![]() |
-67 coupe
3 Attachment(s)
Koitetaas uusiks :rolleyes:
No nii ; Sick 7 , Corvettefeverissäkin esitelty -67. Väriyhdistelmä ei hassumpi mun mielestä. Nopeusmitsku pelkääjällä ? Kattokaa tota pakoputkenkiinnikettä; muuten niin viimesen päälle auto ja sitte tollanen...:confused: Tuolla lissäää ; http://www.corvettefever.com/feature...tte/index.html |
Hilpeä hitsaus tuossa pakoputkessa. Mua kuitenkin häiritsee tuossa pelkääjän puolella tuo reikärivi joka mököttää :( Toisaalta maskin tilalla oleva reikälevy on myös vähän sellainen pikaratkaisun oloinen.
|
Muuten ihan ok, mutta ratti on liian "tuning" ja mittareiden asettelu perseestä.
C2 kojelaudassa kuskin edessä kuuluu olla monta vintage-henkistä mittaria, kuten lentokoneessa. |
Käkikello puuttuu vielä kojetaulun päältä... :confused:
|
Ei oikein iske, liikaa Suomiväriä ja muutakin tuuninkia, enkä tätä mainitse nyt aivan pussipöksy linjaltakaan.:cry:
|
taas voi todeta, että alkuperäinen olisi ollut hienompi ja varmasti arvostetumpi...
|
Ihan mielenkiintonen toteutus. Värit sopii mun silmään ja toi putken saumakin on ku mun ruikkima. :D
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Asennettu rajoittimen puolelle? Tossa autossa ois vielä paljon (uudelleen)laittamista..:confused: |
| All times are GMT +3. The time now is 06:39. |