![]() |
ACS 05 Kuka tulossa/menossa?
Eli kohta on taas kauden avaava American Car Show messukeskuksessa, paikalla tulee olemaan tänä vuonna tosiaan toi Mid Year Celebration, yksi auto on vielä vähän epävarma, mutta varmasti 4 upeaa autoa on paikalla. Tämän viikon aikana koitan vielä varmistaa sen viidennen.
Nyt kiinnostais kuka on tulossa paikalle (itse tulee oltua taas koko viikonloppu päivystämässä....) ja kiinnostaisko jotain Lauantaina messujen jälkeen siirtyä keskustaan illastamaan ja turisemaan lisää? Muutama kiinnostunut on ainakin tulossa, mutta muita? :D |
Tulossa ollaan täältä suunnalta :D
|
Tulossa olen, lauantain ja sunnuntain vietän täyspäiväisesti hallilla, perjantaista ei vielä tietoa. Todennäköisesti ainakin tulen käymään perjantaina. En vielä pysty lupaamaan tuota lauantain iltarientoakaan, mutta jospa sinnekin pääsisi... 8)
|
Tarkotus olis käydä, mut saas nähdä :?
|
Perjantaina tulen aamusta ja perjantaina varmaan pitää ajella takasinkin :)
|
Kyllä siellä jossain välissä ajattelin käydä, periaatteessa mikä päivä tahansa käy. Jep, lauantaina voisi lähteä syömään ja turisemaan lisää elikkä voisin tulla messuille lauantaina jos porukkaa on lähdössä illalla liikenteeseen. Voisi varata pöydän jostain, vaikkapa Coloradosta, jos tietää varmasti että on enemmän jengiä lähdössä.
|
Tottakai näyttelyssä lähdetään käymään. Olisi kiva tietää mihin aikaan porukka suunnilleen on suunnistamassa kohti messukeskusta. Olisi kiva yrittää vaeltaa kerhon osastolle vaikka isommallakin porukalla. Pääsisi taas tutustumaan uusin ihmisiin.
|
Tulossa ollaan joku päivä, todennäköisesti perjantaina :D
|
Tulossa olen mutta illan kuviot on vielä varmistamatta.. mut jos ei muuta puuhaa ole niin tottakai porukkaan mukaan!! siis lauantaina.. :wink:
|
Ite olen tulossa lauantaina ja mielelläni lähtisin illalla viel pyörähtämään porukalla jossain!
|
| All times are GMT +3. The time now is 08:55. |