![]() |
C5 pakosarjat
Morjesta,
Olen haikaillut mörempää murinaa savupiipuista ja tällä hetkellä ajatuksissa on B&B Bulletit ja Borlan Stingerit. Olisiko kenelläkään omakohtaista kokemusta kyseisistä putkista? Jenkkisivustot sanovat että nuo Stingerit ovat äänekkäät, mutta mahtaakohan ne olla jo liian mölyisät? Sinänsä tehonlisäys ei kiinnosta, mutta jos nyt jotain tulee lisää niin ei se harmitakkaan. Ja nyt kun pääsin asiaan niin onko kenelläkään kokemusta Donaldsonin Blackwing:stä? - Aksu |
Re: C5 pakosarjat
Quote:
Itse ihastuin noihin Stingerin ääniin jenkkireissulla. Mulla on Videolla (hyvä ääni) C5:n burnaamassa noilla Borlan Stingereillä. Ei missään nimessä ole liian äänekäs. Vakio C5 on jo liian hiljainen :wink: |
Quote:
Ai hitto. pääsisinpä itsekin kuulemaan livenä. Tosin olen paljon hyvää lukenut niistä netistä. Olen melko varma että ne tilaan tässä parin kuukauden sisään kun hintakaan ei ole kovin paha (muistaakseni $595 tai jotain ja euron kurssikin olisi suotuisa). - Aksu |
Mulla on ittellä Corsan Pace Car putket, ja oon kyllä ollut tosi tyytyväinen. Ero vakio putkiin on kuin yöllä ja päivällä. Taitaa nuo Borlat tosin kuuleman mukaan olla vieläkin äänekkäämmät.
|
Quote:
Tuosta vielä että $310 olisi Borlan shippaus Suomeen (lmperformance.com:sta) ja putkien hinta siis $599 eli siis euroina inan alle 700€. Ei sinänsä paha. - Aksu |
Quote:
ja tietenkin päälle tulli ja ALV. Jotain pientä. |
Quote:
Groovy, Ei sulla sattuis olle koneella tuota videopätkää olisi kiva saada joku tommonen kunnon pätkä? :) |
Päivittäkääs vielä ne vakio LS1 pakosarjat LS6 mallin sarjoilla. Ovat paremmin virtaavat. .Tehdasuusi pari löytyisi 150€
|
Joo näitä LS6 valusarjoja on nurkat pullollaan 8) täältä irtois toiset samanlaiset 149,-€... :wink:
|
Quote:
Mistä hommasit ja mitä tuli hintaa?? |
| All times are GMT +3. The time now is 08:36. |