![]() |
Kerhon historiaa keräilemässä
Club Corvette of Finlandin virallisesta perustamisesta tulee ensi vuonna kuluneeksi 20 vuotta.
Olen ajatellut koota jonkinmuotoisen historiikin kerhon kahdestakymmenestä ensimmäisestä vuodesta. Itse olen ollut jäsenenä vuodesta 1995. (Kova yritys oli liittyä jo 1994, kun eka Vette oli hankittu). Ajasta sitä ennen ollen kuullut juttuja ja kerhon arkistoista löytyy ihan mukavasti tietoa. Mutta parastahan olisi saada tarinoita ja infoa jo ihan alussa mukana olleilta. Ja tietysti myös hauskoja muistoja matkan varrelta miltä vuodelta tahansa. Ottakaa tapahtumissa hihasta kiinni jos teillä on kerhomuistoja jaettavaksi tai laittakaa niitä sähköpostilla mika.kurkipaa(at)kolumbus.fi. Kuvat ovat luonnollisesti myös mukavia. Jos kuvia tulee niin oletuksena on että niitä saa projektissa myös julkaista. Vielä ei ole varmuutta julkaistaanko historiikki paperilla, CD:llä vai vain verkossa, mutta jossain muodossa ensi vuoden aikana kuitenkin. Olen jo itse ollut muutamaan ensimmäiseltä ja toiselta jäsenlistalta löytyneeseen jäseneen yhteydessä ja kaikki tähän mennessä ovat lupautuneet kertoilemaan mitä muistavat. Terveisin Mika |
Mä taisin olla jäsen 88-89.
|
Quote:
Vaan... ??? |
Ite liityin keväällä -90 ku Kalle oli pj. Ja siitä lähtien tod.näk. hautaan asti :rolleyes: . Lupaan toimittaa pari mehevää juttua , jotka kestävät juuri ja juuri julkisuuden...;)
|
Hieno idea kerätä vanhoja juttuja :)
Ite liityin kanssa -90 ja olin jäsenenä - 94 asti. Lyhyessä ajassa kerkesin kumminkin olla kaikissa riennoissa mukana (lue "verta, hikeä ja ilon kyyneleitä"). |
Quote:
Sitten lopetin jäsenmaksun koska en käytä Cafe Ursulan parkkista eikä ollut feikkirolexia tai onttoja kultavitjoja... NCOAn jäsen olin pidempään. Ja sen jälkeen on maksiskeltu AKKn alaisia jäsenmaksuja. Parit ahveniston ratapäivät kävin ja totesin että aivan sama onko Alfa Fiat Tai Corvette kerhon ratapäivillä.... Porsche Kerhon järjestelyt vei pidemmän korren kaikista järjestelyistä ja sitten ihan aito Motorsport vei mennessään suomessakin. Meni tovi että tajui suomen tason vs Jenkkilän ovaalikisat....ensin oltiin Drag Racingissa ja sittne ratapuoli vei mennessään ja 90-93 oltiin sorvailemassa erillaisia V8 luokkia suomeen/sääntömuutoksia että saatais V8t radalle mutta oli tyydyttävä Super Saloonoihin jotka ihan mielenkiintoisia koko 90 luvun olikin. Kyllä se oli -89 kevättä kun tulin jäseneksi sanoisin. |
Quote:
Milloinhan mä tulin ? Varmaan joskus 91 ?? Mika hiton hieno idea! Oisko siitä kirjaksi ??? |
luin tässä muuten vanhaa VM:ää ja siellä oli jokin artikkeli Suomalaisesta Corvette merkkikerhosta 80-luvun loppupuolella.
|
En kuulu enkä tule kuulumaan.
Aikoinaan kyselin kerhosta stadin näyttelyssä, ja sain silloin niin nuivan "vastaanoton" että meinasin pärjätä omillani, ja jotenkin tässä on pärjäilty ilman kerhoja... Aikaa on varmaan yli 15v, joten en mä pitkävihainen ole. :D "No Colors" |
Quote:
Mutta jos kuitenkin tulisit mukaan tekemään clubin historiaa tästä eteenpän. Sinullakin on varmasti harrastukseen liittyviä positiivisia juttuja mielessä vaikka kuinka paljon. |
| All times are GMT +3. The time now is 02:13. |