![]() |
air/fuel mittari
Ajatus olisi laittaa ko. mittari C5:seen mutta voiko sen haaroittaa omalta etulambdalta ettei tule ongelmia eli ei väärää tietoa ecm:lle eikä mittarille. Vai pitääkö alkaa porailee reikää viereen toiselle lambdalle, meinaan olla ahdasta jos ajattelee sitä ennen katalysaattoreita. Tuollaista FMI 1.4 :sta ajattelin, pienikokoinen, simppeli, ajaa asian (ja kun kaikki säätämiset on tehty niin voi ottaa sen pois jos siltä tuntuu.)
Tai jos löytyy asiallisen näköinen viisarimittari niin voisin harkita sen asentamista pysyvästi kabiiniin mutta vähän on fiksut paikatkin vähissä kun A-pilari on jo käytetty. |
![]() ![]() |
Ei ole numero asteikkoa ??? Periaatteessa mulle ei riitä tieto lean, optimal, rich :scratch:¨¨
edit: okei, nyt näkyy toi alempikin mittari... vois olla aika passeli. Innovaten mittarit mulla puukiilassa onkin. |
Quote:
Mä tiedän mistä kenkä puristaa. Voin kyl customoida sulle mittarin, missä asteikko ulottuu paremmin kuvaavaan kohtaan: filthy rich! |
![]() |
Hyvä huomio. Tuo ylempihän onkin ihan peeceestä:( No ei se mitään, tommonen alempi on hyllyssä ollu oottamassa maailmanloppua kohta pari vuotta:rolleyes: Vaan toimiikohan se muun ku LC-1:sen kanssa:confused:
Toi kaikkein alimmaisinhan toimii väärinpäin:confused: |
millaistahan jännitettä (jänniteväliä) toi OEM C5 GM lampaadaa tarjoilee ?
|
Quote:
Rupeeppa töihin heti. Ja niin että eko valo (green) syttyy välilllä 12,4-12,6 :thumleft: |
Quote:
Mikset muuten laita laajakaistaa? |
Quote:
Ajattelin päästä asennuksessa helpolla (mahdollinen haaroitus) mutta taitaa olla laajakaistan asennus edessä |
| All times are GMT +3. The time now is 07:51. |