FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   Yleistä keskustelua (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   pystytkö jättämään vettesi parkkiin mihin vaan? (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=1183)

KiRu 11.02.2005 14:01

pystytkö jättämään vettesi parkkiin mihin vaan?

eli mun pitäisi omistaa autoni eikä autoni mua, täähän on lähtökohta..
mutta voitko jättää autosi esim. katto alhaalla kaupungille lauantai-iltana?

Itse olen pyrkinyt käyttämään vetteäni "vapautuneesti" mut kyllä välillä pelottaa..

Macho 11.02.2005 14:07

Tavallisestakin autostakin on lähteny tavaraa, ei innostaisi kyllä jättää katto auki.. Kuinkahan avojen omistajat pärjäävät?
Tästä onkin hyvä hypätä hälytinkeskusteluun. Pitäisi löytää hyvä häly, sellainen missä voi säätää liikkeentunnistimen alueen myös parikymmentä senttiä ikkunoiden ulkopuolelle varoitusta varten. Vinkkejä?

WBBC 11.02.2005 14:31

En mä juuri mieti mihin pulkkani jätän, mutta keskustaan illalla katto auki en jättäisi.
Joku katkera mulkku kuitenkin heittää röökin sisään tai vastaavaa.

Mulla on hälynä vanha DEFA Patriot. se on toiminut aivan loistavasti.
Jätin asentaessa käynnistykseneston pois. siinä on ainoastaan ovikytkimet ja liiketunnistin jotka aiheuttavat hälytyksen.

Hyvä laite, ei yhtään turhia hälytyksiä viiteen vuoteen.

KTM 11.02.2005 14:41

Eihän nämä pyhiä lehmiä ole, mutta kyllä tulee katsottua mihin jättää auton seisomaan. Jos en ole lähietäisyydellä niin katto vedetään päälle.

groovyjay 11.02.2005 14:45

Viime kesänä sain maistella tota avoilua hetken aikaa ja kerran ollessani Uudenmaankadulla kaverin kanssa eräässä ravintolassa, sain auton oven eteen parkkiin. Tuumasin ettei olis paremmin voinut käydä. Näin auton koko ajan ikkunan läpi ja näin kun kaksi mimmi rupesi kiipeämään autoon (Haloo on siinä ovetkin!) juoksin ulos kysymään mikä meininki ja tytöt vaan olivat halunneet päästä auton kyytiin, avasin molemmille ovet ja menin takaisin sisään syömään ja jätin tytöt auton vahdeiksi. Paljon jengiä kiinnostaa muutenkin nää autot ja aina ne kerää huomiota, avona jättäminen kadun viereen on aika riskialtis homma! :D

MikkoM 11.02.2005 14:49

Monesti oon miettiny ku kattoo noita leffoja, niin jättävät avoautonsa ilman kattoa ovet auki kadulle(jenkeissä rentoa touhua) :!:

Ei kyllä viitti kauppareissua pitemmäks aikaa jättää marketin pihalle ilman kattoa, aina löytyy "kateellinen" joku k-pää joka keksii omiansa :!:

Vet 11.02.2005 15:18

Jos jättää autonsa esim Tigerin eteen, nojaa autoon ja heiluttelee avaimiaan, voi tulla nenä kipeäksi tai autolle ja/tai kuskille annetaan kenkää. Vaikka auto on upea, kannattaa pitää joskus matalaa profiilia tai
sitten pitää olla melko varma itsestään.

bulldog's 11.02.2005 15:53

Itselläni ei ole ollut minkäänlaisia hankaluuksia jättää autoa mihin aikaan vaan ja minne vaan rätti alhaalla... Tuuriako? Tiedä häntä... Tosin en jätä näkösällekkään mitään vietävää.
Ainoita ongelmia on tuonut pikaiset sadekuurot... :?
Mutta hieman karsastan jättää autoa ostoskeskushelvettien ovien lähelle... tuppaa toi listotus kärsimään...

Macho 11.02.2005 16:04

Quote:

Originally Posted by Vet
Jos jättää autonsa esim Tigerin eteen, nojaa autoon ja heiluttelee avaimiaan, voi tulla nenä kipeäksi tai autolle ja/tai kuskille annetaan kenkää. Vaikka auto on upea, kannattaa pitää joskus matalaa profiilia tai
sitten pitää olla melko varma itsestään.

Mikäs tossa on ideana?

C372 11.02.2005 16:07

Kyllä aika hyvin uskaltaa jättää täällä savossa vähäksi aikaa vaikka kattopalat auki,kunhan nyt vähän katsoo ettei ihan pimeälle kujalle jätä.

All times are GMT +3. The time now is 04:34.