![]() |
Nyt jo ajellaan
Moi kaikille. Olen Ari ja uusimpia jäseniä ja olen mielenkiinnolla lukenut keskustelujanne. Niistä saa tosi hienoja vinkkejä Vetteharrastukseen. Minulla oli v. -94 hankittu C4 -85, josta luovuin viime syksynä. Mittariin taisi jäädä n. 78000 mileä ja muutenkin tosi hyvään kuntoon. Toivottavasti sai hyvän kodin.
Olen nyt asustellut Israelissa yli 4 kk. ja sain Usa:sta ostamani C4 -95:n tänne Haifaan n. 3 viikkoa sitten. Ja ajatelkaa, sillä voi ajella täällä, vaikka täälläkin on talvikausi ja toisinaan sateista. Mutta ei lunta eikä pakkasta. Auto on hyvässä kondiksessa ja siisti. Iskarit tosin vähän "lullat". Totuttelu vaatii aikansa. En voi sanoa ainakaan vielä, että olisi millään tavalla helpompi ajettava. Hitsin hiljainen, mutta vähän vaatisi enemmän jytyä. Ei taida noiden kattien poisto oikein tuon ikäisestä enää onnistua ilman, että katsastus puuttuisi siihen. Ja tietysti nuo valoasiat ovat taas edessä. Katsotaan kuin käy. Hyvää kevään odotusta Teille. Kohta se alkaa sielläkin Vette-urhojen taival. |
Jep Jep, tervetuloa. Myös täällä ajellaan jo. Eilen kävin näyttämässä konttorilla että sivuvilkut on paikallaan, ettei mene ajolupa kylmäksi kevään osalta. Meinas olla liukasta pikkutiellä kesärenkailla (AKE:n luvalla saa ajaa 20 km kesäpalloilla _katsastukseen_).
Kat:ien poisto tosiaankaan ei onnistu tuon ikäisestä, tuskin menee ilman niitä päästöistä läpi (vähäpäästöinen). |
Tervetuloa mukaan forumille ja Onneksi olkoon uudesta ajopelistä! Corvette lienee aika harvinainen auto siellä päin maailmaa? Oletko jossain vaiheessa palaamassa takaisin kotimaahan uuden veten kera? Kyllähän noihin LT-1 pannuihin löytyy paljon viripalikkaa, joten potkuakin saa helposti lisää! 8)
|
Onneksi olkoon vettestä, nautiskele ajoista ja Tervetuloa joukkoon :!:
|
Joo, tulen Suomeen elo- syyskuun vaihteessa. Yritän saada tuon "muovin" verottomana käyttöön. Tosin tullimaksun (10% ostohinnasta + alv) joutunee maksamaan, kun tää "jaffalandia" on EU:n ulkopuolinen valtio.
Mielelläni kuuntelisin millaisilla viripalikoilla LT-1:een saisi vähän jöötiä. Ilmeisesti jotain säätelyä ja se on +/- 10 hp. ja sitten kun vaihdellaan sisuskalut tehon huomaa, MUTTA maksaa. Ajatella, että C4 -85:n ja -95:n tehoero lienee n. 60 hp. mutta normaaleilla nopeuksilla sitä ei kyllä selvästi huomaa. En tiedä sitten huippujen lähestyessä. Molemmat siis manuaaleja. Miten on tuo hytistä säädettävien ajovalojen korkeuden kanssa? Milloin se tuli pakolliseksi? Mulla ei taida sitä ominaisuutta olla. Etusivuvilkuista: tuon C4 -85:n kanssa Kuopion katsastus oli armelias>>ei koskaan huomauttanut. Siis etusivuvilkkuja ei tarvinnut lisätä. Pelkään, että nyt käy niin. Tuo maahantulokatsastuskin on hitsin paljon tarkempi syynäys. |
| All times are GMT +3. The time now is 06:45. |