![]() |
Rovaniemen vettekanta kasvaa yhdellä!
Ho hoi hyvää Joulua!
Se on sitten muutto Rovaniemelle vuoden alussa :confused: :o :rolleyes: Löytyykö Rovaniemeltä corvettejä talleista? mistä ja kenen? milloin on seuraava miitti? Onko rollossa kellään C2sta? sellaista... |
Toki Rovaniemellä vettejä on, en kyllä tähän hätään kauheen pitkää listaa osaa heittää, grandsport taitaa ainakin olla siellä :-k tosin on C1/5 hybridi tallissa eikä C2
|
Pitäisikö tässä nyt ottaa osaa vai onnitella :-k
Itse olen asustellut Rovaniemellä nyt reilun vuoden opiskelujen merkeissä. Autoista ja tapaamisista en kyllä osaa sanoa yhtään mitään kun autoton olen :rambo: Teretulemast vaan |
Quote:
Vai sil viissiin:D Kyllä se aina Pirkkalan tai Rissalan voittaa....:rolleyes: Mut kaikki on kyllä loppu viimein kehunut, kun aikansa on siellä viettänyt. Varsinkin, jos on talviurheilumiehiä. Jääkö auto kuitenkin talveksi meidän tallille? |
Quote:
|
ainakin mun yks tuttu asuu rollossa ja sen tallis on SEX-1 C4.. montakohan vetteä siel lie? tää vette on muuten se yksilö joka on mun vette himon herättäny. olin pieni napero sillon ku näin sen ekaa kertaa ja heti tiesin et tollanen pitää saaha.
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Terve tuloa!!! Listan saat kyllä Rovaniemen veteistä jos haluat. Ei ole tuota listaa tällä koneella, mutta eiköhän se tieto sulle kohta järjesty piakkoin. Kaikenkaikkiaan Vettejä on parikymmentä, enemmän tai vähemmän hyviä. C2:sia vähemmän. Joka tapauksessa Rovaniemen vetteharrastajat on kokoontunu pari kolme kertaa kesässä miitinkiin (noin 10 vetteä). Yleinen harrasteajoneuvotapahtuma on sitten ollu "valion" rannassa joka kuun eka keskiviikko, jossa on ollu enemmänkin porukkaa (max 100 autoa). Itse järjestin viime kesänä vetteporukalle dynopäivän viime kesänä, ja uus dynopäivä tullaan järjestämään huhtikuussa, kunhan saadaan toi vekotin kasaan. Oma dynotus ennen tulevia muutoksia: http://www.youtube.com/watch?v=4UWNSKmW7rY Jokunen fiksukin vette täältä löytyy, mutta yksi on ylitse muiden. C1:nen uudella tekniikalla. Maailmanlaatuisesti uniikki. Löytyy tältäkin palstalta kun etsit. Joka tapauksessa piirit on kuitenkin pienet ja kesä lyhyt (itsekin etelästä muuttaneena) Terve tuloa. Pistähän postia suoraan mulle, jos haluat tarkempia tietoja. t: Hannu |
Quote:
on edelleen lättymiehiä... se on ollu samalla kaverilla todella kauan. |
| All times are GMT +3. The time now is 03:26. |