FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   Yleistä keskustelua (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Hassuja kohtaamisia Vetten kanssa (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=1261)

vettemortti 07.03.2005 11:01

Hassuja kohtaamisia Vetten kanssa

Monesti kun on vettellä liikenteessä saa osakseen huomiota monella eri tavalla. Tuli tuossa mieleen että onko porukalle sattunut hauskoja tapauksia auton kanssa.

Itselleni sattui pari vuotta sitten ollessani tankkaamassa vetteä:
Huoltoaseman pihaan ajoi mustalais.. anteeksi romaanimies valkoisella farmari mersullaan. Äijjä katteli tarkkaan tankkauspuuhiani, samalla kun auttoi emäntänsä ja kolmea muksuaan autosta. Sitten äijjä saapasteli päättäväisenä luokseni kehuen autoa komeaksi. Itse totesin auton olevan ihan mukavan näköinen. Siihen romaani isäntä vaan totesi että häen eukkonsakin on ihan mukavan näköinen ja että hänellä on kakaroitakin ihan tarpeeksi ja ehdotti että tehtäisiinkö vaihtokaupat, vaihdatko auton hänen eukkoonsa. No olisihan se ollut kokemus 'ajella' romaani rouvalla, mutta ystävällisesti kiitin ehdotuksesta ja poistuin paikalta. :oops:

MikkoM 07.03.2005 12:08

Romani miehestä tuli mieleen,kun kaveri oli viimekesänä lähtenyt paikallisesta marketista vaimonsa kanssa, ja ulkona oli romani mies huutanut hänelle että -"Osta dieselin paita", johon kaveri oli tokaissut et -"Mä oon kyllä enemmän näitä bensa miehiä" läimäissyt veten takalasin kiinni ja lähtenyt :!: Oli kuulemma sivusta seuraajilla ollu hauskaa :roll:

ZR1 07.03.2005 12:10

Odottelin kaveria asemalla, kun kuskin oven viereen tuli 3-4 noin 16v tyttöstä siidereineen, raotin ovea, niin eräs tokaisi.. 'Mä saan orgasmin, kun kosken sun autoon..' Totesin takaisin, että 'Harvat sitä kylmästä pellistä saa..' Tyttö sanoi.. 'Joo.. Mä saan..'.. Olisi pitänyt tokaista, että 'Tuu sisään, niin saat toisen..' Tuota tilannetta on tullut jälkikäteen hieman naureskeltua.. :D

Samaisella asemalla odotellessa eräs hiprakassa naisensa kanssa ollut mieshenkilö tuli ihan auton viereen, tunki nenänsä tuulilasiin ja tokaisi.. 'Kato! Ritari Ässä..' Ole siinä sitten korrektin näköisenä kuskin paikalla.. 8)

R-Kioskin pihalla muutama pikkupoika pyöri fillareilla.. Keskustelu meni malliin.. 'Mikä auto tuo on?' Tuulilasissa oli vielä silloin edellisen omistajan pieni Ferrari/Malboro tarra.. Poika tuli lähemmäksi ja tokaisi.. 'Täällä lukee että Ferrraaarri'..

Erään kaupan pihalla istuskellessa muutama pikkupoika pyöri fillareilla ympärillä.. ja ulkoa kuulu kamala hehkutus.. 'Siinä on neljä pakoputkea..'.. :D

Toisen kaupan pihalla joku vanhempi yli 70v herrasmies tuli tiedustelemaan auton merkkiä, Corvette vastauksen jälkeen.. Totesi vain, että eikös se ole niitä General Motorsin autoja.. Lähinnä kyseisen henkilön ikä ja mielenkiinto teki vaikutuksen..

Erään kerrostalon pihalla autossa istuskellessa isä ja pikkupoika kävelivät auton ohi, jotenkin katseen ja korostetun hitaan ohi menon vaistosi.. Menivät sisälle taloon... Hetken kuluttua poika tuli ulos kameran kanssa ja otti valokuvan.. :D

T72 07.03.2005 13:45

En yleensä Vetteä duunimatkoihin käytä mutta pari vuotta sitten olin helteisenä kesäpäivänä Vettellä liikkeellä ja ajelin kehä I:n iltapäiväruhkassa. Jono liikkui aivan ryömintävauhtia kun rinnakkaisella, aavistuksen nopeammin liikkuvalla kaistalla, uusi 300 sarjan bemari hiljensi vauhtia ja jäi hetkeksi ajamaan rinnalleni. Kuski, keski-ikäinen mies, laski ikkunan alas ja huusi: "Kaunein koskaan tehty urheiluauto!", näytti peukkua ja jatkoi sitten matkaa oman kaistansa liikenevirran mukana 8). Hymyilytti koko loppupäivän (ja vähän vieläkin!).

MikkoM 07.03.2005 14:46

Lauantai iltana baarissa puhuin kaverin kanssa vettestä, kun vieressä pajatsoa pelaava "heppu" sanoi et ei voinut olla kuulematta ja alkoi "ylistää" vetteä, ja vielä tykkäs nimenomaan C4sta :!:

Tuo "ritari ässä" auto on kans yleinen kommentti(taitaa koskea lähes kaikkia autoja joissa luukkulamput), siitä en oikein tykkää :evil:

Anakonda 07.03.2005 14:59

Viime kesänä päräytin Vetellä kaverin valmistujaisbileisiin Pohjois-Savon suunnalle.. Kun tulin pihaan, niin talon ikkuna täyttyi heti perheen pienimpien päistä ja ihmettelivät, että mikä sieltä oikein tulee. Yksi pienimmistä oli heittänyt asiantuntija arvion: "Taetaa olla Nissani".. koko sisällä ollut porukka oli revennyt nauramaan.

Mopo 07.03.2005 15:26

Olin pysäköimässä kiesiäni Ursulan p-paikalle. Paikalla tulin kaksi noin 18-vuotiasta naista. Naiset kysymään josko voisivat ottaa kuvan. Minä siihen "kumpi tulee ensin kanalooni?" Naiset siihen "ajattelimme kyllä autosta..." Otin naisista kuvia kun istuivat konepellillä. Olivat otettuja??

Pysäköin kiesin Kalliossa erään pubin edustalle. Pubista tuli ulos laitapuolen kulkija, joka oli lievästi laitamyötäisessä. Halusi tulla nimenomaan sanomaan että mahtava kärry ja meni takaisin kuppilaan.

Olin pysähtyneenä liikennevaloissa. Ryhmä jaappanilaisia turisteja odotti jalkakäytävällä. Oli kuin elokuvista kun turistit ottivat kauloissaan olevat kamerat käyttöön ja ottivat kuvia.

Tullessani kaupasta oli pari nuorta katselemassa kiesin sisään. Toinen heistä kysyi että eikö autosi kulje kovempaa kuin 160:ä. Minä siihen että voi olla ettei kulje edes 160:ä (mailimittari). Pojat ihmettilivät suuresti ettei kulje edes 160:ä.

Paakari 07.03.2005 15:38

Tarinoita olisi vaikka kuinka mutta yksi ei niinkään onnistunut:

Eräs lady eräässä tamperelaisessa kapakassa kiehtasi ympärillä koko ajan, mutta sillä kertaa ei oikein jaksanut :lol: . No mamma tuumasi että Millä sunt sais oikein innostumaan, johon totesin , ET jos sul on C5:nen niin sitten.
No olihan sillä... Sitikka :oops:

MikkoM 07.03.2005 15:46

No lähditkö Paakari saatille :lol: :lol:

Niin no viimekesänä tuli yks polttari porukka kans ja halus kuvaan vetten kanssa, ja vaativat minutkin kuvaan,eräs nuori nainen kävi kans "kuumana" kuulemma musta vette oli suosikki :!:
(ps: olisin ottanut kyytiin, mutten tiennyt oliko jonku emäntä :? )

WBBC 07.03.2005 17:24

Viime syksynä poistelin vettestä maaleja vesihionnalla, päivä alkoi olla pulkassa, auto oli oranssinharmaan mössön peitossa ja siellätäällä hiomapaperin paloja tarttuneena kiinni.

Ajattelin pistäytyä lähikaupassa – ja pistäydyinkin corvettella.

Suojamuovi istuimelle ja perseestä 30 cm revenneissä/likaisissa U.S Armyn housuissa autoon.

Tulin kaupasta ulos mäyräkoira kädessä, vaatteet ja naama hioma-smäidässä kävelin autolle.

Kaupan edessä oli muutama pikkumimmi ja kundeja. menin autoon, löin koneen käyntiin, laitoin ykkösen silmään ja käänsin auton kaasulla paikallaan kaupan parkkipaikalla.

Rengas-savun läpi näin peilistä kun ne jäivät haavi auki katsomaan perään. Varmaan ajattelivat:

"mikä ******** äijä toi oli tuollaisella helvetinkoneella, mahtaa olla pahasti sekaisin".

All times are GMT +3. The time now is 07:21.