siihen tuntuu törmäävän jos ei nyt ihan 1:1 Malrboron mutta liian läheltä kuitenkin liippaa
Kirkkaan punainenkin myös liian kulunut...tai valkoinen. Toisaalta avona C2 on valkoisenakin ihan jees...coupena ehkä liian jäätelöauto. |
Quote:
Mää tiedän yhen hepun avovalkoisen, eikä se muita kehukkaan:cool: |
Quote:
Hmm.. Missäköhän mä muistelen nähneeni valkoisen C2:n? Jossain lähistöllä se oli, mutta en vaan muista missä :) ![]() Väri oli kuitenkin ihan kiva :viking: |
Samanlainen maahantuotiin 1988....ihan vuosi värit ja kaikki.
Sulla alkaa oleen paha toi filatelistisyndrooma..jotkut kutsuu sitä dementiaksi mutta ei kait tuossa iässä vielä ? |
Quote:
Miten niin? :D Perhana, kun ei muista edes, että mikä vuosi tuo meidän valkuainen tuli maahan :rolleyes: |
Tai ketä sen toi peräti ?
|
Quote:
Karali, Los Angelesista. Itse asiassa taisi olla tarkemmin ajateltuna 90-luvun alkua, kun tämä tuli maahan. |
| All times are GMT +3. The time now is 06:39. |