![]() |
kytkinkopan pölysuojus home made
Auton alle kurkatessani huomasin että olin kokonaan unohtanut koko pellinpalan koneswapin yhteydessä. Onko kellään irtonaista peltiä että voisi piirtää kynällä ääriviivat ja pultinreijät paperlle, ja lähettää korvausta vastaan mulle kirjekuoressa.
Teen sen mukaan sitten alumiinista suojuksen. En viitsi tilata oikeaa suojusta koska sen asentamiseksi joutuu ottamaan startin irti. Koska olen laiska jätän startin alle tulevan alueen pois. Sitäpitsi startti tarkasti shimmattu ja lämpösuojattu ja pulteissakin on kierreliimaa. |
11" vai 10.4" kytkin/vauhtipyörä? Koppa on erikokoinen ja lätkä samoin.
|
Sinullahan on 11" levy,muistelen kun kyselin silloin siitä vauhtipyörästä.
Minulla on irrallaan se pelti,jos laitat vaikka YV:llä osoitteen niin voin postittaa siitä mallin. |
Ei ihan liity aiheeseen mutta kytkinkoppaan kuitenkin. Olisko kellään kertoa alkuperäisen kytkinkopan mittaa(moottoriin kiinni tulevasta pinnasta vaihdelaatikkoon kiinni tulevaan pintaan) eli kytkinkopan pituus.
Joissakin teräs kopissa on laippa moottorin ja kopan välissä ja mulla ei laippaa ole. Olisko hyvä olla jos sattuu vauhtipyörä hajoamaan? Kaippa se jotenkin koppaa tukee? |
On tuo koppa just irti ja kun laittaa lattialle moottori puolialaspäin ja mittaa siitä mitan kopan vaihteistoon tulevaan pintaan,niin on aika tarkasti 160mm.
M20 laatikko. |
Suuri kiitos!
|
Mulla oli myös jäänyt ko. pelti californiaan.
laitoin pellinläpykän hollille ja piisin tussilla muodot.. ajanee asian? |
| All times are GMT +3. The time now is 00:46. |