![]() |
Harinen / LSx
Quote:
Hyvin ovat edenneet, Esim Diesel hirmu Dyramaxeja ovat jo säätäneet ( Ilmeisesti boxit samaa peruspulla perhettä ) ja sellaisia lukemia on tullut ettei niitä voi mainita pikkulasten läsnä... Kevään aikana Harisella päätetään mitä softaa he alkavat käyttämään, mikään vaihtoehto ei ole vielä pois suljettu, mutta sellainen käsitys on että EMME JÄÄ PULAAANN!!!!!!!!! :cheers::cheers::cheers: Pistän palautetta heti kun sitä tulee!!!!! Ps. C2:lle sovittu jo etukäteen säätöaika ;) |
Hienoa kun oot ollut spokesmäninä LSx osaston suhteen. Pekka vois kans aktoivoitus ;)
|
Quote:
Mun tarttee vielä odottaa tuleeko mulle Saksan työkeikka eteen, ja jos tulee niin sitten menen todennäköisesti siellä säädettäväksi koska paikanpäälle tulevalla kaverilla on kuitenkin kokemusta just niistä mun jutuista satojen autojen verran (LSx:n niksit, metanoli, jne). Kaikki parametrit ja säädöt ja tiedot asiasta välitän mielelläni Suomeen, eli ei tässä aleta mitään pihtamaan. Jakoon vaan kaikki tietämys. Lopuksi: suuri kiitos "TomiT" kun olet olet asiaa ajanut eteenpäin!!! |
Täältä löytyy HETI asiakas jos säätäminen onnistuu, auto on varttia vaille säätökunnossa ja valmis kesän suhinoihin...
|
Onkos tästä vielä tullut lisäinfoa, alkaako Hariselle myös Lsx säätäminen?
|
Quote:
|
Jep, ja kerran kun käy säädättämässä, niin voi hyvinkin olla laakista kohdallaan.
|
Ok, pitääpä vähän soitella Hariselle!
|
Jokos siellä on joku käyny LSX:n kanssa ??
|
Mää kävin viime kesänä siinä uudessa dynossa, mutta vain pelkässä mittauksessa, ei säädetty mitään. Ainakin ovat mitanneet... en tiedä olinko eka LSx-koneinen tuolla rullilla. Vakio LS1 siis.
|
| All times are GMT +3. The time now is 03:26. |