![]() |
Silloin joskus...
...kaksi vanhaa C2:sta. Vaan missä menevät nykyään?
Luulisi että arvoitus on helppo ratkaista. Kertokaa, toki, en minä tiedä. Kuva on kuulemma otettu joskus 80-90 -lukujen vaihteessa Vantaalla tms. Ja toki saa kertoa myös taustalla olevista Veteistä. Toinen lienee -87 ja toinen jotain vanhempaa C3-sukupolvea..: ![]() Niin ja jotain kuvia ja linkkejä C2:n nykyvaiheista olisi kiva nähdä. Varmaan aika triviaalia, mutta mä en tunne Suomen "C2-sceneä" juuri ollenkaan... |
Kiitos Pekka nostalgisesta kuvasta ! Näin vanhemmiten on kiva katella "vanhoja" kuvia , mistä jotain itsekin tietää...
Kuva on otettu Vantaalla HappyCar Showsta ehkä -90 tai -91 ? KTM Oulusta voi vahvistaa , sillä toi etualalla oleva sininen -64 coupe on hänen silloinen silmäterä :D . KTM myi auton muistaakseni Loimaalle , liekö vielä samalla kaverilla ? Taustalla oleva keltainen coupe on myöskin -64 , johon oli vaihdettu 427 BB. Auto esiintyi joskus jossain Chiquita mainoksessakin muistaakseni... Keltainen Coupe oli juuri hiljattain myytävänä nettiautossa johonkin 37.000e hintaan , mutta on nyt sieltä kadonnut :rolleyes: . Pitää majaa Vantaan Ylästössä , omistaja ei käsittääkseni täällä foorumilla vaikuta ? |
Onko tuo taustalla oleva punainen C3 ex-ex-ex (en muista kuinka monta exää) kerhon puheenjohtajan isolohko? Jos on niin auto on edelleen tuolla samalla kaverilla. Ilmeisesti ei ole kuitenkaan muutamaan vuoteen liikkunut?
|
Quote:
No huh huh, ihanaa nostalgiaa! Tosiaan tuo on mun vanha ´64:nen ja auto on kuulemma yhä ja edelleen Kallella Loimaalla. Vuosi milloin auto oli esillä HDCS:ssa oli 1994. O/T:nä vielä kerran kiitos Pappatunturille ikumuistoisesta kyydistä näyttelyhallista keskustaan. Alla taisi olla aika elämää nähnyt Honda Accord? Silti turvallisesti päästiin perille jaappanin keksinnöllä. |
Quote:
Hei kerro kerro lisää! Sen seikkailu accordin kyllä muistan mutta sillä matkalla tapahtui kun kerran oli jäänyt mieleen ? :sunny: :sunny: :sunny: Mulla on aina ollut tapana harrastaa kokeilevaan ajotapaa tms noilla käyttövessoilla. Kuten tossa eräässä Pekka Bn topikissa kerroin... Tomiteeteellä on varmaan muisistissa hauska tarina kadetistani vielä mielessä..:drunken: ...;) |
Quote:
Anteron auto. |
Keltainen Coupe on varmaan Esalla, ellei myynyt pois.
KTM:n ex-64:ssa on hienot alkuperäiset kapselit, aikoinaan tilasin Jenkeistä omaani hyvät käytetyt 4 kpl vaikka pussihousuja ei silloin ollutkaan:p |
Quote:
Eli olin oikeassa autossa. Oliko tuo jo silloin A:lla? |
Quote:
Oli oli.Se on ollut niin kauan kuin muistan. |
| All times are GMT +3. The time now is 07:11. |