![]() |
Ohjaus, Flaming River
Kukaanhan ei ole Suomessa tällaista asentanut autoonsa?
http://www.ecklers.com/product.asp?p...3&dept_id=1836 ![]() Lähinnä epäilyttää ykköspytyn alkukäyrä, josko mahtuisi tuon kanssa vaiko ei...öljypohjasta en ole huolissani...se varmaan mahtuu vaikka ei aivan orkkis olekaan. Tässä jenkkipalstalta pari kuvaa jonkun autosta: Eli moottorikannakkeeseen reikä ![]() Kuva ylhäältä ![]() Kuva alta ![]() Ja sivusta ![]() Ja etuviistosta ![]() Ja sitten minun lähtötilanne 2 1/8" alkukäyrien suhteen: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Voin laittaa enemmän kuvia jos tarvii...ihan pari vaan otin näin aluksi:D Mahtuu...ei mahu...mahtuu...ei mahu... |
Kuvia 2 ja 7 kun vertailee että mistä se akseli nousee ylöspäin niin rupeaa jotenkin näyttämään ilmiselvältä että väkisin se reitittyisi pahasti mun ykkösen alkukäyrän läpi:confused: :mad: :(
Olikos niin että Steeroidin manual (2.9 lock-to-lock vs 2.5 power) setuppia on haukuttu jostain syystä? Täytyypä tutkia... |
Flaming Riverin tech help katsoi nuo kuvat ja tuumasivat ettei kyllä varmana mahdu...eli Hookers 2225 ja FL R&P on no go...
|
No onneks tehostettu versio on ihan bolt on ;)
|
Quote:
|
Quote:
|
Ootelkaas nyt vielä hetki. Vet 65 on rakentelemassa ohjaussysteemiä C3:seen. En vielä tiedä missä vaiheessa projekti on. Kimmon autossa on sama ohjaus ja tuntuma sen verran hyvä et kiinnostaa ainakin mua.
|
Quote:
|
Tossa liekehtivän joen setissä on hyvää että hampitanko on alunperin suunniteltu vetteen. On varmaan kevyt!
|
Quote:
|
| All times are GMT +3. The time now is 08:01. |